Віра
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1572290
Опыт работы
Менеджер з персоналу
с 07.2012 по 09.2015
(3 года 2 месяца)
ЛФ ТОВ "Будмакс", Львов (Дистрибуція будівельних матеріалів)
Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; ведення табелю робочого часу працівників; пошук та підбір персоналу; звітність. Організація та проведення корпоративних заходів.
Образование
ЛНУ імені І. Франка
Юридичний, спеціаліст-юрист, Львів
Высшее, с 2003 по 2009 (5 лет 9 месяцев)
Дополнительная информация
Борбуляк Віра Михайлівна
Дата народження: 06.06.1978р.
м.Львів
Моб.тел.: [
E-mail: [
Мета : заміщення вакантної посади менеджера по персоналу, інспектора з кадрів.
Особисті якості: доброзичлива, комунікабельна, свої погляди відстоюю активно та аргументовано, цілеспрямована, наполеглива в досягненні поставлених завдань, відповідальна, швидко навчаюсь, активна життєва позиція.
Освіта:
•2007-2009рр. – ЛНУ ім.. Івана Франка, юридичний факультет, заочна форма навчання, освітній рівень Спеціаліст.
Досвід роботи :
26.09.2016р.- по сьогодні
Посада: інспектор з кадрів
Посадові обов"язки:
Організація і ведення кадрового діловодства в повному обсязі;ведення і зберігання особистих справ співробітників компанії;заповнення та зберігання трудових книжок;оформлення документів прийом, звільнення;оформлення відпусток, лікарняних;ведення документів по відрядженнях;ведення табелів обліку робочого часу;підготовка звітності по персоналу.
29.03.2016р. - 23.09.2016р. - виробниче підприємство ТОВ “Глас Трьош Львів”.
Посада : менеджер з персоналу
Посадові обов"язки:
Оформлення прийомів, переведень та звільнень працівників Товариства у відповідності до норм чинного трудового законодавства; ведення та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, підготовка довідок про трудову діяльність працівників; забезпечення зберігання сформованих особових справ працівників; ведення архіву особових справ звільнених працівників; організація процесу та обліку та оформлення відпусток працівникам; організація процесу оформлення та обліку відряджень працівників; ведення обліку робочого часу працівників; підготовка інформації для внутрішньої звітності компанії; внесення змін у кадрову програму стосовно будь яких змін у соціальному стані працівника, трудовій діяльності тощо. Підбір персоналу різного рівня, проведення співбесід та підбір кандидатів.
30.07.2012р. – 30.09.2015р. ЛФ ТОВ «Будмакс» (гуртовий продаж та дистрибуція будівельних матеріалів).
Посада: менеджер з персоналу ( + 0,25 ставки товарознавця)
Посадові обов’язки:
Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; ведення табелю робочого часу працівників; пошук та підбір персоналу; моніторинг ринку праці, створення зовнішнього резерву; звітність. Організація та проведення корпоративних заходів.
Рекомендації : Гординська Марія Михайлівна (головний бухгалтер) [
20.09.2010р. -04.05.2012р. - ТзОВ НВФ „Дока” (постачання, монтаж і введення в експлуатацію обладнання для автоматизації технологічних процесів, поставка приладів КВП і А, геодезичного обладнання, виконання геодезичних робіт.).
Посада : офіс-менеджер.
Посадові обов’язки:
Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; розроблення посадових інструкцій; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
Ведення документообігу, оформлення авансових звітів, виписка довіреностей, оформлення відряджень, підготовка документів для участі у конкурсних торгах, реєстрація договорів та їх опрацювання, контроль робочої дисципліни працівників, прийом відвідувачів, організаційне забезпечення офісу.
Рекомендації : Якубович Тетяна Іванівна (фінансовий директор) [
13.01. - 13.09.2010р. –агентство інформації та реклами «Медіа – Захід».
Посада : менеджер з постачання.
Посадові обов’язки : продаж друкованої продукція, пошук клієнтів.
З 2005р. по 2008р. - ВАТ «Львівський міський молочний завод».
(Виробництво молочної та кисломолочної продукції).
Обіймала посади на даному підприємстві секретаря референта керівника та інспектора по кадрам.
Посадові обов´язки: ведення документообігу, реєстрація договорів, складення ділових документів, ведення протоколів під час засідання членів правління та виробничих нарад, контроль за виконанням розпоряджень керівника, прийом відвідувачів, організаційне забезпечення офісу, робота з електронною поштою. Оформлення прийому, переведення, звільнення у відповідності із трудовим законодавством; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток; підготовка і розроблення посадових інструкцій; підбір працівників, проведення співбесід; подання звітностей; підготовка про
Похожие кандидаты
Менеджер по персоналу, HR manager, IT-рекрутер
Львов, Запорожье
,
еще 2 города
Менеджер з персоналу, рекрутер, інспектор з кадрів та військового обліку, керівник відділу
25000 грн, Львов, Луцк
,
еще 2 города
Рекрутер, менеджер з персоналу (HR)
20000 грн, Львов
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
Львов
HR generalist, менеджер з персоналу, рекрутер
Львов, Ивано-Франковск
,
еще 2 города
Рекрутер, ресечер, HR Generalist, recruiter, Researcher
Львов, Ивано-Франковск
,
еще 3 города