Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2023 PRO

Вікторія

Бухгалтер, економіст (правий берег)

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер,економіст

с 05.2019 по 07.2022 (3 года 2 месяца)
ТОВ "Сервіс-Центр" Видавництво Медіа Дім (UMH ), Київ (ЗМІ, медіа)

Перехід до фінансового відділу:
липень 2020-липень 2022.
Нарахування бонусів менеджерам (заробітна плата), ведення рекламних компаній, виписка первинних документів, відправка у програмі Медок, складання зведених таблиць відповідно до посадових обов'язків.Робота в програмі 1С 8.3 УТП(управлінський облік).
Бухгалтерский відділ: травень 2019- липень 2020.
Нарахування заробітної плани (50 співробітників), оформлення та відправка звітів ЄСВ, 1 ДФ, 1 ПВ. Розрахунок відпускних, компенсацій при звільненні, Ведення 631 рахунку (акти, податковий кредит), Робота в програмі 1С 8.3, МЕДОК, Електронний кабінет.

Бухгалтер

с 04.2017 по 03.2019 (1 год 11 месяцев)
КП" Київкомунсервіс", Київ (вивіз сміття та побутових відходів)

Робота з великим обсягом інформації. Ведення первинної документації (рахунки, акти), Звірка з контрагентами (акти звірок), рах. 361, внесення нових договорів. Рознесення виписок банків.Співпраця з менеджерами.

Помічник головного бухгалтера

с 09.2013 по 11.2014 (1 год 2 месяца)
ТОВ Промстіл Инжиніринг, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Нарахування заробітної плати, ведення всієї кадрової документації(штатний розклад,накази), здавання звітів до ПФУ, Податкової. Здійснення платежів. М.Е.Doc,Клієнт-банк. Облік та ведення фіз.осіб. 2 група.

Бухгалтер

с 07.2007 по 06.2013 (5 лет 11 месяцев)
ТОВ АФ Аудит ЮС, Донецьк (Ведення бухгалтерського та податкового обліку)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку, розрахунок з/пл., кадрова документації, здавання звітів у податкову, статистику, фонди, здійснення платежів. Досвідчений користувач ПК, знання програми Акцент. Виконання обов'язків секретаря - стежити за роботою офісу, замовлення канц. товарів, госп. потреби, прийом дзвінків та кореспонденції для керівника.

Продавець-консультант

с 09.2003 по 04.2007 (3 года 7 месяцев)
ТОВ Бачо, Донецьк (торгівля непродовольчими товару)

Консультація клієнтів, прийом та інвентаризація товару, робота з касою, стежити за порядком роботи магазину, навчання нового персоналу.

Образование

ВПУ № 107

Бухгалтерський облік, Донецьк
Высшее, с 2000 по 2004 (4 года)

Здобула спеціальність-молодший спеціаліст бухгалтер (бакалавр).

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet M.E.Doc Internet Explorer Робота з оргтехнікою Бухгалтерський облік Opera Акцент Робота з клієнтами

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Комунікабельність, пунктуальність, швидке навчання, стресостійкість, немає шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: