Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 11 мая 2022 PRO

Марія

Керівник відділу кадрів

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу кадрів

с 06.2019 по наст. время (4 года 10 месяцев)
Фінансова компанія, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Керування роботою відділу кадрів. В прямому підпорядкування 5 інспекторів з кадрів.
Робота з структурними підрозділами компанії, які знаходяться у всіх регіонах України(до 300 відділень, до 2000 працівників.).
Аудит робочих процесів відділу кадрів. Виявлення процесів які потребують вдосконалення з метою покращення кінцевого результату та скорочення часу на виконання.
Введення нових та вдосконалення існуючих інструкцій, які направлені на чіткі і впорядковані дії за основними процесам відділу кадрів - прийом/переведення/звільнення/відпустки/лікарняні листи.
Розробка шаблонів кадрових документів. Приведення існуючих кадрових шаблонів документів у відповідність до змін та вимог законодавства України.
Аналіз змін в законодавстві, що стосуються кадрової роботи та діяльності компанії в цілому. Налагодження кадрових процесів у відповідності до запроваджених змін та нововведень.
Створення організаційної структури. Розробка положень про служби/відділи/управління. Розробка посадових інструкцій.
Складання та внесення змін до штатного розпису.
Робота з правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Розробка трудового та колективного договору.
Впровадження та розробка положення про адаптацію працівників.
Робота над корпоративною культурою та принципами компанії.
Введення процесу по оцінці працівника на період випробувального терміну.
Підготовка положень, що стосуються винагород і заохочень працівників.
Ведення обліку особового складу компанії, його структурних підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
Оформлення прийому працівників, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства.
Робота з веб-порталом Пенсійного фонду України. Обробка інформації щодо електронних лікарняних.
Формування і ведення особових справ працівників.
Ведення трудових книжок, що знаходяться в відділі кадрів та які зберігаються у працівника.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
Подача звітної документації до контролюючих органів.
Надання матеріалів згідно запиту держорганів та участь в перевірках. Вивчення акту перевірки.
Супроводження адвокатських запитів.
Робота з банками щодо зарплатних проектів. Організація процесу по повному переходу на інших зарплатній проект.
Ведення архіву особових справ.
Аудит кадрової документації.

Начальник відділу кадрів

с 05.2013 по 06.2019 (6 лет 1 месяц)
Сервісна компанія, Київ (обслуговування нафтових та газових свердловин)

Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства.
Формування і ведення особової справи працівників.
Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної і кваліфікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників.
Заповнення, ведення облік і зберігання трудових книжок.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
Ведення архіву особових справ.
Подача звітної документації до контролюючих органів.
Надання матеріалів для перевіряючи від держорганів.
Аудит кадрової документації.

Начальник відділу кадрів та адміністрування

с 03.2011 по 05.2013 (2 года 2 месяца)
Асистуюча компанія з іноземними інвестиціями., Київ (Фінанси, банки, страхування)

Оформлення організаційної структури компанії.
Розробка положень про структурні підрозділи.
Складання посадових інструкцій.
Складання інструкцій про підбір та звільнення співробітників.
Пошук співробітників та джерел забезпечення кадрами.
Встановлення прямих зв’язків з навчальними закладами, службами зайнятості.
Оформлення прийому громадян в штат компанії, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, наказів керівника компанії.
Спільно з керівниками підрозділів проведення розміщення, стажування та роботи по адаптації.
Формування кадрового резерву.
Підготовка та проведення роботи по впровадження сучасних автоматизованих методів управління кадрами (1:С 8.2).
Складання, використання і контроль графіків відпусток.
Контроль за станом трудової дисципліни і дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.
Оформлення наказів та контроль їх виконання, ведення журналу реєстрації.
Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок.
Оформлення пакету документів для відкриття поточних рахунків співробітників.

Помічник генерального директора (з функціями співробітника відділу кадрів)

с 07.2010 по 03.2011 (8 месяцев)
Асистуюча компанія з іноземними інвестиціями., Киев (Фінанси, банки, страхування)

Пошук співробітників.
Прийому громадян в штат компанії, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, наказів керівника компанії.
Оформлення наказів та контроль їх виконання, ведення журналу реєстрації.
Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок.
Оформлення пакету документів для відкриття поточних рахунків співробітників.
Видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
Організація відряджень та оформлення відповідної документації.
Організація зустрічей та нарад, забезпечення необхідними технічними та інформаційними матеріалами.
Забезпечення керівника необхідною службовою документацією та інформацією.
Планування робочого часу керівника.

Спеціаліст-діловод

с 01.2010 по 06.2010 (5 месяцев)
Страхова компанія “Аска-Життя”., Киев (Фінанси, банки, страхування)

Розробка та впровадження інструкції по організації документообігу.
Організація відряджень та оформлення відповідної документації.
Знання методики організації і ведення діловодства, внутрішніх адміністративних і нормативних документів компанії.
Підписання договорів страхування, контроль надходження коштів.
Організація, технічне та інформативне забезпечення зустрічей.
Ведення протоколу зібрань та нарад.

Бухгалтер

с 01.2006 по 12.2009 (3 года 11 месяцев)
ТОВ “Віст-Груп”, Киев (будівельний інструмент)

Первинні документи (рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт).
Контроль підписання, облік, та контроль давності договорів.
Оформлення нових контрагентів.
Ведення бази клієнтів.
Контроль і оформлення знижок.
Вживання заходів щодо заміни пересортиць та браку.

Менеджер зі збуту відділу оптової торгівлі

с 11.2004 по 12.2005 (1 год 1 месяц)
ТОВ “Віст-Груп”, Киев (будівельний інструмент)

Пошук нових клієнтів.
Підписання договорів та визначення умов праці.
Аналіз даних з обліку товарів на складі.
Оформлення первинних документів на основі заяв від клієнтів.
Відправлення заяв на склад та контроль відправлення товару до клієнтів.
Контроль оплати рахунків.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 10.2003 по 10.2004 (1 год)
ТОВ “Віст-Груп”, Киев (будівельний інструмент)

Прийом вхідних дзвінків, факсів.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
Замовлення меблів, офісної техніки, води, заправки картриджів.
Замовлення канцелярських товарів.
Замовлення авіа та залізничних квитків, бронювання готелів.
Первинне консультування клієнтів.

Образование

Житомирський державний педагогічний університет

Фізико-математичний факультет, вчитель фізики та математики, Житомир
Высшее, с 1997 по 2003 (5 лет 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint M.E.Doc 1С ЗУП

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Немецкий — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: