Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анастасія

Менеджер, керівник, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер, керівник, Менеджер готелю, Керівник відділу продажу, Менеджер з продажу, Менеджер проєктів, Банкет-менеджер, Менеджер з бронювання, Керівник готельного комплексу, Marketing manager, Помічник керівника
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер готелю

с 04.2024 по 05.2025 (1 год 1 месяц)
Готель Черкаси Палац, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)

• Залучення нових клієнтів: Активний пошук і залучення корпоративних клієнтів, турагентств, організаторів подій,міжнародних партнерів та спортивних організацій.
• Ведення клієнтської бази: Підтримка довготривалих відносин із клієнтами, супровід угод,робота в готельних системах Servio та EasyMS.
• Комерційні пропозиції: Індивідуальна розробка пакетів , калькуляцій та прорахунків для корпоративних клієнтів, організаторів конференцій, весіль та інших подій.
• Продажі номерного фонду та конференц-послуг:
Продаж конференц-залів, кейтерингу, пакетних пропозицій.
Організація конференцій ,контроль виконання .
• Участь у тендерах: Підготовка документів, розрахунків та презентацій для участі у тендерах на розміщення делегацій, бізнес-груп, тощо.
• Співпраця з відділом бронювання, маркетингу та рецепції: Узгодження умов проживання та організації подій, контроль якості сервісу.
• Досягнення:
• Збільшив щомісячний обсяг продажів на 30% за 2024 рік.
• Підписано 12 нових довготривалих контрактів з компаніями щодо співпраці з готелем.
• Реалізовано понад 80 корпоративних заходів та конференцій за рік.

Продавець

с 10.2020 по 10.2023 (3 года)
Intertop, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.

• Викладка товару , проведення інвентаризації.
• Навчання та адаптація нового персоналу.
• Робота з касою та РОS- терміналом.

Продавець-адміністратор

с 05.2018 по 06.2020 (2 года 1 месяц)
Esotiq, Черкаси (Роздрібна торгівля)

• Допомога у відкритті нового магазину, підбір та навчання персоналу.
• Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
• Викладка товару , проведення інвентаризації.
• Робота з касою та РОS- терміналом.

Репетитор початкових класів

с 01.2018 по 05.2018 (4 месяца)
., Черкаси (Освіта, наука)

Адміністартор

с 01.2018 по 08.2018 (7 месяцев)
Sport Life, Черкаси (Краса, фітнес, спорт)

• Консультування клієнтів
• Забезпечення якісного та ефективного перебування гостей
• Надання інформації і продаж послуг.
• Вирішення індивідуальних запитів гостей.
• Проведення розрахункових операцій.

Образование

Черкаський Національний Університет ім.Б.Хмельницького

Початкова освіта, Черкаси
Высшее, с 2014 по 2018 (4 года)

Знания и навыки

  • Управління магазином
  • Інвентаризація
  • Контроль цінників
  • Відповідальність
  • Працьовитість
  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Організованість
  • Ведення документації
  • MS Word
  • Адаптивність
  • Уміння аналізувати
  • MS Office
  • Управлінські навички
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Креативність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

1. Управління персоналом та комунікація

•Досвід координації команди (офіціантів, кухарів, рецепції)
•Вміння делегувати обов’язки та організовувати роботу персоналу
•Вміння вирішувати конфліктні ситуації та створювати дружню атмосферу.

2. Клієнтоорієнтованість та дипломатичність

• Підхід до гостей з різними запитами, що допомагає вирішувати ситуації різного характеру.
• Наявність грамотної мови, що важливо для ведення переписки, переговорів та роботи з гостями.
•Розвинена емоційна інтелектуальність допомагає передбачати потреби клієнтів та запобігати конфліктам.

3. Багатозадачність та організованість

•Навички швидко реагувати на зміну ситуації та одночасно виконувати декілька завдань.
•Вміння структурувати інформацію та працювати в режимі багатозадачності .

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты