Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 апреля 2023 PRO

Крістіна

Менеджер, начальник АЗК, зам. керуючого

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Бровары, Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор АЗК

с 03.2020 по наст. время (4 года 2 месяца)
WOG, Київ (Автобізнес та автосервіс)

-Забезпечення безперебійної роботи АЗК.Плани продаж,а також контроль їх виконань ;
-Проведення інвентаризацій;
-Замовлення і прийом товару з РЦ;
-Задачі для персоналу АЗК,організація і координування ;
-Прийом бензовозів і газовозів з супроводом документів,тощо;
-особисті задачі керівника;
-контроль і викладка товару,дотримання норм ,термінів зберігання і планограм;
-контроль персоналу 24/7;
-ведення табелю співробітників ,інструктаж з роботи,робота в особисто розробленій програмі.

Старший касир торгівельної зали/в.о.начальника АЗС

с 03.2015 по 03.2020 (5 лет)
ТОВ «Альянс Холдинг», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Ведення документації ,знання касової дисципліни,оформлення кандидатів на роботу,проведення співбесід,керування колективом ,контроль виконання робіт,робота з постачальниками товару, ведення документації щодо прийому бензовозу,газовозу,охорони на робочому місці.Забезпечення безперебійної роботи на АЗС.Замовлення товару,оприбуткування,викладка товару згідно планограм компанії ,дотримання всіх стандартів.
Щомісячне проведення інвентаризації товару та пального,ведення звітів щоденних та щомісячних.
Аналіз показників продажу щоденно.
Вирішення проблем та закриття скарг клієнтів.

Секретар-рекрутер

с 09.2013 по 03.2014 (6 месяцев)
"РЛК Компані ", Київ (Прямі продажі систем очистки води)

щоденне ведення статистики продажу менеджерів;
прийом та розподілення кориспонденції;
прийом вхідних дзвінків;
особисті завдання керівника;
підготовка документації;
забезпечення життєдіяльності офісу ;
Зустріч гостей;
вирішення питань з клієнтами;
робота рекрутера- підбір персоналу.

Спеціаліст довідково-інформаційної підтримки управління клієнтської підтримки

с 12.2012 по 04.2013 (4 месяца)
"Банк Русский Стандарт", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Прийом вхідних дзвінків,консультаціі по продуктам банка,створення інформації в загальній базі даних ,підрахунок суми до повного погашення та інше,робота в банківських системних програмах.

Інтервьюер

с 05.2012 по 05.2013 (1 год)
Медикал Дата Менеджмент, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- обслуговування гарячої та холодної ліній ,консультування пацієнтів;
- опитування респондентів(лікарі ,провизори,фармацевти)
- створення електронної бази,фіксування коментарів,тощо.

Член бригади ресторану

с 05.2012 по 10.2012 (5 месяцев)
Мcdonalds, Київ (Продаж продуктів швидкого харчування)

Прийом заказу за касою -обслуговування ,збір замовлення,видача,інше.

Образование

Київський технікум менеджменту транспортного будування

Киев
Среднее специальное, с 2010 по 2014 (3 года 6 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Автошкола

2,5 місяці

Знания и навыки

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet Email Керування автомобілем,в наявності особистий автомобіль

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості :
• Активна життєва позиція,цілеспрямованість;
• Відповідальність;
оперативність та самоконтроль ,оптимізм,уміння працювати в команді;
• креативність ,швидке навчання,ініціативність,універсальність в роботі.

Сімейний стан : заміжня.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: