Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10698644/
Адміністратор, економіст
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
На посаду:_ Адміністратор по роботі з клієнтами, економіст_
Утвенко Марина Олександрівна
Вік: 36 років
Місце проживання: м.Київ, Солом’янський р-н (р-н Відрадного)
Сімейне положення: Одружена, одна дитина (хлопчик 16 років)
Телефон, e-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Знання мов: українська – вільно, англійська – базова.
Рівень з/п: від 25000,00(по домовленості)
Досвід роботи:
2020р. по теперішній час ТОВ «УОТЕР МАРТ» посада – заступник директора з економічних питань. Організація та ведення процесу планування та бюджетування усіх напрямків діяльності компанії. Аналіз фінансово-економічного стану компанії і результати діяльності. Робота з банками. Щоденне відображення банківських операцій в системі 1С. Прогнозна та фактична управлінська звітність. Розрахунок прибутку від реалізації продукції. Розрахунок поточних акцій та мотивацій. Розробка планової та управлінської звітності. Контроль за виконання планів по місяцям, по квартально, рік. Підготовка звітності по виконанню планів продаж менеджерами зі збуту. Аналіз бухгалтерської, фінансової звітності, підготовка аналітичних звітів, презентацій на запит. Координація роботи між іншими підрозділами. Складання плану витрат, порівняльний аналіз та контроль виконання кошторисів постійних витрат. Підготовка та погодження договірних документів. Формувала управлінську та оперативну звітність. Налагодження документообороту з використанням програми 1С8. Контроль наявності та перевірка відповідності первинних документів вимогам законодавства України. Контроль та аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості.
2017р.-2020р. ТОВ «КИЇВТЕХЦЕНТР» посада – економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності. Налагодження документообороту з використанням програми 1С8. Робота (формування і рознесення) з видатковими , актами, дорученнями, рахунками, ТТН, виписки банку в 1С, і т.д. Контроль наявності та перевірка відповідності первинних документів вимогам законодавства України. Поміч головному бухгалтеру на різних участках бухгалтерії (ОЗ, МШП, МНМА, Каса, відрядження, склад , запаси і.т.д.) Звірка взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, Кадрові питання (Приймання, відпустки, звільнення, відрядження), накази, штатки, особовий лист працівника і.т.д., підготовка документів для нарахування ЗП. Внесення в базу 1С нових даних: контрагенти, договора, курси валют, номенклатура і.т.д. Робота з Клієнт-Банками(оплати, банківські виписки). Допомога в розрахунках рентабельності продажів та оптимізація оподаткування, аналіз проведених угод, складати реєстр дебіторської і кредиторської заборгованості.
2017р.-2017р. ТОВ «ЕН ДЖІ ОПТІКС» посада – менеджер з закупівлі/ помічник бухгалтера.
Закупівля майбутнього товару та продукції на склад, закупівля товарів для функцій офіса. Перемови з постачальниками та клієнтами, оформлення первинних документів, прихід та списання товару, ведення, контроль та переміщення міх складами ТМЦ. Повне налагодження документообороту з використанням програми 1С8. Робота з видатковими , актами, дорученнями, рахунками і т.д. Налагодження довгострокових відносин з постачальниками, контроль розрахунків з постачальниками. Відстеження залишків по складам, складська номенклатура, контрагенти, робота з транспортними компаніями.
2011р.-2017р. ДУ «НІХТ ім. О.О. Шалімова» НАМНУ посада – провідний бухгалтер
Обов'язки: брала участь у проведенні інвентаризації, оформленні матеріалів, у перевірках стану бухгалтерського обліку. Здійснювала поточний контроль за повнотою і достовірністю проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються. Велапостійний облік виконання юридичних зобов’язань з метою прийняття оперативних рішень щодо внесення змін до договорів з постачальниками товарів, робіт та послуг. Готувала дані для включення їх до фінансової звітності, здійснювала складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку. Забезпечувала підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну. Ведення первинного бух.обліку, документацiя в 1С8 (приходные накладние, счета, расходные накладные, акты, банковская выписка, платежные поручения). Також займала посаду в.о.секретаря тендерного комітету з обов’язками: організація тендерів(закупівля медобладнання та медпрепаратів), підготовка та проведення допорогових закупівел, підготовка тендерної документації для проведення торгів на електронних торговельних майданчиках, знання діловодства, ведення протоколів нарад, засідань та переговорів тендерного комітету,підготовка аналітичних та звітних документів, складання річного плану закупівель та додатку до нього, організація і проведення презентацій, проведення переговорів з постачалниками, розробка, укладання договорів та додаткових угод.
Освіта
Закінчила 2005 р. Професійний ліцей Національно Авіаційного Університету, диплом кваліфікованого робітника за професією – оператор комп’ютерного набору, обліковець.
Закінчила 2014р. Нікопольський економічний університет, диплом спеціаліста за спеціалізацією – облік аудит
Закінчила 2019р. Міжрегіональну Академію управління персоналом, диплом спеціаліста за спеціалізацією – юрист.
Вміння та навики
Комп'ютерні навики: Microsoft - Word, Excel, PowerPoint, Парус-Місто, бухгалтерський обік + 1С8, 1С звіт. Навики роботи в онлай сервісах: Вчасно, Сheckbox, ProZorro, E-Data, єдиний закупівельний словник ДК 021:2015. Знання діловодства, офісної техніки та психології продаж та закупівель. Навики проведення відкритих торгів. Навики переконання. Знання законодавства в сфері обліку и аудиту. Знання законодавства в сфері державних закупівель. Знання законодавства в сфері запобігання та боротьби з корупцією. Маю водійські права категорії «B».
Особисті якості
Аналітичне мислення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного росту, акуратність, орієнтація на результат, не конфліктність, мобільність, комунікабельність, вміння швидко адаптуватися, доброзичливість, вміння самостійно приймати рішення та брати на себе відповідальність, стресостійкість, ініціативність.
Утвенко Марина Олександрівна
Вік: 36 років
Місце проживання: м.Київ, Солом’янський р-н (р-н Відрадного)
Сімейне положення: Одружена, одна дитина (хлопчик 16 років)
Телефон, e-mail: [
Знання мов: українська – вільно, англійська – базова.
Рівень з/п: від 25000,00(по домовленості)
Досвід роботи:
2020р. по теперішній час ТОВ «УОТЕР МАРТ» посада – заступник директора з економічних питань. Організація та ведення процесу планування та бюджетування усіх напрямків діяльності компанії. Аналіз фінансово-економічного стану компанії і результати діяльності. Робота з банками. Щоденне відображення банківських операцій в системі 1С. Прогнозна та фактична управлінська звітність. Розрахунок прибутку від реалізації продукції. Розрахунок поточних акцій та мотивацій. Розробка планової та управлінської звітності. Контроль за виконання планів по місяцям, по квартально, рік. Підготовка звітності по виконанню планів продаж менеджерами зі збуту. Аналіз бухгалтерської, фінансової звітності, підготовка аналітичних звітів, презентацій на запит. Координація роботи між іншими підрозділами. Складання плану витрат, порівняльний аналіз та контроль виконання кошторисів постійних витрат. Підготовка та погодження договірних документів. Формувала управлінську та оперативну звітність. Налагодження документообороту з використанням програми 1С8. Контроль наявності та перевірка відповідності первинних документів вимогам законодавства України. Контроль та аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості.
2017р.-2020р. ТОВ «КИЇВТЕХЦЕНТР» посада – економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності. Налагодження документообороту з використанням програми 1С8. Робота (формування і рознесення) з видатковими , актами, дорученнями, рахунками, ТТН, виписки банку в 1С, і т.д. Контроль наявності та перевірка відповідності первинних документів вимогам законодавства України. Поміч головному бухгалтеру на різних участках бухгалтерії (ОЗ, МШП, МНМА, Каса, відрядження, склад , запаси і.т.д.) Звірка взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, Кадрові питання (Приймання, відпустки, звільнення, відрядження), накази, штатки, особовий лист працівника і.т.д., підготовка документів для нарахування ЗП. Внесення в базу 1С нових даних: контрагенти, договора, курси валют, номенклатура і.т.д. Робота з Клієнт-Банками(оплати, банківські виписки). Допомога в розрахунках рентабельності продажів та оптимізація оподаткування, аналіз проведених угод, складати реєстр дебіторської і кредиторської заборгованості.
2017р.-2017р. ТОВ «ЕН ДЖІ ОПТІКС» посада – менеджер з закупівлі/ помічник бухгалтера.
Закупівля майбутнього товару та продукції на склад, закупівля товарів для функцій офіса. Перемови з постачальниками та клієнтами, оформлення первинних документів, прихід та списання товару, ведення, контроль та переміщення міх складами ТМЦ. Повне налагодження документообороту з використанням програми 1С8. Робота з видатковими , актами, дорученнями, рахунками і т.д. Налагодження довгострокових відносин з постачальниками, контроль розрахунків з постачальниками. Відстеження залишків по складам, складська номенклатура, контрагенти, робота з транспортними компаніями.
2011р.-2017р. ДУ «НІХТ ім. О.О. Шалімова» НАМНУ посада – провідний бухгалтер
Обов'язки: брала участь у проведенні інвентаризації, оформленні матеріалів, у перевірках стану бухгалтерського обліку. Здійснювала поточний контроль за повнотою і достовірністю проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються. Велапостійний облік виконання юридичних зобов’язань з метою прийняття оперативних рішень щодо внесення змін до договорів з постачальниками товарів, робіт та послуг. Готувала дані для включення їх до фінансової звітності, здійснювала складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку. Забезпечувала підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну. Ведення первинного бух.обліку, документацiя в 1С8 (приходные накладние, счета, расходные накладные, акты, банковская выписка, платежные поручения). Також займала посаду в.о.секретаря тендерного комітету з обов’язками: організація тендерів(закупівля медобладнання та медпрепаратів), підготовка та проведення допорогових закупівел, підготовка тендерної документації для проведення торгів на електронних торговельних майданчиках, знання діловодства, ведення протоколів нарад, засідань та переговорів тендерного комітету,підготовка аналітичних та звітних документів, складання річного плану закупівель та додатку до нього, організація і проведення презентацій, проведення переговорів з постачалниками, розробка, укладання договорів та додаткових угод.
Освіта
Закінчила 2005 р. Професійний ліцей Національно Авіаційного Університету, диплом кваліфікованого робітника за професією – оператор комп’ютерного набору, обліковець.
Закінчила 2014р. Нікопольський економічний університет, диплом спеціаліста за спеціалізацією – облік аудит
Закінчила 2019р. Міжрегіональну Академію управління персоналом, диплом спеціаліста за спеціалізацією – юрист.
Вміння та навики
Комп'ютерні навики: Microsoft - Word, Excel, PowerPoint, Парус-Місто, бухгалтерський обік + 1С8, 1С звіт. Навики роботи в онлай сервісах: Вчасно, Сheckbox, ProZorro, E-Data, єдиний закупівельний словник ДК 021:2015. Знання діловодства, офісної техніки та психології продаж та закупівель. Навики проведення відкритих торгів. Навики переконання. Знання законодавства в сфері обліку и аудиту. Знання законодавства в сфері державних закупівель. Знання законодавства в сфері запобігання та боротьби з корупцією. Маю водійські права категорії «B».
Особисті якості
Аналітичне мислення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного росту, акуратність, орієнтація на результат, не конфліктність, мобільність, комунікабельність, вміння швидко адаптуватися, доброзичливість, вміння самостійно приймати рішення та брати на себе відповідальність, стресостійкість, ініціативність.
Похожие кандидаты
-
Менеджер, управляющий (административная деятельность), экономист, маркетолог
25000 грн, Киев, Днепр , еще 8 городов -
Економіст, офіс-менеджер, адміністратор, секретар
25000 грн, Киев, Харьков -
Старший фахівець, економіст, адміністратор
22000 грн, Киев -
Економіст, адміністратор
Киев -
Економіст, адміністратор, медичний реєстратор
20000 грн, Киев -
Адміністратор, економіст, бухгалтер, менеджер, спеціаліст
Киев