Лідія
Директор, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 47 лет
- Город проживания:
- Львов
- Готов работать:
- Львов, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2029174
Опыт работы
Директор виконавчий
с 10.2018 по наст. время
(5 лет 6 месяцев)
Осбб, Львів (Послуги для населення та бізнесу)
Організація і контроль за госпродарством, документооббігом та кадрами.
Керівник
с 05.2018 по наст. время
(5 лет 11 месяцев)
Приватна діяльність, Львів (Нерухомість)
Відповіді на офіційні звернення та запити, розгляд скаг, організація поточної роботи підприємства.
Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів за сумісництвом
с 03.2016 по наст. время
(8 лет 1 месяц)
ТзОВ Центр репродукції "Паренс-Україна", Львів (приватна клініка)
юридичий супровід, ліцензування та акредидація медичного закладу, сертифікація БАДів, перевірка та подача звітності, підбір кадрів.
Образование
Львівський інститут економіки та туризму
Менеджмент, Львів
Высшее, с 2017 по 2019 (2 года 3 месяца)
Управління персоналом.
Дополнительное образование и сертификаты
Семінар "Права і обов’язки сторін лікувального процесу: лікаря і пацієнта"
2017,2 дні.
Тренінг "Учимося бізнесу"
2017
Знание языков
- Английский — средний
- Польский — средний
Инвалидность
Третья группа.
Дополнительная информация
резюме
Древняк Лiдiя Тарасiвна
15.03.1977 р.н.
81110, Львiвська область, Пустомитiвський район,
село Зимна Вода, вулиця Котляревського, 74а
моб. [
Освiта:
1984-1994 -СШ №2, Львiвська обл., Вода
1994 -пiдготовче відділення ЛНУ iм. Iвана Франка
1995-2001 - юридичний факультет ЛНУ iм. Iвана Франка
2017 -2019 -Львiвський ІЕТ, менеджмент
Робота:
2001-2002 -прокуратура Залiзничного району м.Львова, стажист
2002-2003 -СП ТЗОВ "Транс Агро", юрисконсульт
2003-2005 -ТЗОВ "Ганна Марiя", юрисконсульт; ТзОВ "КЕТЕКС", заступник директора з організаційних питань, ТЗОВ "Сканiя" надання юридичних послуг
2005 -ТЗОВ "Октан", юрисконсульт
2006 -2013 -СП ТЗОВ "Iнтерсвiт", ТЗОВ "Зустрiч" юрисконсульт; ТзОВ "Бескид" заступник директора,
ПП Брилинський органiзацiя бiзнесу - оренда офісно-складських примiщень, ПП "Напарт", ТзОВ «Гарячi бутерброди»- директор
2010 – приватне надання юридичних послуг
2015-2016 - директор гуртівні канцтоварів "Інтерлінк"
Функцii:
-спiвпраця з органами мicької влади та мiсцевого самоврядування, правоохоронними органами, фiскальними, контрольно- ревiзiйними;
-реєстрацiя та лiквiдацiя, реорганiзацiя суб»єктiв господарської дiяльностi приватна форма власностi, сертифiкацiя, ліцензування, дозволи, реєстрація БАДів;
-розробка проектiв господарських та цивiльно-правових договорiв, в тому числi для iноземних представництв в Українi;
-претензiйно-позовна робота, судовий супровiд в адмiнiстративних, господарських та судах загальної юрисдикциї першо та апеляцийної ланок;
-ведення кадрової документацiї на пiдприємствi, табелювання, ведення співбесіди та підбір персоналу;
-робота в сфері нерухомості, в тому числi оренда, суборенда, приватизація шляхом викупу державного та комунального майна, участь в аукціонах;
-підготування документацiї для переукладання майнових договорів;
знання земельного законодавства, в тому числi реєстрацiя договорiв оренди, сервітутного землекористування, емфітевзиси, приватизація земельних ділянок, в тому числi підготовка повного пакету документів, подача у відповідні органи, супровiд при розгляді документів у відповідних колегіальних органах, погодження проектiв відводу земельних ділянок;
-ведення документацiї в будівельній сфері (реконструкція, самовільне будівництво), перевід з житлового фонду у нежитловий та навпаки, органiзацiя благоустрою териториї та виготовлення документацiї на елементи благоустрою (лiтнi майданчики, вивiска, реклама), монтажнi роботи;
-оформлення спадщини;
-працевлаштування iноземних громадян, легалізація дипломів;
-органiзацiя та контроль роботи патрковки автотранспорту, ведення роботи парковки та автостоянки;
-робота у сферi сiльського господарства, пiдготовка документацiї для участi у тендерi на постачання сiльськогосподарської продукцiї державним установам;
-закупiвля iнвентаря для роботи офiсу,
-ціноутворення, участь в переговорах з клієнтами та постачальниками;
-пiдбiр матерiалiв для проведення ремонтних робiт офiсу.
Додаткова iнформацiя:
Проживаю поблизу Львова, здатна до самоосвіти, пунктуальна;
Знання ПК, оргтехнiки, досвiд керiвництва людьми, досвiд ведення переговорiв, наявнiсть посвiдчення водiя, закордонного паспорта з шенгенвiзою, iнвалiднiсть 3 група загальне захворювання. Є сертифікат про закінчення курсів польської мови, рівень В-2.
Хобi:
Читання художньоi лiтератури, подорожування.
Згiдна на часткову зайнятiсть.
Оплата вiд 10000,00 грн.
Другие резюме этого кандидата
16 000 грн
Львов
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Директор виконавчий, ОСББ, 5 лет 6 месяцев
Похожие кандидаты
Керівник підприємства
Львов, Днепр
,
еще 2 города
Генеральний директор
Львов, Ивано-Франковск
,
еще 5 городов
Заступник директора з юридичних питань, юрист
Киев, Удаленно
Керівник відділу продажу
Киев, Другие страны, Удаленно
Фінансовий директор
Киев, Белая Церковь
,
еще 2 города
Керівник, регіональний менеджер, начальник управління, відділу
Киев, Борисполь
,
еще 2 города