Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 мая 2024 Файл

Sergii

Директор складського господарства

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 3 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Тимчук Сергій Леонідович
Керівник напряму складська логістика
Івано-Франківськ
100 000 грн
43 роки

Контактні дані
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Працював в 11 компаніях 20 років 6 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Електроніка та електротехніка,
Промисловість та Виробництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-
експорт, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс), Транспорт та
Логістика, Консалтинг / Аудит

Директор з складської логістики
SANDI+, Торгівельна група Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
0 років 8 місяців 09.23 — 04.24
• моделювання та розробка концепції роботи складського комплексу компанії;
• аналіз та опис існуючих бізнес процесів;
• підготовка та впровадження нових бізнес процесів, розробка технічних завдань на придбання складського
обладнання та техніки;
• проведення повного дослідження складських процесів компанії, визначення необхідного рівня затрат персоналу;
• підготовка пропозицій за результатами дослідження з рекомендаціями по усуненню невідповідності та плану
проекту впровадження;
• формалізація вимог до програмного забезпечення та документуванню процесів руху ТМЦ;
• підготовка та запровадження робочих інструкцій персоналу;
• підготовка та аналіз статистики та звітів з показниками роботи складського комплексу;
• розробка, оптимізація та запровадження правил зберігання запасів з врахуванням ВГХ характеристик товару,
структури тари та термінів зберігання.

Менеджер складської логістики
ПАТ AbInbev Effes Украина Промисловість та Виробництво
1 рік 6 місяців 02.22 — 08.23
• менеджмент складської логістики виробничого підприємства, планування та організація складського
господарства;
• організація та підтримка ефективної комунікації підрозділу з «внутрішніми» замовниками, зовнішніми партнерами
та постачальниками;
• оптимізація використання існуючих складських площ та системи складського господарства;
• організація та контроль існуючих бізнес процесів та їх аналітика, підготовка пропозицій щодо їх удосконаленню,
запровадження нових бізнес процесів;
• контроль здійснення відвантаження та приймання товарів/матеріалів за допомогою відповідних операцій в в
системі та документації;
• підвищення ефективності діяльності штату підрозділу;
• контроль логістичного ланцюга від отримання заказу в роботу та до отримання готової продукції внутрішніми
та зовнішніми клієнтами.

Керівник складської логістики
KOSTAL Ukraine / КОСТАЛ Україна Електроніка та електротехніка
0 років 11 місяців 03.21 — 02.22
• управління складською логістикою виробничого підприємства, планування та організація роботи
складського господарства;
• Контроль логістичного ланцюга від отримання замовлення в роботу та до моменту отримання заказу
внутрішніми та зовнішніми клієнтами;
• управління товарними запасами, звітність;
• організація та підтримка ефективної комунікації підрозділу з «внутрішніми» замовниками, зовнішніми партнерами
та постачальниками;
• оптимізація процесів руху товарів;
• оптимізація використання існуючих складських площин, системи складського зберігання;
• розробка та впровадження логістичних ланцюгів та процесів;
• контроль ефективності діяльності штату підрозділу;
• контроль виконання стандартів, внесення змін в існуючі бізнес процеси та їх аналітика, підготовка
пропозицій по удосконаленню/запровадженню нових бізнес процесів;
• введення в експлуатацію нового складського комплексу.

Заступник генерального директора за напрямом складська логістика.
Вікна Віконда, ТОВ Промисловість та Виробництво
2 роки 11 місяців 05.18 — 03.21
• моделювання та розробка концепції складського комплексу компанії;
• розробка варіантів впровадження системи WMS в існуючу системи виробничої компанії;
• аналіз та опис існуючих та нових бізнес бізнес процесів та технологічних карт, розробка технічного
завдання з запровадження WMS системи;
• проведення повного дослідження складських бізнес процесів підприємства, визначення рівню
необхідного персоналу, надання звітів по результатам обстеження з рекомендаціями щодо усунення
вузьких місць, описом процесів складу після запровадження автоматизації та плану проекту
впровадження.
• розробка реєстру бізнес процесів у відповідності з концепцією діяльності складського комплексу з
зазначенням відхилень від типового функціоналу WMS;
• формалізація вимог до програмного забезпечення та документуванню процесів;
• аналіз існуючої номенклатури та одиниць зберігання, правил зберігання товарів;
• підготовка складського комплексу до запуску WMS;
• підготовка робочих інструкцій роботи персоналу з системою WMS;
• розробка способів та алгоритмів ідентифікації товарів з урахуванням додаткової інформації: структури
пакування, статусу якості, номеру партії, термінів придатності та ваги артикулів;
• підготовка та розрахунок статистичних показників роботи складу;
• комунікація з внутрішніми замовниками з метою виявлення потреби в зміні та оптимізації існуючих процесів.

Заступник директора, керівник напряму логістики та обліку ТМЦ
Холдинг CARTEL, Буковель Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
0 років 7 місяців 09.17 — 03.18
• управління складською логістикою в частині організації, планування роботи складського господарства;
• контроль логістичного ланцюга від отримання заказів торгівельними точками компанії, комунікація з
відділом постачання та закупівель;
• управління товарними запасами, звітність;
• організація та підтримка ефективної комунікації підрозділу з внутрішніми замовниками та зовнішніми партнерами;
• координація та контроль процесів руху товарів;
• оптимізація використання існуючих складських площин та обладнання торгівельних точок компанії,
оптимізація складського обліку;
• аудит торгівельних точок;
• розробка та впровадження логістичних ланцюгів та процесів;
• підвищення ефективності діяльності штату підрозділу;
• контроль за виконанням стандартів, ініціювання внесення змін;
• організація та контроль існуючих процесів та їх аналітика, підготовка пропозицій з удосконалення,
запровадження нових бізнес процесів.

Керівник відділу логістики
ТОВ "Интерьер Эксперт" Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
0 років 4 місяця 02.17 — 05.17
• планування та організація процесів логістики;
• планування та бюджетування діяльності відділу логістики;
• управління складською та транспортною логістикою;
• управління товарними запасами на складських площинах;
• оптимізація та контроль якості зберігання товару на складських територіях;
• організація роботи відділу з 0;
• пошук та оптимізація транспортних маршрутів;
• планування та організація роботи з постачальниками;
• оперативна координація маршрутів доставки;
• контроль ефективного використання найманого транспорту та транспорту компанії;
• контроль та аналіз ефективності роботи відділу.

Керівник відділу складської логістики
ТОВ "ДК Захід Посуд" Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
0 років 6 місяців 05.16 — 10.16
• контроль приймання та розміщення/видачі матеріальних цінностей;
• здійснення повного циклу складської логістики;
• контроль та супровід щоденного та щотижневого переобліку;
• пошук та найм персоналу;
• контроль та супровід роботи найманих працівників, забезпечення відповідності роботи найманих
працівників вимогам національного законодавства.

Керівник складського РЦ
Філіп Морріс Україна* FMCG
1 рік 10 місяців 08.14 — 05.16
• здійснення приймання товарів, матеріалів для оформлення торгівельних точок компанії та інших виробів
в відповідності до вимог законодавства України та політик компанії;
• контроль приймання/видачі матеріальних цінностей з відповідним супроводженням в системі SA
• проведення щоденного та щоквартального переобліку, з метою забезпечення повної відповідності
наявності ТМЦ даним обліку;
• пошук та відбір найманих працівників;
• здійснення повного циклу складської логістики;
• контроль відповідності роботи складу та офісу нормам охорони здоровʼя, охорони праці, пожежній безпеці,
екологічним та гігієнічним вимогам законодавства та політикам компанії.

Аудитор
Ukrlandfarming PLC АПК (Агропромисловий комплекс)
0 років 10 місяців 06.13 — 03.14
• проведення ревізій фінансово-господарчої діяльності підприємств групи компаній
UkrLandFarming PLC;
• проведення перевірок складського обліку товарів, запасів та інструментів на підприємствах;
• проведення перевірок правильності та повноти відображення в бухгалтерському обліку підприємств, перевірка
документального оформлення господарських операцій;
• створення внутрішніх пропозицій щодо проведення перевірок на підприємствах;
• надання звітності та оперативних даних відносно порушень та невідповідності;
• попередження та виявлення зловживань в фінансово-економічній діяльності підприємств.
Керівник відділень
Нова пошта Транспорт та Логістика
1 рік 3 місяця 12.11 — 02.13
• організація робочих процесів відділень;
• здійснення керівництва та забезпечення сталої та ефективної роботи відділень;
• визначення стратегії роботи відділень та організація їх роботи на підставі перспективних та існуючих
планів робот у відповідності з економічною політикою компанії;
• розподілення обовʼязків між заступниками та визначення рівня відповідальності за напрямами
діяльності;
• забезпечення кроків щодо укріплення та розвитку матеріально-технічної бази відділень;
• забезпечення законного та доцільного використання грошових коштів та майна відділень;
• проведення робіт щодо недопущення випадків нанесення збитків;
• обеспечение сохранности вверенных денежных средств, ценностей и документов;
• забезпечення зберігання цінностей;
• забезпечення бухгалтерського та статистичного обліку, надання звітності;
• розгляд та опрацювання рекламацій клієнтів.

Procurement specialist
World Bank Project Консалтинг / Аудит
8 років 11 місяців 02.03 — 12.11
• здійснення взаємодії з Всесвітнім банком щодо організації та проведення закупівель рамках проекту
модернізації державної податкової служби;
• розробка технічних завдань/тендерної документації;
• моніторинг виконання планів закупівель в рамках проекту;
• моніторинг ринку товарів, робіт та послуг в Україні та за кордоном;
• організація процесів закупівель (тендерів) за процедурами Всесвітнього банку та законодавства
України;
• оцінка пропозицій учасників торгів;
• супроводження та контроль виконання контрактів;
• приймання та обробка наданих підрядниками робіт (послуг), підготовка платіжних документів,
вирішення спірних питань;
• проектний менеджмент;
• ділове листування з компаніями, міністерствами та відомствами.

Ключова інформація
Досвід роботи в ТОВ Sandi +, Житомир
Досвід роботи в ПАТ AbInbev EFFES, Миколаїв
Досвід роботи в ТОВ "КОСТАЛ УКРАЇНА", Переяслів/Бориспіль
Досвід роботи в ТОВ "Вікна Віконда", Кривий Ріг
Досвід роботи в "Холдинг Cartel", Буковель
Досвід роботи в ТОВ "Интерьер Эксперт", Івано-Франківськ
Досвід роботи в ТОВ "ДК Захід Посуд", Івано-Франківськ
Досвід роботи в "Philip Morris Ukraine", Івано-Франківськ
Досвід роботи в "UkrLandFarming" PLC
Досвід роботи в "Нова пошта", Київ
Досвід роботи в "Проект Всемирного банка", Киев

Навчався в 1 закладі
Київський міжнародний університет
міжнародне право/спеціаліст/ референт перекладач англійської мови та мови гінді
Київ, 2002

Володіє мовами
Англійська
Вище середнього

Російська
Pідний
Може проходити співбесіду на цій мові

Українська
Вільний
Може проходити співбесіду на цій мові

Гінді
Середній

Курси, тренінги, сертифікати
УЦ «Квазар-Мікро Техно», «Using Microsoft Project 2003 in Project Management»
Киев, Укрина, 2006
Навчальний курс «Using Microsoft Project 2003 in Project Management»

Світовий банк
Київ, Україна, 2006

1. «Навчальний семінар з питань проведення закупівель для позичальників Світового банку на тему: «Закупівлі
інформаційних технологій».

2. Щорічні курси підвищення кваліфікації, представництво Світового банку в Україні
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Київ, Україна, 2008
Курси підвищення кваліфікації в Українському державному університеті фінансів та міжнародної торгівлі
на тему «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні»

Бережливе виробництво Lean
Krivoy Rog, 2021
Lean Institute Ukraine, сертификат Lean Yellow Belt, Krivoy Rog
Lean for Leaders EFESO Consulting and ROI Management Consulting AG, Kiev

Додаткова інформація
MS Office, MS Project, 1C, SAP

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: