Юрий
Комерційний директор, Sales Director
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 52 года
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Винница, Днепр, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Одесса, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1985370
Опыт работы
Директор з продажу
с 03.2024 по наст. время
(2 месяца)
Укрпромінвест-Агро (Вінницький КХП2), Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)
Комерційний директор (представництво Східна Україна)
с 10.2020 по 10.2022
(2 года)
УПГ-інвест, Харків (Сільське господарство, агробізнес)
Найбільший виробник м'яса індички в Україні, виробник м'яса , м'ясо-ковбасних виробів, м'ясних напівфабрикатів під ТМ"Сяйвір" та ТМ "Натурвіль".
Побудовано з "нуля" прибуткове підприємство з реалізації продукції.
Директор з продажу
с 03.2019 по 10.2020
(1 год 7 месяцев)
"Укрпромінвест-Агро" (Вінницкий комбінат хлебопродуктів №2), Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)
Вінницький комбінат хлібопродуктів №2. Основний напрям
діяльності підприємства є виробництво високоякісного борошна, гречаної та манної крупи під ТМ "Вінницький млинар", повнораціонних кормів для худоби, птиці, риби.
За результатами 2019-2021 р. компанія обіймає 1 місце в Україні за обсягом виробництва борошна та є найбільшим експортером цього продукту.
Директор з продажу
с 01.2018 по 10.2018
(9 месяцев)
ТОВ "Лекорна", Харків (Виробництво та продаж вафельных напівфабрикатів)
Директор з продажу ТОВ "Лекорна" м.Харків.
(Виробництво та реалізація вафельних напівфабрикатів).
З 01.2018 до 10.2018. (9 місяців).
У підпорядкуванні: 11 осіб.
*визначення та реалізація стратегії продажів на 2018-2019 роки за 2-ма напрямками В2С та В2С (пропорції в обсязі продажів В2С до В2В - 70/30)
*розробка та реалізація політики продажів по всіх каналах збуту на 2018-2019.
На підприємстві вона була відсутня.
* розробка та використання положення про роботу відділу збуту.
Не було на підприємстві.
*побудова якісної системи дистрибуції на території України за напрямом В2С (50% обсягу продажів було в каналі опт), розвиток продажів у каналі В2В, у тому числі за рахунок пропозиції нових продуктів.
*бюджетування напрямку (департамента продажів) з доходної та видаткової частин
*планування продажів на 2018 рік у фіксованих цінах за напрямками В2С (дистриб'ютори, опт, прямі поставки мережі), В2В (кондитера, виробники морозива, дистриб'ютори в сегменті ХОРЕКУ, пряма ХОРЕКА)
*виконання плану продаж.
*дотримання та контроль фактичного план-бюджету, за доходами та витратами, за потребою коригування планів продажу та витрат на щомісячній основі.
*аналіз ринку та визначення точок зростання за напрямами В2С/В2В, по кожній з областей України, а також у мережевому каналі збуту.
*визначення цінової політики підприємства відповідно до напрямів (В2С/В2В) і каналів збуту (роздріб,мережі,ХОРЕКУ,опт)
*побудова ефективної структури відділу збуту, закріплення чітких посадових обов'язків за кожним співробітником.
*забезпечення ефективної роботи відділу збуту, контроль за взаємодією з відділами постачання, виробництва, логістики, плановим відділом.
* аналіз дій конкурентів.
Результат праці:
*план продажів побудований за кожним партнером і за кожною номенклатурною позицією.
*отримані системні дистриб'ютори по Херсонській, Миколаївській, Дніпровській, Луганській областях. Ідуть переговори щодо Київської, Тернопільської, Івано-Франківської області.
* підключені 2-а дистриб'ютори в сегменті ХОРЕКУ, запрацювали з двома виробниками морозива.
*реалізована єдина цінова політика підприємства щодо каналів збуту та продуктових лінійок.
*проведено аналіз економічної складової роботи з кожною мережею.
Впорядковано асортимент та оптимізовано витрати на роботу з мережами.
*реалізована нова збутова та цінова політика в мережах щодо продукції під СТМ мереж (Сільпо, Таврія, АТБ, АШАН, Альянс-маркет, Еко-маркет).
*впроваджений і працює механізм контролю за залишками та вторинними продажами продукції на дистриб'юторах.
*оптимізовано витрати на логістику з 6.8% до 5.3%.
*вводиться нова торгова марка в економ-сегменті для "ринкової торгівлі". У цьому каналі збуту основні конкуренти - напівлегальні виробництва
Директор з продажу та маркетингу
с 12.2013 по 01.2018
(4 года 1 месяц)
ПАТ "Львовский хладокомбинат", Львів (Виробництво та продаж морозиво ТМ "Лімо")
Директор з продажу та маркетингу ПАТ «Львівський холодокомбінат» (виробництво та дистрибуція морозива, заморожених напівфабрикатів та овочів ТМ «Лімо»), м. Львів.
У підпорядкуванні: понад 30 осіб.
Регіональні та територіальні менеджери -16 чол., відділ логістики -2 чол, відділ збуту 6 менеджерів-операторів, 2 аналітика, команда з моніторингу території -4 особи, відділ маркетингу - 5 осіб (у підпорядкуванні до 03.2017).
* визначення та реалізації стратегії продажів- на кожні 2 роки, розробка та реалізація політики продажів по всіх каналах збуту - щорічно.
*планування продажів на рік у натуральному виконанні, виконання плану продажу.
*бюджетування напряму департаменту продажів з доходної та видаткової частин і дотримання плану з доходів і витрат.
*ціноутворення на продукцію ТМ Лімо.
*розробка та виведення на ринок нових торгових марок, продуктів.
*розробка планів розвитку ключових клієнтів, нових каналів збуту, ведення переговорів із цими клієнтами (дистриб'ютори, мережі, альтернативні канали).
*реалізація проектів під СТМ з мережами та дистриб'юторами (АТБ, Сільпо, Український продукт).
* робота з клієнтами ЗЕД (Молдавія, Грузія, Азербайджан, Ізраїль, Придністров'я, Вірменія, Польща, Узбекистан, Румунія).
Результат діяльності:
За перші 3 роки роботи вивів продаж ПАТ «ЛХК» за ТМ «Лімо» на 2-е місце рейтингу продажів серед виробників морозива в Україні за результатом 2016 року.
Роки 2016 та 2017 – найбільш прибуткові за всю історію продажів ПАТ «ЛХК».
Директор з продажу (напр.меблі, сейфи, стелажі тощо)
с 02.2013 по 09.2013
(7 месяцев)
ТОВ «IPCOM», Харків (Вироби з металу)
Основні обов'язки:
* Організація напряму ТНП (сейфи, мангали, стелажі, меблі) практично з "нуля";
*розробка та реалізація стратегії продажів, асортиментного ряду продукції, розміщення замовлень у виробництво, підключення дилерів, мереж(ЕПІЦЕНТР,33 кв.м тощо), альтернативних каналів збуту (виробничі підприємства / громадські організації/спортивні в тому числі і на основі тендерів ), Інтернет-магазинів.
* Організація роботи власного інтернет-ресурсу.
Мотив пошуку роботи: оплата праці, неможливість впливати на терміни виробництва продукції
Директор регіонального підрозділу
с 02.2009 по 08.2012
(3 года 6 месяцев)
ООО ТД Элит, Харьков (Продаж та дистриб`юція)
Керівник РСП (філія) ТОВ «Торговий дім «Еліт» (морозиво ТМ Ажур, Троянда, Браво) м.Харків.
Штат: 57 осіб. У підпорядкуванні: торговий відділ-22 особи, логістика та склад-27 осіб, офіс та бухгалтерія-8 осіб (2009 р.-18 чол.).
Результат діяльності:
*Зростання продажів по території 2012р. до 2011 р.-234% на ден. екв.,189 % у нат.екв.,2012/2010 -375% та 292% відповідно.
*найкращий показник по всій філії у частині витрат з логістики – грн./на 1 кг. вивезеної продукції.
*розроблено та впроваджено продажну та облікову політику філії, розподілено посадові обов'язки по всіх співробітниках філії.*організовано взаємодію між відділами філії (торговельний відділ, бухгалтерія, логістика), налагоджено документообіг.
Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами
с 11.2006 по 01.2009
(2 года 2 месяца)
ТОВ «Торговий дім Левада»., Одеса (Виробник заморожених напівфабрикатів)
Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами ТОВ "Торговий дім Левада".
У підпорядкуванні: 12 осіб.
Результат діяльності:
* Розроблено стратегію роботи з ключовими клієнтами на 2007-2010. Реалізована повністю.
*впроваджена система аналізу території (Україна - філії та дистриб'ютори) - продаж, асортимент, відвантаження за ключовими клієнтами.
*впроваджено систему аналізу показників роботи з мережами та планування роботи з кожною мережею на майбутні періоди.
*реалізована програма роботи з ключовими клієнтами на території, що обслуговується дистриб'юторами.Розподілено зони відповідальності виробника та дистриб'ютора, визначено частки витрат кожного учасника при інвестуванні в мережу (по кожній мережі, що знаходиться на території дистриб'ютора).
*впроваджена система оцінки та аналізу економічної доцільності роботи з кожною мережею.
*Обсяг продажів зріс з 1 млн.800 грн. до 6-8 млн. грн. на місяць за ключовими клієнтами.
*загальна частка витрат до обсягу продажів скорочено з 19% до 11%.
*реалізовані проекти приват-лейблу з мережами «Фоззі», «Білла», АТБ, Таврія В, Караван, Метро С&С, з компанією АТЗТ «Хладопром».
Менеджер з пріоритетних каналів збуту
с 05.2003 по 09.2006
(3 года 4 месяца)
СП Вітмарк Україна ООО, Одеса (Виробництво та продаж соків)
Образование
ХДЭУ
Менеджмент, Харків
Высшее, с 1990 по 1995 (5 лет)
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
2007-2020 - Ще 9 Тренінгів.
2006 Тренінг «Секрети розвитку відносин із роздрібними мережами»
2003-2006 Тренінг «Робота з ключовими клієнтами», «Навички менеджера ч.1, ч.2.», «Ефективні переговори», «Підбір персоналу, мотивація персоналу», «Особистісне зростання», «Робота з VIP-клієнтами», «Матриця дистрибуції», «Проведення нарад, презентацій», «Цілеспрямовані переговори», «Управління персоналом», «Ефективний менеджмент», «Супервайзинг торгової команди», «Мій Вітмарк: Команда і командний дух». професійних продажах», «Планування та стратегія продажів». (ТПДП «ПАН»)
27.07.1995.Харківський Державний Економічний Університет (денне відділення).спеціальність - менеджмент у виробничій сфері, інженер-економіст. спеціалізація - менеджмент та маркетинг у зовнш.- економ. діяльності.
Похожие кандидаты
Керівник відділу продажів, директор з продажів, комерційний директор
Киев
Керівник відділу продажу, проект-менеджер, керуючий, комерційний директор
Киев
Коммерческий директор, руководитель отдела продаж, директор филиала
55000 грн, Днепр, Удаленно
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Днепр, Киев
,
еще 8 городов
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Киев
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев