Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 мая 2024 PRO

Юрий

Комерційний директор, Sales Director

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
52 года
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Винница, Днепр, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Одесса, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з продажу

с 03.2024 по наст. время (2 месяца)
Укрпромінвест-Агро (Вінницький КХП2), Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

Комерційний директор (представництво Східна Україна)

с 10.2020 по 10.2022 (2 года)
УПГ-інвест, Харків (Сільське господарство, агробізнес)

Найбільший виробник м'яса індички в Україні, виробник м'яса , м'ясо-ковбасних виробів, м'ясних напівфабрикатів під ТМ"Сяйвір" та ТМ "Натурвіль".
Побудовано з "нуля" прибуткове підприємство з реалізації продукції.

Директор з продажу

с 03.2019 по 10.2020 (1 год 7 месяцев)
"Укрпромінвест-Агро" (Вінницкий комбінат хлебопродуктів №2), Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

Вінницький комбінат хлібопродуктів №2. Основний напрям
діяльності підприємства є виробництво високоякісного борошна, гречаної та манної крупи під ТМ "Вінницький млинар", повнораціонних кормів для худоби, птиці, риби.
За результатами 2019-2021 р. компанія обіймає 1 місце в Україні за обсягом виробництва борошна та є найбільшим експортером цього продукту.

Директор з продажу

с 01.2018 по 10.2018 (9 месяцев)
ТОВ "Лекорна", Харків (Виробництво та продаж вафельных напівфабрикатів)

Директор з продажу ТОВ "Лекорна" м.Харків.
(Виробництво та реалізація вафельних напівфабрикатів).
З 01.2018 до 10.2018. (9 місяців).
У підпорядкуванні: 11 осіб.
*визначення та реалізація стратегії продажів на 2018-2019 роки за 2-ма напрямками В2С та В2С (пропорції в обсязі продажів В2С до В2В - 70/30)
*розробка та реалізація політики продажів по всіх каналах збуту на 2018-2019.
На підприємстві вона була відсутня.
* розробка та використання положення про роботу відділу збуту.
Не було на підприємстві.
*побудова якісної системи дистрибуції на території України за напрямом В2С (50% обсягу продажів було в каналі опт), розвиток продажів у каналі В2В, у тому числі за рахунок пропозиції нових продуктів.
*бюджетування напрямку (департамента продажів) з доходної та видаткової частин
*планування продажів на 2018 рік у фіксованих цінах за напрямками В2С (дистриб'ютори, опт, прямі поставки мережі), В2В (кондитера, виробники морозива, дистриб'ютори в сегменті ХОРЕКУ, пряма ХОРЕКА)
*виконання плану продаж.
*дотримання та контроль фактичного план-бюджету, за доходами та витратами, за потребою коригування планів продажу та витрат на щомісячній основі.
*аналіз ринку та визначення точок зростання за напрямами В2С/В2В, по кожній з областей України, а також у мережевому каналі збуту.
*визначення цінової політики підприємства відповідно до напрямів (В2С/В2В) і каналів збуту (роздріб,мережі,ХОРЕКУ,опт)
*побудова ефективної структури відділу збуту, закріплення чітких посадових обов'язків за кожним співробітником.
*забезпечення ефективної роботи відділу збуту, контроль за взаємодією з відділами постачання, виробництва, логістики, плановим відділом.
* аналіз дій конкурентів.
Результат праці:
*план продажів побудований за кожним партнером і за кожною номенклатурною позицією.
*отримані системні дистриб'ютори по Херсонській, Миколаївській, Дніпровській, Луганській областях. Ідуть переговори щодо Київської, Тернопільської, Івано-Франківської області.
* підключені 2-а дистриб'ютори в сегменті ХОРЕКУ, запрацювали з двома виробниками морозива.
*реалізована єдина цінова політика підприємства щодо каналів збуту та продуктових лінійок.
*проведено аналіз економічної складової роботи з кожною мережею.
Впорядковано асортимент та оптимізовано витрати на роботу з мережами.
*реалізована нова збутова та цінова політика в мережах щодо продукції під СТМ мереж (Сільпо, Таврія, АТБ, АШАН, Альянс-маркет, Еко-маркет).
*впроваджений і працює механізм контролю за залишками та вторинними продажами продукції на дистриб'юторах.
*оптимізовано витрати на логістику з 6.8% до 5.3%.
*вводиться нова торгова марка в економ-сегменті для "ринкової торгівлі". У цьому каналі збуту основні конкуренти - напівлегальні виробництва

Директор з продажу та маркетингу

с 12.2013 по 01.2018 (4 года 1 месяц)
ПАТ "Львовский хладокомбинат", Львів (Виробництво та продаж морозиво ТМ "Лімо")

Директор з продажу та маркетингу ПАТ «Львівський холодокомбінат» (виробництво та дистрибуція морозива, заморожених напівфабрикатів та овочів ТМ «Лімо»), м. Львів.

У підпорядкуванні: понад 30 осіб.
Регіональні та територіальні менеджери -16 чол., відділ логістики -2 чол, відділ збуту 6 менеджерів-операторів, 2 аналітика, команда з моніторингу території -4 особи, відділ маркетингу - 5 осіб (у підпорядкуванні до 03.2017).

* визначення та реалізації стратегії продажів- на кожні 2 роки, розробка та реалізація політики продажів по всіх каналах збуту - щорічно.
*планування продажів на рік у натуральному виконанні, виконання плану продажу.
*бюджетування напряму департаменту продажів з доходної та видаткової частин і дотримання плану з доходів і витрат.
*ціноутворення на продукцію ТМ Лімо.
*розробка та виведення на ринок нових торгових марок, продуктів.
*розробка планів розвитку ключових клієнтів, нових каналів збуту, ведення переговорів із цими клієнтами (дистриб'ютори, мережі, альтернативні канали).
*реалізація проектів під СТМ з мережами та дистриб'юторами (АТБ, Сільпо, Український продукт).
* робота з клієнтами ЗЕД (Молдавія, Грузія, Азербайджан, Ізраїль, Придністров'я, Вірменія, Польща, Узбекистан, Румунія).

Результат діяльності:
За перші 3 роки роботи вивів продаж ПАТ «ЛХК» за ТМ «Лімо» на 2-е місце рейтингу продажів серед виробників морозива в Україні за результатом 2016 року.
Роки 2016 та 2017 – найбільш прибуткові за всю історію продажів ПАТ «ЛХК».

Директор з продажу (напр.меблі, сейфи, стелажі тощо)

с 02.2013 по 09.2013 (7 месяцев)
ТОВ «IPCOM», Харків (Вироби з металу)

Основні обов'язки:
* Організація напряму ТНП (сейфи, мангали, стелажі, меблі) практично з "нуля";
*розробка та реалізація стратегії продажів, асортиментного ряду продукції, розміщення замовлень у виробництво, підключення дилерів, мереж(ЕПІЦЕНТР,33 кв.м тощо), альтернативних каналів збуту (виробничі підприємства / громадські організації/спортивні в тому числі і на основі тендерів ), Інтернет-магазинів.
* Організація роботи власного інтернет-ресурсу.

Мотив пошуку роботи: оплата праці, неможливість впливати на терміни виробництва продукції

Директор регіонального підрозділу

с 02.2009 по 08.2012 (3 года 6 месяцев)
ООО ТД Элит, Харьков (Продаж та дистриб`юція)

Керівник РСП (філія) ТОВ «Торговий дім «Еліт» (морозиво ТМ Ажур, Троянда, Браво) м.Харків.
Штат: 57 осіб. У підпорядкуванні: торговий відділ-22 особи, логістика та склад-27 осіб, офіс та бухгалтерія-8 осіб (2009 р.-18 чол.).
Результат діяльності:
*Зростання продажів по території 2012р. до 2011 р.-234% на ден. екв.,189 % у нат.екв.,2012/2010 -375% та 292% відповідно.

*найкращий показник по всій філії у частині витрат з логістики – грн./на 1 кг. вивезеної продукції.

*розроблено та впроваджено продажну та облікову політику філії, розподілено посадові обов'язки по всіх співробітниках філії.*організовано взаємодію між відділами філії (торговельний відділ, бухгалтерія, логістика), налагоджено документообіг.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами

с 11.2006 по 01.2009 (2 года 2 месяца)
ТОВ «Торговий дім Левада»., Одеса (Виробник заморожених напівфабрикатів)

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами ТОВ "Торговий дім Левада".
У підпорядкуванні: 12 осіб.
Результат діяльності:
* Розроблено стратегію роботи з ключовими клієнтами на 2007-2010. Реалізована повністю.
*впроваджена система аналізу території (Україна - філії та дистриб'ютори) - продаж, асортимент, відвантаження за ключовими клієнтами.
*впроваджено систему аналізу показників роботи з мережами та планування роботи з кожною мережею на майбутні періоди.
*реалізована програма роботи з ключовими клієнтами на території, що обслуговується дистриб'юторами.Розподілено зони відповідальності виробника та дистриб'ютора, визначено частки витрат кожного учасника при інвестуванні в мережу (по кожній мережі, що знаходиться на території дистриб'ютора).
*впроваджена система оцінки та аналізу економічної доцільності роботи з кожною мережею.
*Обсяг продажів зріс з 1 млн.800 грн. до 6-8 млн. грн. на місяць за ключовими клієнтами.
*загальна частка витрат до обсягу продажів скорочено з 19% до 11%.
*реалізовані проекти приват-лейблу з мережами «Фоззі», «Білла», АТБ, Таврія В, Караван, Метро С&С, з компанією АТЗТ «Хладопром».

Менеджер з пріоритетних каналів збуту

с 05.2003 по 09.2006 (3 года 4 месяца)
СП Вітмарк Україна ООО, Одеса (Виробництво та продаж соків)

Образование

ХДЭУ

Менеджмент, Харків
Высшее, с 1990 по 1995 (5 лет)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

2007-2020 - Ще 9 Тренінгів.
2006 Тренінг «Секрети розвитку відносин із роздрібними мережами»
2003-2006 Тренінг «Робота з ключовими клієнтами», «Навички менеджера ч.1, ч.2.», «Ефективні переговори», «Підбір персоналу, мотивація персоналу», «Особистісне зростання», «Робота з VIP-клієнтами», «Матриця дистрибуції», «Проведення нарад, презентацій», «Цілеспрямовані переговори», «Управління персоналом», «Ефективний менеджмент», «Супервайзинг торгової команди», «Мій Вітмарк: Команда і командний дух». професійних продажах», «Планування та стратегія продажів». (ТПДП «ПАН»)
27.07.1995.Харківський Державний Економічний Університет (денне відділення).спеціальність - менеджмент у виробничій сфері, інженер-економіст. спеціалізація - менеджмент та маркетинг у зовнш.- економ. діяльності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: