Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 января 2023 PRO

Олена

Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з персоналу

с 03.2014 по 10.2021 (7 лет 7 месяцев)
ЧП "ЮРИДИЧЕСКАЯ КОМПАНИЯ "КОНГРЕСС", Київ (Охорона, безпека, оборона)

Запуск та ведення кадрового обліку "з нуля", у повному обсязі на п‘яти охоронних об’єктах (ТРЦ "Гуллівер", ЖК "Лісний квартал", ЖК "Зелений квартал", охорона приватних будинків та територій). Штат - 400 осіб.

Розробка загальнокорпоративних нормативних и регламентуючих документів в галузі управління персоналом:
- розробка єдиної методики ведення кадрової документації на підприємстві;
- складання посадових інструкцій;
- положення про відділи;
- Статут, Положення про оплату праці, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Колективний договір та інше;
- підготовка матеріалів, організація і проведення навчання персоналу;

Пошук і масовий підбір персоналу (позиції: охоронники, начальники зміни, оперативні чергові, начальники відділів та інші).
Проведення співбесід і тестування з застосуванням графічних тестів (розробка спецслужб).
Організація та забезпечення стажування співробітників.
Аналіз показників ефективності HR процесів.
Робота з кадровим резервом.
Ротація персоналу.
Аудит, розробка та впровадження системи мотивації персоналу.
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Ведення управлінського і кадрового обліку в 1С.

Начальник відділу кадрів

с 09.2012 по 03.2014 (1 год 6 месяцев)
ПрАТ АФ "Де Визу", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення кадрового обліку одночасно на тринадцяти (13) підприємствах, регіональних підрозділах. Штат - 350 осіб.
Проведення консультацій і семінарів в межах підприємства і для замовників.
Пошук і підбір персоналу (позиції: головний бухгалтер, рекрутер, консультант з податків, аудитор).
Кадровий аудит на великих підприємствах (більше 600 осіб.).
Формування кадрового резерву, бюджету персонала.
Аудит системи управління персоналом.
Управління оцінкою персоналу.
Аудит і розробка системи мотивації персоналу
Розробка комерційних пропозицій, підготовка та проведення презентацій, публикацій на корпоративному сайті.
Аудит і вдосконалення організаційно-функціональних структур.
Успішне супроводження замовників з питань трудових спорів в судах.

Головний спеціаліст відділу кадрів

с 06.2011 по 09.2012 (1 год 3 месяца)
ФСТ "Динамо" України, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Підготовка наказів з особистого складу (прийом, звільнення, переведення, відпустка) та організаційно-штатним питанням.
Облік штату організації (400 осіб), кадровий резерв, архів.
Складання звітів.
Підготовка необхідних документів з питань нагородження співробітників.
Ведення трудових книжок, журналів обліку трудових книжок та інших, форми №П-2.
Розробка методичних рекомендацій для кадрових служб.
Оформлення особових справ.
Ведення табельного і лікарняного обліку.

Викладач (аспірант)

с 12.2005 по 12.2008 (3 года)
НАРККиИ, Київ (Освіта, наука)

Читання лекцій з шоу-бізнесу, кінотеатрального менеджменту, соціології, інвестиційного менеджменту.
Проведення тренингів і семінарів для студентів (бізнес-план, управлінські рішення, рольові ігри).
Науково-дослідницька діяльність: дисертація, участь у міжнародних науково-практичних конференціях, публікація статей і тезисів в наукових журналах.

Завідуючий лабораторії кафедри

с 06.2005 по 10.2005 (4 месяца)
НАРККиИ, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

организация и проведение масштабных социологических исследований (от 2000 респондентов), работа с документацией.

Образование

НАКККіМ

Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 2003 по 2006 (3 года)

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтва, диплом спеціаліста з відзнакою.

НАКККіМ

Соціологія, викладач соціології, Київ
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

диплом спеціаліста з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

Директор з персоналу "КРОК"

2014

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint ArchiCAD КЗпП України Autodesk 3ds Max

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — продвинутый

Рекомендации

  • Дворецький Анатолій Леонідович

    Дворецький Анатолій Леонідович

    Начальник відділу кадрів, ФСТ "Динамо" України

    Контактные данные скрыты
  • Шерстюк Викторія Володимирівна

    Шерстюк Викторія Володимирівна

    Директор департаменту правового забезпечення, ПрАТ АФ "Де Візу"

    Контактные данные скрыты

Инвалидность

Вторая группа.

Дополнительная информация

Позитивно дивлюся на життя і людей, люблю читати бізнес-книги, психологію, фізіогноміку, наукову фантастику, активно беру участь у вебінарах для HR-менеджерів, стартаперів, бізнесменів. Слідкую за новинами у світі розвитку HR-технологій і систематично моніторю законодавство України.
Без проблем в особистому житті. Заміжня, маю двоє дітей 7 та 13 років.
Закінчила курси "Дизайнер інтер’єру" у 2021 році, у вільний час беру участь у благодійних та волонтерських проектах та проектах з дизайну інтер’єру. Надаю психологічні консультації у складних життєвих ситуаціях безкоштовно (допомога онкопацієнтам та їх родичам, особам, що втратили цікавість ло життя, з пошуку роботи, тощо).

Особисті якості:
Самостійне та ефективне рішення складних завдань за обмежені строки, вміння лагодити з людьми різних рівнів, вирішення конфліктних ситуацій в колективі, сміливість, активна життєва позиція, відповідальність, увага до деталей.

Хобі: психологія, фізіогноміка, мода і дизайн, великий теніс, малювання, читання, кіно, фотографія.

Вимоги до посади
Бажана посада: директор з персоналу, начальник відділу кадрів, менеджер.
Бажана заробітна плата: від 35000 грн тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: