Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 мая 2024 Файл

Надія

Інспектор відділу кадрів, заступник керуючого магазином

Возраст:
41 год
Город:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ТОМАШЕВСЬКА Надія Миронівна
Дата народження: 06/02/1983р.
Місто: Тернопіль
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: вересень 2000р. – липень 2005р. – Тернопільський державний технічний університет ім. І. Пулюя, кваліфікація, спеціальність «електронні апарати», диплом бакалавра.
Досвід роботи:
Продавець- консультант
квітень 2002р. – квітень 2004р. ДП «Торговий Світ», м. Тернопіль

Товарознавець
березень 2005р. – серпень 2018р. ТЗОВ «Аріол», м. Тернопіль
Функціональні обов’язки:
 контроль надходження та наявність товару на складі;
 ведення обліку товарів;
 проведення інвентаризації;
 оформлення документації на відвантаження та надходження товару.

Провідний фахівець ( інспектор з кадрів)
квітень 2019р. – липень 2022р. Тернопільська філія ДУ «Інститут охорони ґрунтів України»
Функціональні обов’язки:
 робота з вхідною/вихідною кореспонденцією;
 організація роботи офісу;
 оформлення кадрової документації: прийом, переведення, звільнення;
 заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
 ведення особових справ працівників;
 ведення табелю обліку робочого часу;
 оформлення відпусток всіх видів + графік відпусток;
 формування звітів.
Заступник керуючого магазином по роботі з персоналом
липень 2022р. – по сьогодні ТОВ «Новус Україна»
Функціональні обов’язки:
 пошук та підбір персоналу;
 проведення співбесід з кандидатами;
 адаптація на робочому місці нових працівників;
 ведення обліку особового складу;
 оформлення кадрової документації: прийом, переведення, звільнення;
 оформлення всіх видів відпусток, складання графіку відпусток;
 ведення табелю обліку робочого часу;
 проведення первинних інструктажів з ОП та ТБ;
 підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної та тарифікаційної комісій.
Професійні навички:
 ПК на рівні досвідченого користувача ( Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet);
 підготовка, складання документів;
 уміння працювати в команді;
 грамотна письмова і усна мова;
 знання мов: українська- рідна.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: