Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 декабря 2023 PRO

Данило

PR-директор, PR-менеджер, пресс-секретар, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор інформаційної служби регіонального телеканалу

с 06.2019 по 03.2020 (9 месяцев)
Медіа Всесвіт, Покровськ (ЗМІ, медіа)

•розробка плану інформаційного мовлення регіонального телеканалу;
•керівництво колективном журналістів та операторів;
•участь у плануванні контенту регіонального телеканала;
•управління висвітленням подій у місті, районі, області, країні;
•контроль за підготовкою та виходом інформаційних матеріалів;
•залучення спікерів та ньюсмейкерів до ефіру регіонального телеканалу;
•участь у розробці та запровадженні стратегії просування регіонального телеканалу серед потенційних глядачів.

Заступник начальника відділу у зв'язках з громадськістю

с 06.2017 по 12.2017 (6 месяцев)
Лауффер Україна, Київ (Харчова промисловість)

•участь у плануванні та затвердженні інформаційної стратегії корпорації;
•інформаційний супровід діяльності корпорації;
•підготовка та редагування прес-релізів, інтерв'ю, коментарів керівництва корпорації у профільних ЗМІ;
•контакти зі ЗМІ, розміщення та просування інформаційних матеріалів про діяльність корпорації та галузевих коментарів її керівництва;
•робота із соціальними мережами.

Директор

с 02.2017 по 09.2023 (6 лет 7 месяцев)
Міжнародний благодійний фонд "Фортеця", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•координація роботи благодійного фонду;
•залучення коштів донорів - українських та міжнародних;
•налагодження зв'язків з отримувачами благодійної допомоги (добровольчі підрозділи ЗСУ та інших силових структур, особи, що постраждали внаслідок російської агресії, тощо;
•стіорення промо-контенту щодо роботи фонду;
•керівництво колективом волонтерів.

PR-менеджер

с 04.2016 по 04.2017 (1 год)
Electric Marathon International, Київ (Автобізнес та автосервіс)

•інформаційна підтримка та висвітлення у ЗМІ заходів компанії: трансєвропейського ралі на електромобілях "Електромобільний Марафон Львів - Монте-Карло" та українського етапу кругосвітнього ралі на електромобілях "80edays";
•презентація у ЗМІ українського прототипу електромобіля "Synchronous";
•участь у тематичних виставках;
•розробка та впровадження PR-стратегії підприємства;
•керування корпоративними сайтами;
•підтримка зв'язків зі ЗМІ;
•забезпечення присутності компанії в інформаційному просторі;
•розробка та реалізація інформаційних приводів;
•підготовка та публікація інформаційно-іміджевих матеріалів про компанію;
•формування та розповсюдження інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•розробка та управління іміджем керівництва компанії;
•SMM

Начальник відділу у зв'язках з громадськістю

с 05.2013 по 11.2018 (5 лет 6 месяцев)
Енергоімпекс, промисловий холдинг, Донецьк (Гірнича промисловість)

•інформаційний супровід роботи компанії;
•розробка та впровадження PR-стратегії компанії;
•керівництво колективом PR-менеджерів;
•підготовка та розміщення у ЗМІ інформаційно-іміджевих матеріалів;
•медіабаїнг;
•проведення іміджевих заходів (презентація, брифінг, прес-конференція, прес-тур);
•участь у іміджевих та публічних заходах;
•брендинг, участь у розробці фірмового стилю корпорації та її відокремлених підрозділів;
•контроль за розробкою фірмового сайту корпорації та її відокремлених підрозділів;
•розробка місії, цінностей, слогана корпорації та її відокремлених підрозділів;
•контроль за розробкою сувенірної та презентаційної продукції;
•соціальний маркетинг;
•управління корпоративною соціальною відповідальністю;
•просування соціальних проектів;
•налагодження позитивних контактів із представниками місцевої влади та громадськості, вирішення конфліктних ситуацій;
•подолання негативу у громадській думці;
•протидія інформаційним атакам;
•здійснення інформаційних атак;
•контроль за витратами PR-бюджетів;
•формування та розсилання інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•підготовка до випуску корпоративних ЗМІ;
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•налагодження та підтримка взаємовигідних контактів зі ЗМІ.

Пресс-секретар

с 07.2012 по 11.2012 (4 месяца)
Окружний виборчий штаб, Донецьк (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•інформаційне забезпечення виборчого процесу;
•підготовка та розміщення в пресі інформаційно-іміджевих матеріалів;
•участь у розробці настановного пакету рекламного супроводу;
•підготовка текстів виступів, інтерв'ю, програмних тез тощо;
•взаємодія із представниками ЗМІ;
•участь у розробці та розміщенні рекламно-агітаційних матеріалів;
•підготовка звітності;
•SMM

Директор

с 12.2010 по наст. время (13 лет 5 месяцев)
Гегемон, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•організація роботи PR-агенції;
•координація дій трудового колективу (агенти, копірайтери, дизайнери);
•розширення контактів із представниками ЗМІ;
•розробка та реалізація PR-кампаній;
•вивчення ринку PR-послуг;
•іміджеві заходи;
•захист від інформаційних атак;
•організація інформаційних атак;
•проведення журналістських розслідувань;
•організація та проведення інформаційного висвітлення виборчих кампаній;
•корегування громадської думки;
•налагодження взаємовигідних контактів зі ЗМІ.

Начальник відділу у зв'язках з громадськістю

с 03.2010 по 01.2011 (10 месяцев)
Подколзін Право, Донецьк (Юриспруденція)

•розробка та впровадження PR-стратегії підприємства;
•управління інформаційною політикою підприємства;
•підбір та управління колективом PR-менеджерів;
•брендинг;
•контроль за розробкою та управлінням корпоративним сайтом;
•підтримка зв'язків зі ЗМІ;
•забезпечення присутності компанії в інформаційному просторі;
•розробка та реалізація інформаційних приводів;
•підготовка та публікація інформаційно-іміджевих матеріалів про компанію;
•формування та розсилання інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•розробка та управління іміджем керівника компанії;
•контроль за витрачанням PR-бюджетів;
•висвітлення у ЗМІ діяльності депутата місцевої ради;
•проведення іміджевих заходів;
•організація участі керівника у тематичних круглих столах та прес-конференціях.

Комерційний директор

с 10.2007 по 10.2008 (1 год)
НТЛ, рекламна агенція, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•забезпечення роботи підприємства (рекламна агенція);
•формування та управління штатом співробітників (агенти, дизайнери, верстальники, копірайтери);
•робота з фрілансерами;
•підготовка та супровід контрактів на рекламно-інформаційне обслуговування;
•контроль за розробкою та виробництвом рекламної та сувенірної продукції;
•співробітництво зі ЗМІ (друковані, електронні, радіо, телебачення);
•ведення переговорів з клієнтами та рекламними підрядниками;
•випуск та редагування рекламно-інформаційного журналу «Безпека без кордонів»;
•вивчення ринку рекламних послуг;
•впровадження нових рекламних продуктів.

Позаштатний PR-консультант

с 08.2007 по 06.2010 (2 года 10 месяцев)
Міська організація політичної партії, Донецьк (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•інформаційний супровід діяльності організації;
•підготовка та розміщення інформаційно-іміджевих матеріалів;
•аналіз та коригування системи управління репутацією;
•забезпечення присутності лідера організації у інформаційному полі;
•вибудовування системи взаємодії із представниками ЗМІ.

Арт-директор (креативний директор)

с 03.2007 по 10.2007 (7 месяцев)
НТЛ, рекламна агенція, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•аналіз комунікаційної стратегії замовника, вироблення рекламних концепцій на її основі;
•розробка та впровадження креативного продукту;
•безпосереднє керівництво колективом дизайнерів, верстальників та копірайтерів;

Кореспондент, зав. відділу економіки, в.о. заступника редактора

с 03.2005 по 02.2009 (3 года 11 месяцев)
Панорама, щотижневик, Донецьк (ЗМІ, медіа)

•підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів на задану тему;
•проведення інтерв'ю;
•моніторинг подій, самостійний пошук тем та матеріалів;
•проведення журналістських розслідувань;
•участь у плануванні контенту;
•керівництво кореспондентами, постановка задач та редагування готових матеріалів.

Образование

Донецький Національний Університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського

Факультет Маректингу, торгівли та митної справи, маркетолог, Донецьк
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

Креативність Творчий підхід Проведення рекламних кампаній Ведення соціальних мереж Проведення презентацій Написання прес-релізів Проведення прес-конференцій Проведення прес-турів Проведення прес-ланчів Публічні виступи Журналістика Написання статей Кризовий та антикризовий PR Ведення переговорів Налагодження контактів зі ЗМІ Пунктуальність Розробка маркетингової стратегії Спічрайтинг Планування бюджету Бренд-менеджмент Adobe Photoshop Контент-менеджмент

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Особисті якості:
•Організаторські здібності.
•Комунікативні навички.
•Знання бізнес-етикету.
•Здатність як до командної, так і до самостійної роботи.
•Відповідальність.
•Ініціативність.
•Творчий підхід до роботи.
•Амбітність.
•Почуття гумору.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: