Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 мая 2024 Файл

Алексей

Руководитель отдела

Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Софиевская Борщаговка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЛЕМІШКО ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ

АДРЕСА ТА КОНТАКТИ

Київ, вул. Щербакова, буд. 57-Г, кв. 4 , тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ДАТА НАРОДЖЕННЯ 29.03.1983 р.

ОСВІТА
Вересень 2000 – червень 2005
«Слов’янський Державний Педагогічний Університет». Факультет фізичного виховання, спеціальність «тренер-педагог, вихователь фізичної культури, валеології та туризму»
Вересень 2009 – червень 2012
«Київський Університет Ринкових Відносин». Юридичний факультет, спеціальність «Правознавство».
Вересень 2012- лютий 2014
«Київський Університет Ринкових Відносин». Юридичний факультет, диплом магістра, спеціальність правове забезпечення підприємницької діяльності
ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «АККОРДГРУП»
1.09.2021р. по наступний час
Представник торгівельний
Завдання та обов'язки
- відвідувати торгові точки відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи заплановану послідовність візитів;
- вести переговори з керівниками та / або представниками торгових точок (далі - Клієнт) щодо співробітництва,та виконання плану обьему продажів;
- отримувати від клієнтів замовлення та виконувати плани обьему продажів;
- забезпечувати наявність повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території та контролювати виконання комерційної політики компанії;
- знаходити нові торгові точки на визначеній території, вести переговори з представниками цих торгових точок та укладати договори щодо співробітництва;
- інструктувати персонал торгової точки щодо виконання комерційної політики компанії Royal Canin, виконувати мерчендайзинг продукції,що сприяє просунення товару компанії Royal Canin;
- контролювати дебіторську заборгованість клієнтів, вести переговори щодо своєчасного погашення такої заборгованості клієнтами;
- виконувати доручення начальника відповідного відділу.- вести переговори щодо брендування та встановлювання рекламного обладнання або матеріалів у домінуючому місці розташування у торговій точці;
- оформляти всі торгові точки робочої території, згідно з актуальними вказівками начальника відділу або директора;
- забезпечує необхідний об’єм та розташування товару у порівнянні з конкурентами на визначеній території.
- вести іншу необхідну періодичну та поточну звітність та документацію відповідно до корпоративних стандартів роботи торговельного представника та вимог начальника відділу.
- визначати потенціал торгових точок на робочій території;
- виявляти конкурентне середовище (виробників, товари та їх рекламну продукцію) на робочій території та звітувати про це начальнику відділу.
- під час роботи завжди мати охайний вигляд;
- проявляти шанобливе ставлення до клієнтів – бути ввічливим та терплячим, надавати клієнтам необхідні роз’яснення.
Досягнення
У важкі часи воєнного стану на території відбулося падіння обьему продажів на 22%,бо за цей час з 72 торгівельнихих точок постраждали, та закрилися 20. Також 20% магазинів знаходяться в закритих ЖК звідки повиїжджали люди постійні клієнти. Мої ключові досягнення як торгівельного представника,це виконання плану продажів,ведення переговорів з клієнтами, та керування зростання продажів на території завдяки відкриттю нових магазинів, за цій рік їх відкрилося 8,завдяки цьому зростання продажів збільшилися на 7%. Робота з ключовими клієнтами з збільшенням додаткових метрів,стелажів,прикасового та додаткового обладнання також дала позитивне зростання продажів, та зростання клієнтів на території від 5-15%,що також вирівнює ситуацію щодо падіння продажів. Шляхом перемовин досяг домовленості на перебрендування магазинів з рекламою прямих конкурентів на брендування рекламою компанії Royal Canin, на сьогодні їх 17, два магазина вже успішно перебрендовані, та успішно зростають. За рахунок розширення метрів та додаткового обладнання у ключових клієнтів також йде зростання продажів, розширюється асортимент продукції компанії Royal Canin,що додає від 3 до 15% зростання продажів. Кожен клієнт на території виконує домовленості згідно комерційної політики компанії Royal Canin. У кожній точці розміщенні рекламні матеріали,що додає ще більшу можливість розпізнавати торгову марку Royal Canin. Виконання мерчандайзингу у торгівельних точках згідно планограми. Ведення переговорів з кліентами щодо своєчасного погашення дебіторної заборгованості.
ДЮСШ, м. Слов’янськ
2003 – 2004 р. р.
Тренер(МС)
проведення і координування тренувального процесу з вивчення техніки та тактики боротьби;
ДЮСШОР, м. Київ
2004 – 2005 р.
Тренер з греко-римської боротьби (Майстер спорту)
- складання педагогічного плану тренувань;
- проведення і координування тренувань;
- агітаційні заходи щодо залучення молоді до спорту;
- організація і участь в спортивних змаганнях.
ТОВ “Обрій”
2005 р.
Помічник бригадира
- практичний досвід організації будівельних робіт;
- виконання будівельних робіт на всіх ділянках, контроль робіт, прийом і здача об'єкту під ключ;
- управління робочими бригадами, організація їх роботи і контроль;
- забезпечення об'єктів необхідними будівельними матеріалами.
2006 р.
Заступник директора по будівництву
- проведення переговорів з потенційними замовниками і партнерами;
- координація і контроль роботи з виробниками, постачальниками і субпідрядниками;
- супровід об'єктів;
- підготовка проектної та іншої технічної документації для передачі замовникові;
- підготовка і внутрішнє узгодження бюджету проекту;
- участь у перевірці актів виконаних робіт, супровід та відстежування виконання договірних зобов'язань субпідрядниками, замовниками, постачальниками;
- узгодження та контроль підписання договорів,актів виконаних робіт.
ТОВ “Збірні будинки”
2006 – 2008 р.
Заступник директора по будівництву
2008- 2010 р.
Директор по будівництву
- комплексне ведення будівельних проектів і управління будівельними роботами;
- контроль роботи будівельних підрозділів по напрямах, контроль бюджету, графіка робіт;
- підбір і управління персоналом будівельного напрямку;
- участь в плануванні і реалізації поставлених планів;
- контроль ціноутворення матеріалів, що купуються, і обладнання;
- робота з субпідрядними організаціями і приймання виконанихбудівельних робіт;
- підготовка необхідної технічної документації;
- ведення переговорів і укладення договорів із замовниками на будівельно-монтажні роботи;
- організація контролю за виконанням планів, з дотриманням встановлених термінів;
- комплектація об'єктів матеріалами, обладнанням, кадрами.
ТМ «Слов’янські меблі»
2010 – 2012р.
директор
- продаж та виробництво столярних виробів,дерев’яних меблів,;
- організація контролю за виконанням планів, з дотриманням встановлених термінів;
Київська обласна державна адміністрація
2012 – 2013р.
Директор Київського обласного контактного центру опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади
ТМ «Слов’янські меблі»
2013 – 2015р.
директор
ТОВ «Корсак групп»
З 23 січня 2015- по 29 січня 2019
директор
ТОВ «Корсак групп»
30 січня 2019 по 4 вересня 2019 радник директора
ТМ «Слов’янські меблі»
2019 – 2021
співзасновник

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА ЗНАННЯ
Windows, MSOffice, Internet, AutoCAD, Corel – користувач;
посвідчення водія категорії «В».

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Високий рівень відповідальності і працездатності, уміння працювати з великими об'ємами інформації і ефективно управляти часом, працюючи на результат.

СІМЕЙНИЙ СТАН
Розвлученний, є діти.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: