Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 января 2024

Альбіна

Асистент керівника, офіс-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з реклами

с 04.2023 по 06.2023 (2 месяца)
ТОВ "АВТОДОЗОР", Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Секретар

с 02.2023 по 04.2023 (2 месяца)
ТОВ "АВТОДОЗОР", Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Помічник керівника

с 02.2022 по 03.2022 (1 месяц)
Компанія управління активами "Інвестиційні парнери", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Робота з документами ( прийом та перевірка документів, передача їх на підпис керівникові);
- Прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення;
- Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- Організація прийому відвідувачів;
- Виконання особистих доручень.

Помічником голови правління

с 02.2021 по 05.2021 (3 месяца)
ПрАТ "УТСК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організаційне забезпечення діяльності керівника:
- Організація прийому дзвінків керівника
- Організація відряджень
- прийом відвідувачів у приймальній керівника
- контроль виконання доручень
- Організація та підтримка функціонального робочого простору у приймальній та кабінеті керівника

Документаційне забезпечення діяльності керівника:
- Організація документів на підписання
- Організація роботи з документами

Офіс-адміністратор

с 06.2019 по 02.2021 (1 год 8 месяцев)
ТОВ Cityconsult Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Забезпечення підготовки офісу до робочого дня;
- оформлення на постачання канцтоварів, господарських товарів та продуктів харчування;
- контроль над забезпеченням чистоти та порядку у приміщеннях офісу;
- організація діловодства офісу, прийом вхідних дзвінків;
- культурне обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов, консультація з адміністративних питань, надання інформаційних матеріалів (візитки, прайси, буклети);
- ведення обліку відвідувачів;
- щомісячне ведення звітів дзвінків;
- виконання доручень керівника;
- Підготовка офісу до закриття (відключення освітлення та оргтехніки, активізація системи охоронної сигналізації).

Менеджер з адміністративної діяльності

с 10.2018 по 04.2019 (6 месяцев)
ПрАТ "Ліктрави", Житомир (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- управління документообігом компанії
- організація службових відряджень
- робота у програмі 1С
- прийом телефонних дзвінків, переадресація
- робота з офісною електронною поштовою скринькою
- робота з вхідною/вихідною кореспонденцією
- облік вхідної/вихідної кореспонденції
- організація корпоративних заходів та свят
- вирішення адміністративно-господарських питань

Асистент керівника

с 01.2018 по 05.2018 (4 месяца)
ТОВ Rangoli, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Підготовкою рекламної продукції компанії
- Забезпечення роботи офісу,
- Зустріч закордонних партнерів компанії та підготовка процесів переговорів.

Стажер (журналіст)

с 12.2016 по 05.2017 (5 месяцев)
Філія ПАТ "НОУТ" "Житомирська регіональна дирекція, Житомир (ЗМІ, медіа)

У журналістській діяльності покращила навички написання сюжетів новин, у створенні інтерв'ю та відео-монтажів. Здобула творчий підхід у спільній роботі колективу.

Оператор, менеджер з продажу

с 09.2012 по 06.2013 (9 месяцев)
Call-центр "Beeper", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Основним моїм завданням було консультування клієнтів із продажу видавничого матеріалу. За 3 місяці роботи в компанії увійшла до списку кращих консультантів, що вважаю досягненням, оскільки іншим співробітникам потрібно більше року, щоб потрапити до цього списку.

Образование

ЖДУ ім. Івана Франка

Журналістики; Видавнича справа та редагування, Житомир
Высшее, с 2011 по 2015 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг "Успішний продавець нерухомості"

16 академічних годин, 2020 р.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet Email Работа с оргтехникой CRM Работа со сканером Работа с принтером Работа с ксероксом Битрикс24 Организаторские способности Умение анализировать Видеомонтаж Навыки делового общения и переписки Написание статей, репортажей, проведения интервью Рабочая этика Творческий и креативный подход к работе Навык ориентации на местности Творческие навыки Навыки лидера, мотиватора Организация командировок

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Стремление обучаться новому и постоянное развитие являются ключевыми качествами для раскрытия себя как личности.
Мне нравится читать, путешествовать и посещать интересные места. Люблю прогулки на свежем воздухе и природу. Предпочитаю смотреть положительные фильмы, из последних очень понравился "Патрик".

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: