- Файл
Віталій
Директор, заступник директора, керівник проєкта, ЗЕД
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11050775/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Литвин Віталій Васильович
Дата народження: 02.09.1977р.
Адреса проживання: м. Київ.
Телефон: [
Е-mail: [
Мета:
Отримати посаду директора, або заступника директора, директора або заступника з ЗЕД, виконавчого
директора, керівника проєкту, керівника департаменту.
Очікуваний рівень заробітної плати від 75 тис. грн.
Освіта:
Одеська національна юридична академія
Факультет - правознавство Спеціальність -
юрист.
Навички
- здатність стратегічно і творчо мислити, аналізувати проблеми, знаходити ефективні шляхи їх рішення;
- уміння планувати (а також контролювати) і організовувати ефективний робочий процес керівників та ключових
управлінців підприємств;
- повний операційний цикл ведення бізнесу (підприємства або кількох підприємств), операційний, фінансовий
(бюджетний), юридичний, господарський;
- управління декількома проектами (при наявності команди) одночасно (виробництво хімічної продукції, залізничний
транспорт - логістика, енергетика – розподіл, малий розподіл, продажі готової продукції та продаж електричної
енергії, та ін.);
- уміння ефективно вести переговори - досягати бажаних результатів;
- ефективний пошук інвесторів;
- запуск нового виробництва товарів/продукції;
- ефективна співпраця в органами державної влади для поліпшення ефективності бізнесу та отримання лояльного
відношення до бізнесу (податкова служба, мерія (мер), прокуратура, поліція, охорона праці, виконавча служба та ін.);
- ділове лідерство.
Досягнення
- отримав для підприємства статус суб’єкта на території пріоритетного розвитку (економічний ефект 42 млн.грн./рік)
і запровадив виробництва на базі інвестиційного проекту узгодженого КМУ.
- провів реорганізацію (оптимізацію) ряду підприємств в одне підприємство та ефективно організував його роботу; -
володію навичками кризис менеджера;
- вивів підприємства з аутсайдерів на лідируючі позиції в хімічній, транспортній та енергетичній галузях;
- оптимізував чисельність виробничого персоналу підприємства з 183 до 119 чоловік шляхом впровадження на
виробництві сучасних технологій та шляхом вдосконалення технологічного процесу, збільшив прибуток
підприємства;
- запровадив, організував розробку та виробництво нових видів продукції (в хімічній галузі);
- провів реорганізацію/перепрофілювання підприємства і запровадив випуск нової продукції (машинобудівна галузь);
- впровадив ефективну систему проведення тендерів (закупка всіх ТМЦ) на всіх підпорядкованих мені
підприємствах (у т.ч. через платформу Смарттендер);
- отримав дозволи на нові види продукції під сучасні RICH та інші екологічні стандарти;
- ліквідував збиткові підприємства (виконавча служба, ліквідаційна процедура, співпраця з арбітражним керуючим,
продаж майна через аукціони, та ін.).
- продаж великих об’єктів (у т.ч. готового бізнесу) та реінвествування коштів від продажу в готові діючі бізнеси.
- залучення інвестицій від іноземних партнерів для розвитку бізнесу.
Досвід роботи
ЗЕД. З т р а в н я 2 0 2 2 р о к у і п о т е п е р і ш н і й ч а с – тісна співпраця з європейськими компаніями в якості
керуючого партнера, постачання хімічних товарів (полівінілхлоридних (ПВХ) суспензій, емульсій, а також
пластифікаторів, хлорпарафінів та інших товарів) в Україну.
Також маю досвід продажу дизельного палива іноземного виробництва для ключових споживачів та трейдерів
в Україні, співпраця з українськими постачальниками ДП для закупівлі ними гуртових партій ДП.
Основні процеси по ПВХ:
- проведення переговорів на підприємствах – виробниках в Європі по налагодженю довгострокових відносин та
закупівлі і отриманню мінімальної ціни на товари. Співпраця з словацькими та чешськими компаніями
постачальниками.
- переробка сировини в готову продукцію на европейських підприємствах – виробниках (давальницька схема
співпраці);
- проведення переговорів з власниками та вищою ланкою керівництва на підприємствах – споживачах в Україні з
метою продажу товарів.
- продаж товарів, замитнення товарів в Європі для українського споживача, отримання всіх необхідних документів на
товар, співпраця з логістичними компаніями, доставка товару до місця призначення. Співпраця з Держзовнішінформ
(МІНЕК) на предмет зниження індикативної ціни та розмитнення товару за контрактною вартістю, та інше.
17.09.2015р. - по теперішній час - заст. генерального директора компанії Aurum Group (керівник хімічного сектору).
Спеціалізація підприємств:
Виробництво хімічної продукції – пластифікатори (ДОФ, ДОТФ, ДОА, ДІНФ), фталевий ангідрид, виробництво
ветеринарних препаратів, всього персонал – 119 чоловік.
Залізничні послуги: подача – прибирання вагонів, транспортування вантажів, повна співпраця з залізничними
станціями, співпраця з УЗ, персонал – 41 чоловік.
Обов'язки:
- забезпечення та контроль підприємницької діяльності підприємств;
- контроль, розробка, виконання бюджетів підприємств;
- організація, контроль ЗЕД;
- інвентаризаційна, ревізійна діяльність підприємств;
- відповідальність за ухвалення рішень господарської діяльності підприємства;
- забезпечування виконання підприємством узятих зобов'язань перед власником; постачальниками, фондами і
кредиторами, у тому числі банківськими установами.
- контроль за виконанням контрактів у т.ч. ЗЕД, трудових і господарських договорів;
- організація ефективної взаємодії і роботи усіх виробничих одиниць і структурних підрозділів, а також направлення
їх діяльності на удосконалення і розвиток виробництва з урахуванням ринкових пріоритетів;
- контроль дотримання законності роботи підприємства і виконання виробничого плану;
- робота з державними контролюючими структурами;
- робота з колективом підприємств.
21.06.2004 - 16.09.2015 – Директор ТОВ «Брянківський машинобудівний завод»
Обов'язки:
- організація та контроль виробництва 2х, 3х вісних напівпричепів;
- освоєння нових видів виробничої продукції;
- відповідальність за ухвалення рішень господарської діяльності підприємства;
- забезпечування виконання підприємством узятих зобов'язань перед власником; постачальниками,
фондами і кредиторами, у тому числі банківськими установами.
- контроль за виконанням контрактів, трудових і господарських договорів;
- організація ефективної взаємодії і роботи усіх виробничих одиниць і структурних підрозділів, а також направлення
їх діяльності на удосконалення і розвиток виробництва з урахуванням ринкових пріоритетів;
- контроль дотримання законності роботи підприємства і виконання виробничого плану;
- робота з державними контролюючими структурами;
- робота з колективом підприємств.
Додаткові відомості
Сімейний стан - одружений, є діти.
Володіння ПК - досвідчений користувач, робота в програмах, Word, Excel, PowerPoint, Worksection, Смарттендер,
Adobe Acrobat Pro, Corel, Adobe Photoshop.
Англійська мова на рівні – A1-А2.
Водійське посвідчення – категорія «B».
Похожие кандидаты
-
Комерційний директор
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Заступник керівника проєкту
Киев, Удаленно -
Заступник комерційного директора
Киев -
Директор з продажу
40000 грн, Киев, Удаленно -
Комерційний керівник
Киев -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев