Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 октября 2019 PRO

Олександра

HR-менеджер, HR-Business Partner, керівник проектів, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник проектів і програм

с 10.2018 по наст. время (5 лет 7 месяцев)
NESTLE UKRAINE LLC BRANCH ‘NESTLE BUSINESS SERVICES EUROPE, Львів (Харчова промисловість)

Планування і ведення проектів та програм
Координація і контроль виконання завдань відповідно проектного плану
Звітування статусів по проектному плану
Управління ризиками
Тісна співпраця з Основними Партнерами
Комунікація з Топ Менеджментом на різних рівнях
Робота з великим масивом данних та їх аналіз

Начальник відділу кадрів і розрахунку заробітної плати (співпраця з Nestle Greece, Adriatic region, Hungary, Romania, Bulgaria)

с 08.2012 по наст. время (11 лет 9 месяцев)
ФІЛІЯ ТОВ “НЕСТЛЕ УКРАЇНА” “НЕСТЛЕ БІЗНЕС СЕРВІС В ЄВРОПІ (NESTLE UKRAINE LLC BRANCH ‘NESTLE BUSINESS SERVICES EUROPE), Львів (надання послуг, обробка, розрахунок та виплата з/п працівникам Nestle, обробка запитів Контактного Центру)

Відповідальна за якісне надання сервісу для Nestle в Європі. Організація та планування роботи команд. Підбір персоналу.
Опрацювання та вирішення складних (критичних) запитів від партнерів (Nestle) та налагодження зв’язків.
Робота з підлеглими (персональний розвиток, делегування завдань, передача знань, наставництво, коучінг, планування персональних цілей на рік тощо). В підпорядкуванні 28 працівників.
Організація і проведення презентацій та переговорів (на грецькій, англійській мовах)
Відповідальна за результати команди
Робота над проектами (від планування до впровадження)
Робота над показниками, їх аналіз та слідування плану покращення якості сервісу.
Оптимізація існуючих процесів.
Тестування нових систем та автоматизація процесів.
Впровадження та стабілізація нових активностей.
Участь у розробці бюджету відділу (відповідальна за витрати відділу).
Співпраця з аудиторами різних рівнів.
Аналіз даних (робота у різних системах), обробка вхідної інформації.

Робота за кордоном

с 05.2006 по 08.2012 (6 лет 3 месяца)
робота за кордоном, робота за кордоном (робота за кордоном)

робота в Греції та США

Образование

Львівська комерційна академія

Факультет “Економіка підприємства”, диплом бакалавра (стаціонар), Львів
Неоконченное высшее, с 2003 по 2007 (3 года 9 месяцев)

1993 -2003р.р. – середня загальноосвітня школа №28 з поглибленим вивченням німецької мови

Дополнительное образование и сертификаты

•Сертифікати про проходження тренінгів “Situational Leadership”, "Influence and convince others" i “People Management"

одна неделя

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК САПР Управлінські навички Впевненість Креативність Cisco Организация труда Развитие подчиненных Передача знаний (обучение) Быстро учусь новому Confidence Internet User MS Outlook CAD People Management Process establishment People Development Fast learning ability Creativity and innovation

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Греческий — продвинутый
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Професійні вміння:

•Володіння програмами SAP і Legacy System
•Досвід роботи на керівній посаді
•Організація і проведення презентаці/переговорів
•Вільне володіння ПК та программами Microsoft Office
•Впевненний користувач Internet, електронна пошта
•Досвід роботи з документацією, оформлення договорів, звітування про виконані роботи
•Досвід роботи з різноманітними клієнтами і надання кваліфікованої консультації
•Вміння працювати у великому колективі
•Вирішення конфліктних ситуацій
•Ділова переписка на українській та англійській мовах
Досвід роботи у структурі "Сервіс Центру"
Досвід ведення проектів

Особисті якості:

Відповідальність, пунктуальність, добросовісність, дипломатичність, креативність, доброзичливість, стійка до стресових ситуацій , дисциплінованість, організаторські здібності, цілеспрямованість, вміння швидко вчитись, порядність, націлення на подальший розвиток

Додатково:

Не маю шкідливих звичок, заміжня, одна дитина, можливі відрядження, водійське посвідчення В

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: