Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2013

Екатерина

Помічник керівника, адміністратор, інспектор відділу кадрів, 4 500 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
28 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Резюме.

Кіркіченко Людмила Григорівна. 29.04.1974.
Незаміжня, виховую дочку 17 років.
Київ тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), 548-10-64
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Резюме на вакансію:помічник керівника, адміністратор, інспектор відділу кадрів. Зарплата 4 500 гривень.
Освіта:
09.1989 - 07.1992 - Київське медичне училище №1, медична сестра.
10.2011 - 10.2014 - Університет менеджменту освіти, Інститут психології та менеджменту, Практичний психолог.
14.11.2011 - Курси підвищення кваліфікації. Правове регулювання трудових відносин.
2012р. Тренінг. Психологічні та професійні тести як інструмент відбору персоналу. Культура спілкування як запорука успішної адаптації персоналу.
Досвід роботи:
08.1992-11.1995-старша медична сестра Дитячий дошкільний заклад № 268;
11.1995-07.2008-медичний статистик Центральна поліклініка Деснянського району;
08.2008-10.2011-інспектор відділу кадрів Центральна поліклініка МВС України, штат 315 чол.;
10.2011 - по т/час - начальник відділу кадрів Центральної поліклініки МВС України, штат 315 чол.
Ціль роботи:
Можливість отримання цікавої стабільної роботи.
Професійні навики:
– Знання та використання в роботі КЗпП України.
– Пошук та підбір персоналу. Проведення співбесіди.
– Прийом, переведення, звільнення працівників згідно чинного Законодавства України.
– Ведення особових справ працівників.
– Ведення всієї установленої документації по кадрах, згідно діючих інструкцій.
– Забезпечення оформлення, зберігання і видача трудових книжок, внесення в них відповідних записів.
– Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням, додержанням графіків відпусток.
– Здійснення контролю за станом трудової дисципліни, додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
– Оформлення документів та проектів наказів.
– Розробка посадових інструкцій.
– Ведення протоколів нарад. Виконання рішень керівника.
– Впевнений користувач ПК: Word, Excel, Internet.
– Володіння мовами: українська та російська вільно.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: