Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/1959591

Керівник мережі, ревізор, директор ресторану, обліковець, фінансист (HoReCa)

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник пекарень

с 11.2023 по наст. время (8 месяцев)
Роздрібна торгівля

- управління операційною діяльністю пекарень;
- розробка та впровадження нових борошняних та кондитерських виробів;
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу, кадрове діловодство (HR-менеджер);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання, стандарти обслуговування, тренінги),
організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- розробка та впровадження стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, та посадових
інструкцій та ЧЕК листів;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- робота з постачальниками, розрахунок і замовлення н/ф, продуктів на підприємство, контроль постачання
і якість продукції та товару (сертифікати якості та посвідчення), терміни зберігання та принципи ротації
продуктів, списання продуктів;
- контроль за дотриманням санітарно-технічних вимог до виробничих та торгових зон підприємства, а також
працівників підприємства згідно HACCP
- робота з програмою обліку Poster, управлінський, фінансовий облік, знання та дотримання касової
дисципліни (ведення готівкових і безготівкових операцій),
- звітність підприємства;
- моніторинг та впровадження фінансових показників: план продаж, збільшення середнього чеку, мінімізація
витратної частини бюджету;
- планування затрат та продаж;
- аналіз ефективності роботи підприємства;
- взаємодія з контролюючими органами.

Керівник магазину

с 12.2021 по 03.2022 (3 месяца)
магазин одягу, Львів (Роздрібна торгівля)

- організація роботи продавців-консультантів, контроль якості роботи;
- допомога у виборі товарів покупцям;
- ведення касової документації та документації магазину;
- формування звітів;
- проведення переобліків;
- розміщення товарів згідно планограми;
- управління персоналом (підбір, навчання, адаптація).

Керівник ресторану (директор)

с 06.2019 по 11.2021 (2 года 5 месяцев)
ресторан «Burger & pizza», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- управління адміністративною - господарською та фінансовою діяльністю закладу, а також організація та контроль роботи закладу;
- організація та контроль взаємодії між виробничими підрозділами та сервісом, контроль складських приміщень;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу, кадрове діловодство (HR-менеджер);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання, стандарти обслуговування, тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- моніторинг та впровадження фінансових показників: план продаж, збільшення середнього чека, мінімізація витратної частини бюджету;
- робота з постачальниками, розрахунок і замовлення н/ф, продуктів на підприємство, контроль постачання і якість продукції та товару (сертифікати якості та посвідчення), терміни зберігання та принципи ротації продуктів, списання продуктів;
- контроль за дотриманням санітарно-технічних вимог до виробничих та торгових зон підприємства, а також працівників підприємства згідно HACCP;
- робота з програмою обліку Iiko office, управлінський, фінансовий облік, касова дисципліна (готівкові та безготівкові операції);
- звітність підприємства (балансовий звіт, food coast, маржа, точка беззбитковості, звіт про прибутки та витрати, ABC аналіз, створення технологічних карт в системі, звіти по продажам, аналітичні звіти, OLAP - звіти, нарахування з/п (відомість), інвентаризація і т. д.);
- планування затрат та продаж;
- аналіз ефективності роботи підприємства;
- контроль дотримання санітарних норм та правил трудової дисципліни;
- взаємодія з перевірчими органами.

Адміністратор ресторану

с 06.2018 по 04.2019 (10 месяцев)
ресторан східної кухні «Tукамі», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та контроль роботи закладу;
- управління адміністративною діяльністю закладу
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу ( виконувала обов'язки HR-менеджера);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання,стандарти обслуговування,тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадавих інструкцій та ЧЕК листів ;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- робота з постачальниками, замовленню товару та продуктів, супутніх товарів, хімії тощо;
- контроль за дотриманням працівниками санітарно-технічних вимог закладу;
- робота з програмою обліку Poster.
- робота з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами.

Супервайзер відділу продаж; Керівник офісу

с 01.2018 по 06.2018 (5 месяцев)
консалтингова компанія «HRPro», Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- активні продажі послуг та продуктів компанії (здійснення холодних дзвінків, консультація клієнтів);
- ведення клієнтської бази у БІТРІХ 24 (CRM) аналіз угод і т. д.;
- планування відділу продаж , прийом та роз приділення вхідних та вихідних дзвінків між менеджерами з продажу;
- створення угод (супровід та консультація VIP клієнтів);
- систематизація продажу послуг та продуктів компанії (брифінги, чек листи, цілі, пріоритети, дедлайн);
- пошук та залучення нових клієнтів та робота з існуючою клієнтською базою;
- планування та виконання планових показників відділом продаж.

Менеджер (администратор) ресторану

с 09.2016 по 01.2018 (1 год 4 месяца)
ресторан східної кухні (Wok&Sushi), Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- участь і організація у відкритті закладу;
- організація та контроль роботи закладу на зміні;
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу (певний період виконувала обов'язки HR-менеджера);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання,стандарти обслуговування,тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадавих інструкцій та ЧЕК листів ;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- робота з постачальниками, замовленню товару та продуктів, супутніх товарів, хімії тощо;
- контроль за дотриманням працівниками санітарно-технічних вимог закладу;
- робота з програмою обліку АББАК та касовим апаратом "Datex";
- робота з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами.

Менеджер ресторану

с 11.2013 по 08.2016 (2 года 9 месяцев)
ресторан ПХ "Українські страви", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та контроль роботи закладу на зміні;
- розробка та впровадження нових страв в меню (технологічні та калькуляціїні карти), розробка сезонного меню
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- організація роботи працівників закладу;
- контроль роботи працівників закладу та якості готової продукції;
- контроль за дотриманням працівниками стандартів компанії, та санітарно-технічних вимог закладу;
- розробка мотиваційних програм та навчальних программ для працівників;
- робота з програмою 1с ФРОНТ; D2;
- ведення звітності ресторану;
- організація навчання працівників;
- аналіз ефективності роботи закладу;
- робота з постачальниками;
- робота з гостями ресторану, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами та мережевим аудитом.

Керівник кавʼярні (директор)

с 04.2013 по 11.2013 (7 месяцев)
casual кав'ярня "HotCityCafe", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- контроль за виробничо-господарською діяльністю підприємства
- ведення звітності підприємства
- облік у системі РБК 1с8
- підбір, навчання, адаптація та оцінка якості роботи персоналу
- розробка та впровадження нових страв в меню (технологічні та калькуляційні карти), розробка сезонного меню
- робота по замовленню поштучного товару, а також супутніх товарів, хімії тощо (робота з постачальниками)
- аналіз ефективності роботи підприємства
- моніторинг та впровадження фінансових показників: план продаж, збільшення середнього чека, мінімізація витратної частини бюджету
- розрахунок і замовлення н/ф, продуктів на підприємство, контроль поставок і якість продукції та товару (сертифікати якості та посвідчення), терміни зберігання та принципи ротації продуктів, списання продуктів
- проведення інвентаризації на підприємстві
- контроль якості готових страв та напої та їх відповідність до асортименту меню
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання
- розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів
- дотримання санітарних норм та правил трудової дисципліні
- взаємодія з контролюючими органами

Адмінстратор закладу

с 10.2012 по 04.2013 (6 месяцев)
кафе-бістро "Містечко" (українська кухня), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- участь і організація у відкритті кафе
- організація роботи закладу (організація, виробництво, реалізація, обслуговування);
- робота з постачальниками;
- організація роботи працівників: бару, залу, кухні;
- облік та контроль роботи підприємства;
- ведення звітності підприємства;
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції;
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.

Керівник ресторану (директор)

с 01.2012 по 10.2012 (9 месяцев)
ресторан формату бістро "Чікен Хат", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація роботи закладу(робота з постачальниками, виробництво, реалізація, обслуговування)
- організація роботи працівників залу (офіціанти), бару, кухні, складу, постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- робота з внутрішньою програмою обліку PROFIT
- ведення кадрового діловодства
- підбір, навчання, адаптація персоналу згідно стандартів компанії
- організація навчання працівників
- планування затрат та продаж
- аналіз ефективності роботи підприємства
- організація роботи з контролюючими органами
- контроль за дотриманням стандартів компанії
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.
- впевнений користувач ПК, R-Keeper;

Менеджер ресторану

с 07.2010 по 12.2011 (1 год 5 месяцев)
ресторан мержі "Світова Карта" японської кухні "СушиЯ", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- ПЕРВИННІ ОБОВ'ЯЗКИ: організація роботи закладу(робота з постачальниками, виробництво, реалізація, обслуговування)
- організація роботи працівників залу (офіціанти), бару,суши бару, кухні, складу, постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- ВТОРИННІ ОБОВ'ЯЗКИ: HR-менеджер регіону Львів (ведення кадрового діловодства, підбір, навчання та адаптація персоналу згідно корпоративних стандартів)
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- робота з 1с Підприємство (1с7 та 1с8 ); R-Keeper
- ведення звітності ресторану
- організація навчання працівників
- планування затрат та продаж
- підвищення середнього чеку
- аналіз ефективності роботи підприємства
- організація роботи з контролюючими органами
- контроль за дотриманням стандартів компанії
- участь і організація у відкритті ресторану східної кухні

Керівник ресторану (менеджер закладу)

с 11.2007 по 11.2009 (2 года)
ресторан "New York Street Pizza" (американська і європейська, та східна кухні), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація роботи закладу(постачання, виробництво,реалізація,обслуговування)
- організація роботи працівників залу,бару, кухні,складу,постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.

Образование

Львівський інститут економіки і туризму

Менеджмент і управління ПГХ, контроль технології та інженерії , спеціаліст, Львів
Высшее, с 2007 по 2009 (2 года)

Львівський економічний бізнес-коледж

Харчова технологія та інженерія, бакалавр, Львів
Неоконченное высшее, с 2003 по 2007 (4 года)

Знания и навыки

  • Лідерство
  • Робота з касовим апаратом
  • Контроль касової зони
  • Знання касової дисципліни
  • Складання управлінської звітності
  • Ведення звітності
  • Антикризове управління
  • Аналіз продажу
  • Навчання персоналу
  • Планування бюджету
  • Контроль виконання бюджету
  • Управління рестораном
  • Європейська кухня
  • Японська кухня
  • Українська кухня
  • Азійська кухня
  • Ведення переговорів
  • Ведення управлінського обліку
  • Управління персоналом
  • Кадрове діловодство
  • Ведення фінансового обліку
  • Користувач Internet
  • 1С:Підприємство
  • CRM
  • R-Keeper
  • Знання офісних програм
  • Poster
  • Profit
  • Управлінські навички
  • Навички роботи з комп’ютером на рівні в впевненого користувача
  • IikoOffice
  • IikoFront
  • SERVIO
  • Управлінський облік
  • АТС Binotel
  • Оцінка персоналу
  • Підбір лінійного персоналу
  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Масовий рекрутинг
  • Ініціативність

Знание языков

  • Польский — средний
  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Остаточну З/П узгоджується на очній співбесіді та залежить від займаної посади, вимог і обсягу роботи та зайнятості.
Роботу в інших регіонах - не розглядаю!
Також не розглядаю, вакансії локаціі яких знаходяться у спальних та далеких районах міста.
Пропозиції оформлення ФОП - не розглядаю!
НЕ РОЗГЛЯДАЮ пропозиції (вакансії) рекрутингових агенств!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: