Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 февраля 2024 PRO

Юлія

Фахівець, керівник відділу оренди

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Вышгород
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу оренди

с 07.2020 по наст. время (3 года 10 месяцев)
Аврора, ТРЦ Квадрат, Киев (Нерухомість)

•контроль та здача в оренду об'єктів нерухомості;
•участь в розробці договору оренди;
•проведення переговорів з потенційними орендарями;
•організація укладання договорів оренди;
•організація відносин з існуючими орендарями;
•здійснюваня контролю взаєморозрахунків за договорами;
•надання оперативних і фінансових звітів власнику об'єкта.
•Управління відділом оренди (в керівництві 3 людини).

Брокер

с 09.2019 по 07.2020 (10 месяцев)
Віта-Верітас, ТРЦ Dream Town, Киев (Нерухомість)

Пошук і залучення потенційних орендарів для здачі в оренду торгових площ.
•Підготовка презентацій об'єктів.
•Формування комерційних пропозицій потенційних орендарів, ведення переговорів, визначення орендних ставок.
•Підготовка, узгодження договорів оренди та технічних завдань.
•Контроль проведення орендарем ремонтних робіт і відкриття в термін.
•Контроль виконання умов договору, фінансових зобов'язань.

Менеджер з оренди

с 07.2018 по 09.2019 (1 год 2 месяца)
Алакор- сити, ТРЦ Арт-молл, Киев (Нерухомість)

-Контроль термінів закінчення договорів, продовження, переукладання договорів суборенди; оформлення доп.угод до договорів суборенди на зміну умов договору;
-Контроль відправки та отримання документів від орендарів;
-Контроль своєчасної оплати орендарями орендної плати;
-Аналіз роботи орендарів;
-Аналітика відвідуваності орендарів і відвідувачів ТРЦ;
- Виконання бюджетів;
-Пошук потенційних орендарів та підписання з ними договорів оренди.

Брокер

с 04.2018 по 07.2018 (3 месяца)
АТ «Давенто – Україна» сеть "Велика кишеня", ТРЦ Экватор, Киев (Нерухомість)

-Активний пошук потенційних орендарів;
-Активна робота на всіх етапах проекта: підготовка списків об’єктів нерухомості, организація просмотрів, ведення переговорів по умовам оренди;
-Узгодження та підписання договорів оренди;
-Супроводження орендаря з моменту підписання договору до відкриття магазину.
-Активний пошук потенційних орендарів;
-Активна робота на всіх етапах проекта: підготовка списків об’єктів нерухомості, организація просмотрів, ведення переговорів по умовам оренди;
-Узгодження та підписання договорів оренди;
-Супроводження орендаря з моменту підписання договору до відкриття магазину.

Менеджер з оренди

с 03.2017 по 04.2018 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Пауер» ТРЦ Космополит, Киев (Управління ТРЦ)

- Робота з існуючими орендарями ТРЦ;
- Пошук нових орендарів на 4 об’єктах;
- Організація і супровід роботи відділу з орендарями ( договори, додаткові угоди, та ін...)
- Контроль дебіторської заборгованості орендарів, контроль оплат;
- Робота з усіма відділами ТРЦ

Менеджер з оренди

с 12.2016 по 03.2017 (3 месяца)
ТРЦ Лавина молл, Киев (Управління ТРЦ)

- Робота з орендарями з моменту підписання договору (контроль сроків подачі проекту, ремонтних робіт, відкриття магазину);
- Організація і супровід роботи відділу з орендарями ( договори, додаткові угоди, розірвання, протокол допуску до ремонтних робіт, акт приймання-передачі приміщення, додаткові угоди та ін...)
- Контроль дебіторської заборгованості орендарів, контроль оплат;
- Робота з усіма відділами ТРЦ

Адміністратор ТОЦ (ТРЦ Гуллівер)

с 12.2014 по 12.2016 (2 года)
ТОВ "ТРИ О", Киев (Управління ТРЦ)

- робота з орендарями - контроль відкритя та закриття торгових точок, контроль заявок (завоз/вивіз товару, ремонтні роботи, рекламні заходи та ін.)
- співробітництво та контроль роботи клінингових компаній ТРЦ и БЦ;
- співробітництво та контроль роботи охоронної служби;
- організація та контроль усіх свят за заходів ТРЦ;
- комуникація з усіма технічними службами;
- щоденна та щомісячна статистична звітність;
- робота в 1С, Excel, Outlook.
- супровід орендарів та їх підрядників на проектних та адаптаційних роботах.

Менеджер з оренди

с 08.2011 по 07.2014 (2 года 11 месяцев)
Тов "ПДФ", Херсон (Здача в оренду власного нерухомого майна)

- Здача в оренду власних приміщень: пошук нових орендарів, проведення переговорів з потенційними клієнтами, укладання договорів, моніторинг ринку нерухомості, робота з існуючими орендарями - рахунки, прологації договорів, ротаії и т.і.
- Ведення документації з орендарями (договори, заявки, рахунки, акти).
- Контроль за роботою торгового центру з усіх питань і напрямках.
- Контроль за роботою продавців в магазинах (бутіках).
- Організація закриття і відкриття ТЦ;
- Прийняття рішень і організація усіх питань в екстрених ситуаціях.
- Вирішення адміністративних питань з орендарями (проведення акцій, святкових заходів, технічні питання ...)
- Рішення конфліктних ситуацій з відвідувачами.
- Здійснення контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі.
- Контроль за забезпеченням чистоти і порядку в приміщеннях і на прилеглих до будівлі територіях.

фахівець з продажу послуг

с 06.2005 по 08.2011 (6 лет 2 месяца)
Херсонська філія ПАТ "Укртелеком", Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

-приймання заяв від юридичних та фізичних осіб на встановлення Інтернет технологія ADSL); надання відповіді на заяву;
-робота з існуючими абонентами з питань щодо оплати послуги, зміни тарифного плану, телепродажи;
-укладення договорів з новими клієнтами;
-надання консультації щодо підключення мобільного Інтернету (3G): діючі тарифні плани, оплата послуг.
-обробка нових заяв на встановлення телефону, надання відповіді на заяву;
-робота з клієнтами щодо оплати технічних умов, кошторису, рахунків щодо оплати на встановлення телефону;
-робота з будівельними організаціями, укладання договорів на телефонізацію будівельних об’єктів;

Образование

Херсонський національний технічний університет

Кібернетики, інженер, Херсон
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Напрямок «Психотехнологія роботи з клієнтом у сфері продажу послуг"

Тиждень

Напрямок «Надання нових послуг та робота з VIP-клієнтами»

Тиждень

Напрямок «Ведення телефонних переговорів»

Тиждень

Знания и навыки

MS Excel Користувач ПК MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer MS Outlook Opera Windows Робота з оргтехнікою Email

Знание языков

Английский — средний

Рекомендации

Пустовит Наталья

Пустовит Наталья

Коммерческий директор, Алакор-сити

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Особисті якості: порядність, старанність, здатність швидко навчатися, ініціативність, вміння приймати рішення і брати на себе відповідальність, націленість на результат, вміння працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: