Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Наталия

Керівник відділу закупівель, 55 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Ирпень, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник загальнобудівельного напрямку

с 10.2021 по 11.2022 (1 год 1 месяц)
БудГенСервіс, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Взаємодії з внутрішніми замовниками з питань закупівельного процесу та термінів виконання робіт;
•Аналіз ринку та пошук постачальників та підрядних організаці;
•Проведення логістичних прорахунків та контроль за поставками;
•Проведення тендерів;
•Проведення переговорів;
•Укладання договорів;
•Планування постачання, поставка матеріалів;
•Контроль цінової політики за категоріями закупілі;
•Контроль за дотриманням договорних домовленностей;
•Контроль поставок, відповідно до рядків зазначених у договорах;
•Робота з первинною бухгалтерією.

Заступник керівника відділу закупівель

с 01.2019 по 10.2021 (2 года 9 месяцев)
Dоmira Group, Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Взаємодії з внутрішніми замовниками з питань закупівельного процесу;
•Аналіз ринку постачальників та підрядників;
•Проведення тендерів;
•Проведення переговорів;
•Укладання договорів;
•Планування постачання, поставка матеріалів;
•Контроль цінової політики за категоріями закупілі;
•Контроль за дотриманням договорних домовленностей;
•Контроль поставок, відповідно до рядків зазначених у договорах;
•Забезпечення ефективного використання бюджету проекту, внесення рекомендацій щодо оптимізації, у разі необхідності;
•Робота з первинною бухгалтерією, ведення звітності (річна , місячна, тижнева).

Керівник відділу постачання

с 11.2017 по наст. время (6 лет 5 месяцев)
ТОВ "Енергосервіснс компанія "Адамсон", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Організація роботи підрозділу, взаємодії з усіма структурними підрозділами Компанії;
-Моніторинг ринкової ситуації, аналіз конкурентів;
-Пошук альтернативних постачальників будівельних матеріалів;
-Відвідування спеціалізованих виставок;
-Проведення тендерів на закупівлі;
-Проведення переговорів з постачальниками обговорення комерційних умов роботи, узгодження технічних параметрів продукції і т.д.;
-Контроль взаєморозрахунків і документообігу з постачальниками та укладання договорів;
-Робота в 1С 8:3 ( взаєморозрахунки з контрагентами)
-Робота з оригіналами документів по дебіторській заборгованності.

Фахівець з постачання департаменту ресурсного забезпечення та контролю

с 06.2016 по 09.2017 (1 год 3 месяца)
ТОВ "Royal House", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Моніторинг цін і пошук матеріалу згідно заявок відділів;
-Перевірка оплати рахунків і з'ясування термінів поставок;
-Складання договорів з підрядними організация і постачальниками матеріалів;
-Перевірка актів виконаних робіт підрядними організаціями;
-Контроль за виконанням умов оплати і графіком виконання робіт;
-Робота в корпоративній системі управлінського обліку ERP; 1С;
-Внесення заявок на готівковий і без готівковий розрахунок в систему управлінського обліку ERP; 1С;
-Контроль за веденням експертиз і випробуванням матеріалів;
-Робота з оригіналами документів по дебіторській заборгованності, передача їх до бухгалтерії, формування доручень.

Менеджер по подажам

с 10.2012 по наст. время (11 лет 6 месяцев)
СП ТОВ Мікропибор, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Здійснення активних продаж по телефону(холодні дзвінки),
• Технічна консультація клієнта стосовно товару,
• Виконання особистих показників,
• Проведення щоденних та щомісячних звітів,
• Робота на касі,1С7;1С 8,8,
• Націленність на результат.

Зам. директора магазину

с 08.2010 по 02.2012 (1 год 6 месяцев)
ТОВ Карварі, Київ (Торгівля роздрібна Retail (взуття та аксессуари))

• Пошук та підбір персоналу,
• Навчання для персонала (семінари,тренінги,курси),
• робота в 1С 7, 1С 8.8,
• Заказ товара,
• Складання звітів та гафіків,
• Контроль за виконанням поставлених завдань,(ТО, посадових інструкцій, техніки безпеки),
• Поведення інвентаізації тованих залишків,
• Співпраця з контолюючими оганами .

Образование

Державний Торгово-Комерційний технікум

«Бухгалтерський облік и аудит», Чернівці
Среднее специальное, с 2000 по 2002 (1 год 9 месяцев)

Денна фома навчання

Дополнительное образование и сертификаты

Дизайн-студія (дизайнер-перукар)

2002р.1.5року.

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Умение организовать работу и обучение персонала (семинары, трени

Знание языков

Английский — начинающий

Рекомендации

Ковик Лариса

Ковик Лариса

Директор, ООО "Карвари"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Досвід роботи
2002 – 2005. Весільний салон, м. Чернівці.Помічник керівниа, реалізація весільних суконь та аксесуарів.
2005 – 2010. Магазин «Геліос», м. Чернівці, реалізація посуду та сувенірів («Вальтерглаз», «Богема», «Петергоф», «Бергоф», «чехія», «Вінер», «Бернер»)


Персональні якості
•Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, працелюбна.
•Без шкідливих звичок.
•Вміння спілкуватися з VIP персонами


Мови
•Російська - рідна
•Українська - рідна
•Англійська – навчальний перід

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: