Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 марта 2024 PRO

Павло

Директор компанії, комерційний, виконавчий, операційний, керівник філії, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Виконавчий директор

с 03.2023 по наст. время (1 год 2 месяца)
EKONOMBUD UA, ТОВ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

КОМПАНІЯ "ЕКОНОМБУД" є лідером у галузі тепло- та гідроізоляції та використовує інноваційні технології у виконанні проектів (https://ekonombud.ua/).

Діяльність компанії включає розробку та виробництво обладнання для захисту від пилу та розливу жорсткого, еластичного пінополіуретану, полімочевини, а також надання послуг з тепло- та гідроізоляції з використанням цих матеріалів, а також постачання комплектуючих для обладнання, компонентів ППУ та поліуретану.

Крім того, компанія є Першою франчайзинговою компанією у будівельному бізнесі.
Функциональні обов'язки у бізнес-процесах ТОВ "Економбуд ЮА":
Головне: досягнення Беззбитковості підприємства, а також:

1. Стратегічне планування та маркетинг
2. Система управління якістю
3. Продаж комплектуючих, обладнання та послуг
4. Закупівля товарів/робіт/послуг для виробництва обладнання та послуг
5. Розробка Регламентів та Контроль документообігу.
6. Організація зберігання
7. Виробництво обладнання
8. Фінансовий менеджмент та бухгалтерський облік.

Директор з продажу

с 01.2022 по 05.2022 (4 месяца)
"АВЕНСТОН", ТОВ . Сонячна ЕНЕРГЕТИКА, Київ (Енергетика)

AVENSTON — група компаній українського походження, що спеціалізується на великомасштабних та середніх сонячних електростанціях, фотоелектричних системах для бізнесу та впровадженні інших супутніх рішень у сфері чистих технологій. Повний комплекс послуг з будівництва проектів ВДЕ (консалтинг, інжиніринг, генпідряд) та подальшого їх сервісного обслуговування.

Діяльність включає всі типи об'єктів сонячної енергетики (наземні, дахові електростанції, системи BIPV). Модернізація діючих сонячних електростанцій, проектування та встановлення battery energy.

Промислові сонячні електростанції
Комерційні сонячні електростанції
Комерційні сонячні електростанції
Експлуатація та сервісне обслуговування
www.avenston.com (сайт компании)

Директор компании

с 11.2018 по 12.2021 (3 года 1 месяц)
Будівельни материалы Piedras y Mármoles Semar, S.L (Іспанія) представницьтво м. Київ, Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

Компанія SEMAR займається видобутком, обробкою та продажем усіх видів каменів та мармуру, а також натуральних каменів. Центральний мармуровий кар'єр розташований біля підніжжя Монте-Кото, де видобувається мармур Crema Marfil, визнаний у всьому світі.

Основні обов'язки:

- Відкриття представництва з "0".
- Керівництво адміністративно-господарською, виробничою, комерційною, фінансово-економічною діяльністю.
- Ведення переговорів із потенційними клієнтами.
- Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства.
- Розробка та впровадження комерційної політики підприємства.
- Розробка та впровадження стратегії продажів.
- Забезпечення взаємодії.
Представництва компанії із Центральним офісом в Іспанії.
Сайт компании: www.pymsemar.com

Комерційний директор

с 11.2015 по 11.2018 (3 года)
ТОВ "БРОВАРСКИЙ АЛЮМІНІЄВИЙ ЗАВОД" ("BRAZ LINE"), Бровары (Будівельна промисловість, деревообробка)

BRAZ, BRAZ LINE (Броварський алюмінієвий завод) - виробництво алюмінієвого профілю, що входить до групи компаній ALUMETA Group.

Продукція: алюмінієві поріжки, плінтуси, дверний алюмінієвий профіль, LED-профіль, профілі для плитки, системи брудозахисту та антиковзання, загальнобудівельний профіль, карнизи, правила та рівні, декорований профіль та інші вироби.

Клієнти: B2B (будівельні компанії, дизайн студії, трейдери, пром. підприємства) та DIY (будівельні мережі "ЕПІЦЕНТР К", "НОВА ЛІНІЯ", "ЛЕРУА МЕРЛЕН" тощо); робота з Market Place (інтернет-платформи з продажу товарів); європейський ринок (Польща, Німеччина та ін.).
Кількість SKU: більше ніж 1000 одиниць.
Кількість працівників: до 100 осіб.

Основні обов'язки:

- Керівництво адміністративно-господарською, виробничою, комерційною,
фінансово-економічною діяльністю.
- Ведення переговорів (зокрема міжнародних).
- Успішний досвід роботи у сфері експортного продажу, розвиток нових ринків збуту.
- Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства.
- Розробка та впровадження комерційної політики підприємства.
- Розробка та впровадження стратегії продажів.
- Забезпечення взаємодії компаній холдингу.
- Криза-менеджмент (розробка та впровадження програм для нестабільної економічної ситуації).
- Робота з ключовими клієнтами.
- Робота з Market Place (інтернет-платформи з продажу товарів).
- Представницькі функції (участь у виставках там).
- Ефективне управління персоналом (впровадження систем мотивації).
Досягнення: за весь період роботи зумів наростити в Україні частку ринку продукції компанії ТМ Braz Line з 0% до більш ніж 75%.

http://braz.ua/
http://brazline.com/

Генеральный директор

с 08.2013 по 03.2015 (1 год 7 месяцев)
Холдинг "МастерНет", будівельний інструмент, будівельно-оздоблювальні матеріали (Українське представництво), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Дистриб'юція власних ТМ: ЗУБР, STAYER, KRAFTOOL, URAGAN, DEXX, GRINDA, RACO, OLFA, СВІТОЗАР. Асортимент товарів: близько 9 тис. найменувань (електроінструмент; свердла, коронки, біти; різання та шліфування; столярно-слюсарний інструмент; малярно-штукатурний інструмент; піни, клеї, герметики; стрічки клеючі, плівки для саду та городу, кріплення, електрика, сантехніка, вимірювальний інструмент, господарські товари, автоінструменти, заклепочники, пістолети для скоб. Оборот компанії – понад 200 млн. грн./рік.

У листопаді 2014 року компанія йде з ринку у зв'язку з політико-економічною ситуацією.

Основні функціональні обов'язки:

Розробка та виконання бюджету компанії, податкове планування, планування продажів за категоріями.
Фінансовий контроль на всіх рівнях у компанії.
Криза-менеджмент (розробка та впровадження програм для важкої економічної ситуації).
Управління трудовими ресурсами у компанії.
Організація та контроль постачання продукції, контроль складських запасів.
Проведення «Стратегічних переговорів» із клієнтами та постачальниками.
Створення та підтримка контактів з ключовим роздрібом (мережевими будівельними супермаркетами DIY та CASH&CARRY: "Епіцентр К", "Нова Лінія", "Praktiker", "Олді", "Ашан" та ін.) по всій Україні.
Активна робота в сегменті В2В та В2С.
Контроль роботи Сервісних центрів України.
Організація Трейд-маркетингових заходів щодо просування продукції.
Вивчення розвитку ринку та діяльності конкурентів.
Робота з митницею, ЗЕД, дозвільними органами.

Комерційний директор (продажи и маркетинг).

с 05.2011 по 08.2013 (2 года 3 месяца)
ТОВ "МЕТА ПАК" (КИЇВ) — клейки стрічки (будматериалы)., Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Компанія "МЕТА ПАК" – генеральний імпортер продукції "TESA" на території України. Компанія "TESA SE" - один з провідних світових виробників самоклеючих товарів.

http://www.tesa.ua/

Основні функціональні обов'язки:

Розробка та виконання бюджету компанії, податкове планування.
Фінансовий контроль на всіх рівнях у компанії;Управління трудовими ресурсами у компанії.
Організація та контроль поставок продукції.
Проведення «Стратегічних переговорів» із клієнтами та постачальниками.
Створення та підтримка контактів з ключовим роздрібом (мережевими будівельними супермаркетами DIY та CASH&CARRY: "Епіцентр К", "Нова Лінія", "Praktiker", "Олді", "Ашан" та ін.) по всій Україні.
Організація Трейд-маркетингових заходів щодо просування продукції.
Активна робота в сегменті В2В та В2С.
Вивчення розвитку ринку та діяльності конкурентів.
Робота з митницею, ЗЕД, дозвільними органами.
Участь у щорічних будівельних виставках.

Генеральный директор компаний

с 07.2010 по 05.2011 (10 месяцев)
ТОВ «Трейд Маркетинг Сервіс» и ТОВ «Одеса - Агроенерджи», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Компанії ТОВ «Трейд Маркетинг Сервіс» та ТОВ «Одеса – Агроенерджі» входять до багатопрофільного українського концерну.

ТОВ «Одеса – Агроенерджі». Сфера діяльності:

Виробництво та продаж побутової хімії Торгової марки "F" (пральні порошки, миючі засоби для догляду за будинком). Дистриб'юція продукції торгової марки "F".
Складання Планів та Графіків виробництва. Контроль собівартості готової продукції та шляхи її можливого зменшення.
Контроль розмірів складських запасів та запасів готової продукції.
Оптимізація Логістичних витрат на доставку та зберігання.
Дистриб'юція та продаж супутньої побутової хімії (компанія «Ергопак» ТМ «Дрібниці життя», «Акція» та ін; компанії «ПІРАНА» та «СВ» (Харків), ЗАТ "АВС Кемікалс Індастрі" (Одеса)).
Успішна участь у тендерах із закупівель продукції побутової хімії для державних та недержавних установ.
Сфера діяльності ТОВ «Трейд Маркетинг Сервіс»:офіційний провайдер послуг компанії МТС.

Основні напрямки діяльності:

Оптовий продаж карток поповнення рахунку (торговельні мережі, не форматний роздріб тощо).
Підключення нових корпоративних абонентів.
Повний комплекс послуг трейд-маркетингу, який включає:
- дистрибуцію товару;
- мерчиндайзинг;
- аудит торгових точок (ТТ);
- тренінги для персоналу;
- розробку програм лояльності;
- розробку дизайну та виробництво РОS-матеріалів і т.д.
Успішна участь у Тендерах із закупівель карток поповнення рахунку "МТС" та комплексного обслуговування торгових точок: постачання та оновлення РОS-матеріалів, аудит ТТ тощо (державні та не державні установи). Результати: перемога у тендерах для державної компанії УДППЗ «УКРПОШТА» (24 млн. гривень у 2010 році та 26 млн. гривень у 2011 році – побутова хімія); «Чорнобильська АЕС» та ін.

Директор компании

с 12.2008 по 05.2010 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "Італстиль", Украинское представительство компании, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досвід роботи. Директор компанії «ІТАЛСТИЛЬ»,Українське представництво компанії "BOVELACCI" (Італія). www.bovelacci.itwww.shik-decor.com.ua

Плінтуси екструдовані стельові, інжекційні, поліуретанові для внутрішньої та зовнішньої обробки приміщень, підлогові плінтуси,стельові плити, молдинги, балки, розети і т.д.У всьому світі та в Україні вироби "BOVELACCI" представлені практично у всіх будівельних «мережах» DIY та найкращих магазинах декору, на відкритих ринках, які представляють матеріали для внутрішньоїта зовнішньої обробки приміщень.

Стельові плінтуси та плити ТМ «Формат-Лагом» - гіпермаркети, дистрибуція. Підлогові поріжки ТМ «ЛУКА» – ексклюзив по Україні;
Карнизи «Легранд» – ексклюзив по Україні;
Бамбукові шпалери «Anji Bamboo Products» (Китай) – ексклюзив по Україні.
Асортимент продукції включає близько 4 тисяч найменувань;компанія має власний парк автомобілів.

Основні функціональні обов'язки:

Розробка та виконання бюджету компанії, податкове планування.
Фінансовий контроль на всіх рівнях у компанії.
Криза-менеджмент (розробка та впровадження програм для важкої економічної ситуації).
Управління трудовими ресурсами у компанії.
Організація та контроль поставок продукції.
Керівництво командою із 4 регіональних менеджерів
Розробка та впровадження систем мотивації для співробітників відділу продажу
Створення системи функціонування складу та аналіз складських запасів.
Контроль логістичного супроводу постачання (власного вантажного транспорту: 6 авто).
Проведення «Стратегічних переговорів» із клієнтами та постачальниками.
Створення та підтримка контактів з ключовим роздрібом (мережевими будівельними супермаркетами DIY та CASH&CARRY: "Епіцентр К", "Нова Лінія", "Praktiker", "Олді", "OBI", "Будмакс", "Ашан" та ін.) по всій Україні.
Активна робота в сегменті В2В та В2С.
Організація Трейд-маркетингових заходів щодо просування продукції.
Виведення ринку нових торгових марок.
Аналіз дистриб'юції у регіонах.
Вивчення розвитку ринку та діяльності конкурентів;Робота з митницею, ЗЕД, дозвільними органами.
Участь у щорічних будівельних виставках.

Результати:
У 2009 році (криза) утримала щомісячні показники продажів на рівні 2008 року в грошах, у кількісному на рівні 80 % від 2008 року.
Зберіг у 2009 році показники за звітами P&L (прибутки та збитки) на рівні 2008 року:
§ Рентабельність продажів з чистого прибутку (ROS);
§ Рентабельність продукції (OPM);
§ Частка валового прибутку (GM); скоротив операційні витрати компанії.

Генеральний директор Українського представництва

с 08.2002 по 09.2008 (6 лет 1 месяц)
ТОВ "АРНЕСТ Україна" ("OWK Traid", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки:

Відкриття Представництва компанії з "0".
Розробка та впровадження концепції просування продуктів компанії OWK на українському ринку, маркетингове планування.
Розробка та виконання бюджету компанії; податкове планування.
Організація та контроль поставок продукції.
Фінансовий контроль на всіх рівнях у компанії.
«Стратегічних переговорів» із «мережами» та дистриб'юторами.
Управління трудовими ресурсами у компанії.
Керівництво командою з: 4-х регіональних менеджерів, головного бухгалтера, митного брокера, керівника складу тощо.
Виконання планів продажу по Україні.
Розробка та впровадження всеукраїнських та регіональних рекламних компаній.
Виведення ринку нових торгових марок.
Створення системи функціонування складу та аналіз складських запасів.
Логістичний супровід постачання.
Створення «з нуля» та розвиток регіональної дистриб'юторської мережі по всій Україні.
Створення та підтримка контактів з великими та середніми оптовими компаніями, а також з ключовим роздрібом (мережевими супермаркетами та CASH & CARRY) по всій Україні.
Активна робота в сегменті В2В та В2С.
Організація рекламних акцій у роздрібних торгових точках щодо просування продукції «OWK».
Здійснення інформаційно-консультативного обслуговування та контролю регіональних дистриб'юторів.
Аналіз дистриб'юції у регіонах.
Вивчення розвитку ринку та діяльності конкурентів;Робота з митницею, ЗЕД, дозвільними органами.
Участь у щорічних виставках "побутової хімії"
Кому безпосередньо підкорялися: Комерційний директор "АРНЕСТ".Конкретні приклади досягнень/обсяг продажів, здійснення проектів, придбання/удосконалення професійних навичок тощо:Збільшив обсяг продажів мінімум на 35-40% щорічно;Виконав річні плани продажу;Організував ефективну дистриб'юційну систему по всій Україні;Успішне впровадив «Політику Компанії» у ключові мережі по Україні («METRO C&C», «АШАН», «Ля Фуршет», «Вел. Кишеня», «ДЦ», «КОСМО», «АТБ», «Таврія В», « Філадельфія», «АМСТОР», «Таргет» тощо);Успішне проведення трейд-маркетингових заходів як Всеукраїнських, так і регіональних;Успішне впровадження нових продуктів.
Причини зміни/пошуку роботи: злиття компаній «ОВК Трейд» та компанії «АРНЕСТ» (вийшло два директори представництва).

Региональный менеджер по продажам

с 12.2000 по 01.2002 (1 год 1 месяц)
Henkel Ukraine Ltd., Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Должностные обязанности:

руководство командой из 4-х торговых представителей и 2-х мерчендайзеров (Киев, Днепропетровск, Запорожье, Кировоград ) и 3-мя командами торговых представителей дистрибьюторов;
создание и развитие региональной дистрибьюторской сети;
создание и поддержание контактов с крупными и средними оптовыми компаниями;
обеспечение максимально высокой дистрибьюции в розничных сетях и ежемесячных объемов продаж;
организация и проведение рекламных акций в розничных торговых точках по продвижению продукции Хенкель;
осуществление информационно-консультативного обслуживания и контроля региональных дистрибьюторов;
изучение развития рынка и деятельности конкурентов.
Кому непосредственно подчинялись: Коммерческому директору представительства

Конкретные примеры достижений / объем продаж, осуществление проектов, приобретение / совершенствование профессиональных навыков и т.д.:

Развитие продаж с "0" (открытие представительства в Украине;
Выполнение Плана продаж 2001 года на 110 % (вывод на рынок торговых марок);
Организовал эффективную дистрибьюционную систему в подотчетном регионе;
Открыл трех новых дистрибьюторов в Днепропетровске, Запорожье и Кировограде;
Организовал эффективную дистрибьюцию в Днепропетровске
Ежемесячно выполнял планы по продажам с 40% -ным приростом.
Причины смены / поиска работы:

предложили должность Коммерческого Директора в компании "OWK".

Коммерческий директор

с 02.2000 по 12.2000 (10 месяцев)
Киевский филиал ЧПТФ «ЮСИ» (Отечественный производитель и дистрибьютор многочисленных отечественных и зарубежных фирм-производителей, оптовая и розничная торговля товарами бытовой химии, косметики, парфюмерии, канцтоваров)

•Руководство филиалом из 76 сотрудников;
•Финансовый контроль и организация системы продаж;
•Развитие дистрибьюции и воплощение стратегии фирмы в развитие филиала;
•Обеспечение продаж и необходимой прибыли фирме;
•Развитие и расширение собственной розничной сети путем открытия новых магазинов;
•Организация работы торговых представителей и оптовых менеджеров;
•Организация логистики в службе развозки.

Результаты:
•увеличение продаж на 60%;
•организована система прямых продаж.

Региональный менеджер по продажам (Восточный регион)

с 12.1997 по 02.2000 (2 года 2 месяца)
SC Johnson Wax (SCJ), Украинское представительство. (Дистрибьюция бытовой химии: Мистер Мускул, Туалетный Утенок, Райд, Офф от комаров, освежитель Глейд и др. ТМ.)

•Руководство командой из 5 торговых представителей (Днепропетровск, Донецк, Харьков, Луганск, Запорожье, Сумы);
•Обеспечение ежемесячного объема и прироста продаж;
•Открытие новых дистрибьюционных каналов;
•Воплощение общей стратегии компании на региональном уровне;
•Контроль выполнения квот торговыми представителями;
•Контроль и организация продаж через дистрибьюторов.

Супервайзер (Днепропетровск)

с 02.1996 по 12.1997 (1 год 10 месяцев)
Wrigley s.r.o. Ukraine, украинское представительство (дистрибьюция жевательной резинки "ORBIT" и др.)

•Обеспечение товаром около 400 розничных торговых точек;
•Обеспечение торговых точек фирменным торговым оборудованием, рекламными продуктами;
•Мерчендайзинг;
•Обеспечение эффективной дистрибьюции основных брендов.

Директор

с 10.1993 по 02.1996 (2 года 4 месяца)
Аудиторская фирма “NIKO – 9” (Днепропетровск) (Консалтинг, бухгалтерия, аудит)

•Руководство штатом из 23 сотрудников;
• Осуществление аудиторских проверок финансового состояния компаний;
• Бухгалтерское обслуживание и консультации по ведению бухучета;
• Составление аудиторских заключений финансово-хозяйственной деятельности предприятий.

Образование

Международный Институт Менеджмента МИМ-Киев

Магистр по внешэконом деятельности, Киев
Высшее, с 1999 по 2001 (2 года 8 месяцев)

M B A Программа

Disciplines: Strategic Management; Strategic Marketing,
Human Resources, European Integration ( Бельгия )

2001 Стажировка: Masters' Internship.
Companies: Pictet & Cie Banquiers, Serono, UBSSA, Dupon, Reuters, Сargill, Raimond Weil, Firmenich ( Швейцария, Женева )

Приднепровская Академия Строительства и Архитектуры

Механический (автоматизация производства), Днепропетровск
Высшее, с 1989 по 1994 (4 года 10 месяцев)

Инженер по автоматизации технологических процессов.

Дополнительное образование и сертификаты

Школа английского языка « Runov School », уровень «Upper Intermediate »

Сентябрь 2011 по Май 2012

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Работа с оргтехникой CRM Битрикс24 Управленческие навыки Google Chrome Работа с факсом The Bat! Работа со сканером Работа с принтером Работа с ксероксом ERP Google Документооборот ABBYY PayDox

Знание языков

  • Английский — средний
  • Испанский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

1994Специальная программа по бухгалтерскому учету и аудиту
(Днепропетровск)

1997 International Development and Training
Тренинг: Эффективное ведение продаж Киев

1998 Strategic Resources International
Self Responsible Selling Seminar Киев


Личные качества:

•Энергичный, целеустремленный, активный, пунктуальный;
•Открытый, уравновешенный, настроенный на результат;
•Аналитические способности, умение разрабатывать и внедрять стратегические планы;
•Отличные коммуникативные, управленческие и лидерские качества;
•Отличное знание ключевой розницы по Украине

Дополнительная информация:

•Высшее инженерно-техническое образование;
•MBA Программа «МИМ Киев» – окончил в декабре 2001 г.;
•Солидный опыт продаж и общего руководства;
•Родной язык украинский, второй язык русский, разговорный английский (уровень “Upper Intermediate”);
•Более 10 лет работы в крупнейших западных компаниях;
•Знание менеджмента, финансов, маркетинга и логистики;
•Обширные связи с дистрибьюторскими компаниями и ключевой розницей по Украине;
•Водительские права категории «В»;
•Семейное положение – женат.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: