Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ірина

Керівник договірного відділу/Фахівець по роботі з договорами, 45 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Буча, Ирпень, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер ФОП

с 06.2020 по наст. время (5 лет 2 месяца)
ФОП Поліщук В.К., Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Ведення кілька ФОП 2групи ЄП
2. Рознесення банківський операцій
3. Реєстрація, налаштування та робота з ПРРО
4. Ведення кадрової дисципліни по найманих працівниках
5. Нарахування та виплата заробітної плати та відпускних.
6. Підготовка та подача помісячної Звітності по ЄСВ, 4дф по найманих працівниках
7. Підготовка щорічної Декларації з додатком по ЄСВ по ФОПу

Начальник економічно-договірного відділу

с 12.2012 по 04.2020 (7 лет 4 месяца)
ТОВ "УБМ-ГРУП", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Підготовка, погодження та підписання договорів та додаткових угод.
Контроль передачі їх замовнику, стану підписання та повернення оригіналів.
2. Участь у плануванні доходів та витрат підприємства.
3. Складання калькуляцій на послуги підприємства.
4. Поточне ведення різних фінансово-аналітичних звітів.
5. Складання та надсилання ділової переписки, листів, супровідних листів.
6. Обов'язки бухгалтера з первинної документації: створення в 1С.8 рахунків-фактур, актів виконаних робіт, видаткових накладних, актів звірки, процентовки.
7. Передача первинних документів замовникам та контроль повернення оригіналів.
8. Введення архіву первинної документації.
9. Проведення банківських виписок в 1С.
10. Участь у переміщені та списанні запчастин та матерів в 1С.
11. Ведення, звірка і контроль дебіторської заборгованості.
12. Введення рапортів відпрацьованих годин та звірка табелів на оплату праці.

Економіст планово-економічного відділу

с 06.2012 по 12.2012 (6 месяцев)
ПрАТ «Бориспільський автозавод», Київ (Машинобудування)

1. Підготовка калькуляцій готової продукції
2. Участь в підготовці бюджетів діяльності;
3. Супровід кредитних договорів;
4. Розрахунок цін, тарифів на товари та послуги заводу;
5. Підготовка інформації та розрахунків, звʼязаних з поточною діяльністю підприємства
6. Підготовка оперативної звітності
(Звіт про фінансово-господарську діяльність підприємства);
7. Підготовка звітності для Наглядової Ради (звіти про фінансові результати; виробничо-господарські результати; доходи та собівартість за видами діяльності о финансовых результатах; собівартість основної реалізованої продукції; розшифровки загальновиробничих, адміністративних, збутових, фінансових витрат та інших витрат і доходів; Рух грошових коштів; розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості; аналіз росту оборотних активів (аналіз 2, 3, 5, 6 класи Плану рахунків); звіт про капітальне будівництво та купівлю основних засобів)
8. Підготовка звітів для банківських установ (Аналіз виконання плану реалізації; Капітальне будівництво; Розшифровка статей Балансу (Ф1) та Звіту про фінансові результати.
9. Підготовка документів та інформації для банків для тримання нових банківських продуктів;

Начальник электропроектной группы

с 02.2011 по 04.2012 (1 год 2 месяца)
Октагон-Аутдор, ООО, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

1. Планування процесу проектування та контроль за його виконанням працівниками відділу.
2. Контроль та здійснення підготовки пакетів документів для отримання технічної документації
3. Контроль за своєчасною оплатою отриманих послуг та передачею необхідних документів для бухгалтерії.
4. Складання та подання звітів до державних організацій (КП "Київміськсвітло" та ПАТ "Київенерго")
5. Складання та підготовка фактичного бюджету грошових витрат(БГВ)
6. Складання та підготовка планового бюджету витрат
7. Ведення аналітичних форм бюджетів
8. Участь у складанні річних планів та фактів бюджету компанії
9. Складання та визначення собівартості та рентабельності рекламних конструкцій
10. Складання та підготовка різних фінансових звітів за вимогою керівництва
11. Робота з базою 1С: Бухгалтерія 7.7 та 8.2
12. Отримання погоджень щодо роботи електропроектної групи.
13. Документальне оформлення всіх необхідних умов, що надають право на проведення проектних робіт.
14. Листування та ведення переговорів з підрядними організаціями.
15. Ведення технічної документації та контроль за термінами їх дії
16. Підписання договорів та контроль за умовами їх виконання.

Менеджер отдела документооборота

с 10.2010 по 02.2011 (4 месяца)
Октагон-Аутдор, ООО, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Складання та підготовка фактичного бюджету грошових витрат
2. Складання та підготовка планового бюджету витрат
3. Ведення аналітичних форм бюджетів
4. Участь у Складання річних планів та фактів бюджету компанії
5. Складання та визначення собівартості та рентабельності рекламних конструкцій
6. Складання та підготовка різних фінансових звітів за вимогою керівництва
7. Робота з базою 1С: Бухгалтерія 7.7
8. Збір даних для підготовки та затвердження оплат. Контроль за своєчасністю оплат.
9. Ведення дозвільної документації та контроль за терміном їх дії та умовами продовження
10. Підписання Договорів та контроль за умовами їх виконання
11. Ведення контролю документообігу (рахунки, акти, податкові накладні, довіреності, інформаційні листи та ін.)
12. Ведення переговорів із постачальниками
13. Робота з підрядними організаціями
14. Реєстрація вхідної та вихідної документації відділу
15. Ведення та контроль архівування документів.

Касир відділу касові оперції

с 09.2009 по 11.2009 (2 месяца)
МЕТРО Кеш енд Кері, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Образование

Уманський державний аграрний університет

Факультет "Економіки та підприємництва", Спеціальність "Бухгалтерський облік та аудит", Умань
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

  • MS Outlook
  • Сводные таблицы
  • Мини-АТС
  • Создание диаграмм
  • Чесність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Рекомендации

Скиба Юрій Миколайович

Скиба Юрій Миколайович

Директор, ТОВ «УБМ-ГРУП»

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Відповідальна, пунктуальна, трудолюбива, цілеспрямована, чесна, комунікабельна, весела, без шкідливих звичок
Готова приступити до обовʼязків з 1 вересня 2025р

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: