Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2024 Файл

Юлія

Керівник відділу по роботі з клієнтами

Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Юлія Васянович
Маю досвід роботи керівником відділу по роботі з клієнтами протягом 10 років, в практичному
досвіді організація кол-центру з "0", реорганізація та автоматизація працюючого контакт
центру, впровадження нового програмного забезпечення і запуск нових каналів
обслуговування для клієнтів, організація контакт центра в філіалах компанії Молдови і
Узбекистану. Шукаю роботу керівника відділу по роботі з клієнтами де зможу стикнутися з
цікавими задачами та викликами. Розгляну компанії в яких зможу, завдяки своєму досвіду,
Особисті дані підвищити якість і побудувати ефективну роботу підрозділів з обслуговування клієнтів.​

Досвід роботи
Ім'я
Юлія Васянович
Адреса Керівник відділу по роботі з клієнтами чер 2018 - теп. час
Київ Zakaz.ua, Київ
Номер телефону Реорганізація контакт центра і виведення на стандарти обслуговування;
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Розробка системи мотивації та адаптація при зміні ринку;
Email Відкриття філій КЦ в Молдові та Узбекистані;
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Контроль виконання KPI основним КЦ і філіями;
Розробка системи навчання та адаптації для нових співробітників (оператор і супервайзер);
Інтереси Запровадження нових каналів звернень для клієнтів (чат, месенджери, пряма вхідна);
Впровадження та організацію підрозділу по роботи зі скаргами (формування задач, набір
Відмова від сидячого способу персоналу, розробка інструкцій);
життя, люблю займатися Пошук, оцінку і впровадження нового ПО Zendesk для роботи зі зверненнями клієнтів;
спортом, прогулянки пішки, Постійний аналіз процесів з метою оптимізації та автоматизації, впровадження змін на
йога, кататися верхи.
основі аналізу і тим самим зменшення витрат.

Мови HR-менеджер жов 2017 - тра 2018
ТОВ АйКом, Київ
Українська Рідна мова Підбір та формування команди відділу продажів;
Російска Вільно Підбір кандидатів на вакансії компанії;
Англійська A2 Проведення повного циклу підбору персоналу (розміщення вакансій в мережі/холодний
пошук, проведення співбесіди, формування job offer, оформлення);
Адаптація нових співробітників та координація проходження випробувального терміну;
Зміна на впровадження нової організаційної структури компанії з описом посади та
функціональних обовʼязків;
Організація кадрового обліку (табелювання, відпустки, документообіг);
Організація корпоративних заходів (тренінги, корпоратив).

Керівник контакт центру та в.о керівника департаменту тра 2015 - вер 2017
підтримки і розвиток клієнтського сервісу.
Интернет магазин ModnaKasta, Київ
Запуск роботи контакт центру з нуля (підбір, навчання, адаптація);
Побудова сценарію розмови та схем обслуговування;
Організація безперебійної роботи підрозділу;
Формування звітності за результатами роботи;
Контроль виконання KPI;
Систематизація та аналіз звернень клієнтів, виявлення "вузьких місць" в процесах обслуговуванн
Організація роботи в суміжних підрозділах департаменту (центр обслуговування клієнтів,
відділ з повернення коштів клієнтам).

Освіта і кваліфікації

Спеціаліст вер 2007 - чер 2012
Европейский университет, Житомир
Факультет – Менеджмент ЗЄД.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: