Альбіна
Асистент керівника, офіс-менеджер
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1977727
Опыт работы
Менеджер з реклами
с 04.2023 по 06.2023
(2 месяца)
ТОВ "АВТОДОЗОР", Житомир (Автобізнес та автосервіс)
Секретар
с 02.2023 по 04.2023
(2 месяца)
ТОВ "АВТОДОЗОР", Житомир (Автобізнес та автосервіс)
Помічник керівника
с 02.2022 по 03.2022
(1 месяц)
Компанія управління активами "Інвестиційні парнери", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Робота з документами ( прийом та перевірка документів, передача їх на підпис керівникові);
- Прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення;
- Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- Організація прийому відвідувачів;
- Виконання особистих доручень.
Помічником голови правління
с 02.2021 по 05.2021
(3 месяца)
ПрАТ "УТСК", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Організаційне забезпечення діяльності керівника:
- Організація прийому дзвінків керівника
- Організація відряджень
- прийом відвідувачів у приймальній керівника
- контроль виконання доручень
- Організація та підтримка функціонального робочого простору у приймальній та кабінеті керівника
Документаційне забезпечення діяльності керівника:
- Організація документів на підписання
- Організація роботи з документами
Офіс-адміністратор
с 06.2019 по 02.2021
(1 год 8 месяцев)
ТОВ Cityconsult Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Забезпечення підготовки офісу до робочого дня;
- оформлення на постачання канцтоварів, господарських товарів та продуктів харчування;
- контроль над забезпеченням чистоти та порядку у приміщеннях офісу;
- організація діловодства офісу, прийом вхідних дзвінків;
- культурне обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов, консультація з адміністративних питань, надання інформаційних матеріалів (візитки, прайси, буклети);
- ведення обліку відвідувачів;
- щомісячне ведення звітів дзвінків;
- виконання доручень керівника;
- Підготовка офісу до закриття (відключення освітлення та оргтехніки, активізація системи охоронної сигналізації).
Менеджер з адміністративної діяльності
с 10.2018 по 04.2019
(6 месяцев)
ПрАТ "Ліктрави", Житомир (Хімічна промисловість, фармацевтика)
- управління документообігом компанії
- організація службових відряджень
- робота у програмі 1С
- прийом телефонних дзвінків, переадресація
- робота з офісною електронною поштовою скринькою
- робота з вхідною/вихідною кореспонденцією
- облік вхідної/вихідної кореспонденції
- організація корпоративних заходів та свят
- вирішення адміністративно-господарських питань
Асистент керівника
с 01.2018 по 05.2018
(4 месяца)
ТОВ Rangoli, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Підготовкою рекламної продукції компанії
- Забезпечення роботи офісу,
- Зустріч закордонних партнерів компанії та підготовка процесів переговорів.
Стажер (журналіст)
с 12.2016 по 05.2017
(5 месяцев)
Філія ПАТ "НОУТ" "Житомирська регіональна дирекція, Житомир (ЗМІ, медіа)
У журналістській діяльності покращила навички написання сюжетів новин, у створенні інтерв'ю та відео-монтажів. Здобула творчий підхід у спільній роботі колективу.
Оператор, менеджер з продажу
с 09.2012 по 06.2013
(9 месяцев)
Call-центр "Beeper", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)
Основним моїм завданням було консультування клієнтів із продажу видавничого матеріалу. За 3 місяці роботи в компанії увійшла до списку кращих консультантів, що вважаю досягненням, оскільки іншим співробітникам потрібно більше року, щоб потрапити до цього списку.
Образование
ЖДУ ім. Івана Франка
Журналістики; Видавнича справа та редагування, Житомир
Высшее, с 2011 по 2015 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Тренінг "Успішний продавець нерухомості"
16 академічних годин, 2020 р.
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Стремление обучаться новому и постоянное развитие являются ключевыми качествами для раскрытия себя как личности.
Мне нравится читать, путешествовать и посещать интересные места. Люблю прогулки на свежем воздухе и природу. Предпочитаю смотреть положительные фильмы, из последних очень понравился "Патрик".
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Киев
Офис-менеджер, секретарь, помощник руководителя
20000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев