Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 марта 2020

Валентина

Менеджер з розвитку, 14 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний спеціаліст управління розвитку курорту

с 02.2011 по 05.2018 (7 лет 3 месяца)
Трускавецька міська рада, Трускавец (Державні організації)

Підготовка ініціатив та пропозицій щодо реалізації державної політики з питань управління та розвитку міст-курортів, рекреаційної зони, туризму в регіоні.
Координування розробки стратегії розвитку курорту із залученням зовнішніх експертів та консультантів; сприяння створенню умов з метою покращення туристичної та інвестиційної привабливості курорту.
Моніторинг тенденцій розвитку ринку курортних (як в Україні, так і поза межами) та туристичних (внутрішній ринок) послуг; розробка рекомендацій для санаторно-курортних закладів задля підвищення ефективності функціонування курорту.
Планування та координація втілення єдиної системи маркетингової підтримки курортно-туристичних послуг, планування заходів, організаційних кроків та рекомендацій для подальшого просування на нові ринки/території.
Пошук та залучення державних та недержавних програм з метою фінансування та реалізації цільових програм розвитку міста-курорту та його рекреаційної зони.

Диспонент

с 02.2007 по 02.2009 (2 года)
ДП НІКО-ЗАХІД (торгівля)

•Укладання угод з клієнтами
•Логістика процесу продажу автомобілів
•Ведення звітності відділу продажу
•Особливості роботи з оригіналами документів

Керівник відділу маркетингу

с 02.2005 по 12.2007 (2 года 10 месяцев)
Плазма, Трускавец (торгывля)

•Участь в розробці концепції позиціонування та концепцій PR-кампаній (без залучення послуг рекламних та консалтингових агентств);
•Участь в розробці рекламної й маркетингової стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
•Організація роботи, управління, аналіз діяльності відділу реклами й маркетингу;
•Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом);
•Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг інших торгових комплексів та можливостей їх адаптації.
•Заключення комерційних, рекламних та маркетингових договорів
•Участь в розробці фірмового стилю
•Організація прес-конференцій та презентацій.
•Реалізація кросс-маркетингових кампаній;
•Розробка, виготовлення та розміщення рекламних зовнішніх площ на фасадах торгових центрів і навігації всередині торгових центрів;
•Робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами);
•Робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення акцій та розіграшів з прямими включеннями, створення аудіо-бренда і т.д.);
•Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, друк постерів, укладення договорів на розміщення);
•Організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних заходів;

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: