Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 мая 2024 Файл

Тетяна

Адміністратор, офіс-менеджер

Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

​ Мартусенко Тетяна Миколаївна





​ Номер телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
​ E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
​ Дата народження: 06.01.1990.
​ Місце проживання: Київ, Харківське шосе

Мета:

Отримання посади офіс-менеджера, адміністратора, секретаря.
Освіта:

2012-2014
Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця.
Факультет: Менеджменту та маркетингу.
Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності.
Магістр (стаціонар).
2008-2012
Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця.
Факультет: Менеджменту та маркетингу.
Спеціальність: Менеджмент організацій.
Бакалавр (стаціонар).

Досвід роботи:
Грудень 2015р. – червень 2017р.

Липень 2015р. – вересень 2015р.

Офіс-менеджер компанія «Ольва»,
все для салонів краси та перукарень, м. Дніпро

- викладка товарів, оформлення вітрин магазину, контроль наявності актуальних цінників, підтримання порядку в офісі;
- з'ясування потреби клієнтів у продукції, що реалізується магазином, узгодження з клієнтом замовлення відповідно до його потреби та наявного асортименту в магазині і на складі;
- стежити за наявністю та строком дії сертифікатів, гігієнічних висновків;
- оперативно реагувати на інформацію, що надходить від клієнтів і доведення її до директора;
- проведення переобліків;
- участь у складанні прогнозів щодо постачання продукції на склад;
- прийом та обробка замовлень клієнтів, оформлення необхідних супроводжуючих документів при продажах;
- забезпечення своєчасних замовлень для поповнення асортименту магазину зі складу;
- прийом коштів за реалізовану продукцію та щоденний звіт про надходження коштів.

Секретар керуючого магазином гіпермаркет "Караван"
ТОВ "Група Рітейлу України", м. Київ

• планування і організація нарад, зборів керуючого магазином, ведення та реєстрація протоколів;
• ведення загального діловодства гіпермаркету;
• підготовка документів для керівників;
• ведення електронного документообігу;
• робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
• координація поштових відправлень/доставок, робота з кур’єрами;
• прийом та розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
• інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядження;
• ознайомлення співробітників із змінами та графіками робіт (керівники відділів);
• прийом та реєстрація документів і заяв на підпис до керуючого магазином;
• забезпечення робочого місця керівника необхідними матеріалами, технікою, канцелярією;
• виконання інших службових доручень від керуючого магазином.

Навички та знання:
ПК на рівні досвідченого користувача Microsoft Word, Excel, 1С. Користування офісною технікою: принтер, сканер, ксерокс.

Додаткова інформація:

Хобі:
Швидко навчаюсь новому, наполеглива у досягненні мети, маю організаторські здібності, вмію працювати в колективі, комунікабельна, ініціативна, відповідальна, старанна. Маю величезне бажання працювати та вчитися нового.
Без шкідливих звичок.
Сімейний стан: одружена, маю дитину.

Спорт (фітнес, силові тренування, велопрогулянки), активний відпочинок, вишивання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: