Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 декабря 2020

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/1304258

Виконавчий директор, керівник проекту

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Ковель
Готов работать:
Владимир, Луцк, Ровно, Тернополь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Outlook Express Управлінські навички Організаторські здібності Планування TecDoc Express

Дополнительная информация

Андрій Андрійович

Освіта: середня спеціальна, незакінчена вища (Ковельська
філія МАУП - напрям «Управління персоналом та економіка праці»)
Графік роботи: повна зайнятість.
Мета пошуку роботи: Знайти цікаву, змістовну роботу в стабільній компанії з перспективою кар’єрного росту та можливістю набуття нового досвіду, можливістю професійного і особистого розвитку.
Посада: директор супермаркету, т/ц, ПП, ТОВ.
Досвід роботи:
З 1997 року – підприємець,
З 2005р. – член робочої групи з прискореного розгляду регуляторних актів при міській раді.
З 2007р. – член координаційної ради по розвитку малого підприємництва міської ради.
З 2008р. по 2009 р. – Директор торгового центру .
З 2009р. по 2012р. - громадсько-політична діяльність.
Професійні навики :
- досвід організаційної роботи 15 років.
- відкриття магазинів (від ідеї до реалізації) ;
- ведення ділових переговорів (укладення і супровід договорів) ;
- організація управління і планування колективної роботи, охорони, мотивація та підготовка персоналу (у підпорядкуванні 50 чоловік) ;
- забезпечення виконання бізнес-процесів (аналіз продажу і прогнозування
попиту, ведення статистики, управління якістю в роздрібних продажах (рітейл);
- впровадження корпоративних Стандартів Компанії та організація реклами ;
- організація та контроль документообігу магазину (оформлення необхідної
документації, сертифікатів, створення бази даних ТМЦ, інвентаризація ) ;
- комплектація магазинів устаткуванням, контроль монтажу та забезпечення
експлуатації устаткування ( в т.ч. сервісне обслуговування, взаємодія технічних служби) ;
- взаємодія з контролюючими, перевіряючими органами ;
- досконале володіння офісною технікою, ПК (Word, Excel, Internet Explorer, 1С та ін.),
- водійське посвідчення (В);
- вирішення організаційних питань;
Особисті якості:
лідерство, цілеспрямованість, креативність, уміння самостійно приймати рішення, висока відповідальність, самоорганізованість, прагнення до розвитку, комунікабельність, уміння працювати в команді, володіння логічним мисленням, аналітичні навики та системний підхід до попередження і вирішення проблем ;
готовність до переїзду.
- наявна юридична практика .

Контактна інформація: email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: