Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 сентября 2022 PRO

Александр

Директор, начальник виробництва

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Звягель
Готов работать:
Житомир, Звягель, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник з роздрібного бізнесу/начальник відділення

с 05.2019 по наст. время (5 лет)
АТ Райффайзен БАНК, Новоград-Волинський (Фінанси, банки, страхування)

Начальник виробництва

с 04.2018 по 03.2019 (11 месяцев)
ТзОВ «Факро-ТЛ», Новоград-Волинський (Виготовлення дахових вікон та мансардних сходів)

Організував ефективне та повноцінне функціонування виробничих процесів на підприємстві; забезпечив організацію та контроль за дотриманням правил техніки безпеки та охорони праці; брав участь у створенні, впровадженні та вдосконаленні систем управління, спрямованих на підвищення ефективності роботи підприємства; розробляв, впроваджував форми та методи ведення звітності; координував внутрішні та зовнішні зв’язки підприємства; організував та координував документообіг підприємства; організував ефективну взаємодію внутрішніх підрозділів підприємства; проводив інвентаризації та опрацьовував їх результати; визначав потребу у ефективних запасах сировини, планував її поставки, знаходив нових постачальників; укладав та супроводжував договори; управляв замовленнями; впроваджував та організовував контроль якості на підприємстві (готова продукція та сировина); розробляв та впроваджував нові технологій та нові види продукції; забезпечував підготовку необхідної документації для здійснення експорту продукції; контролював складський облік; здійснював сертифікацію продукції; працював з митними брокерами; розраховував собівартість продукції та визначав рівень рентабельності виробництва. Кількість підлеглих працівників – 75 чоловік.

ЛОГІСТ

с 07.2014 по 04.2018 (3 года 9 месяцев)
ТзОВ «Факро-ТЛ», Новоград-Волинський (Виготовлення дахових вікон та мансардних сходів)

Організував ефективне та повноцінне функціонування виробничих процесів на підприємстві; забезпечив організацію та контроль за дотриманням правил техніки безпеки та охорони праці; брав участь у створенні, впровадженні та вдосконаленні систем управління, спрямованих на підвищення ефективності роботи підприємства; розробляв, впроваджував форми та методи ведення звітності; координував внутрішні та зовнішні зв’язки підприємства; організував та координував документообіг підприємства; організував ефективну взаємодію внутрішніх підрозділів підприємства; проводив інвентаризації та опрацьовував їх результати; визначав потребу у ефективних запасах сировини, планував її поставки, знаходив нових постачальників; укладав та супроводжував договори; управляв замовленнями; впроваджував та організовував контроль якості на підприємстві (готова продукція та сировина); розробляв та впроваджував нові технологій та нові види продукції; забезпечував підготовку необхідної документації для здійснення експорту продукції; контролював складський облік; здійснював сертифікацію продукції; працював з митними брокерами; розраховував собівартість продукції та визначав рівень рентабельності виробництва.

Головний економіст-керівник колл-центру

с 01.2014 по 06.2014 (5 месяцев)
ФОП Газаров Андрій Олексійович, Новоград-Волинський (IT-технології, подорожі за кордон, страхування, колл-центр підтримки)

Здійснював фінансово-економічний аналіз конкурентного середовища, забезпечував ведення звітності, займався підбором та навчанням персоналу, організовував впровадження нових напрямків діяльності ФОП, створив та організував роботу колл-центру, укладав та супроводжував контракти, оптимізував затрати ФОП, надавав юридичні консультації з питань подорожей за кордон, врегульовував страхові випадки, забезпечив повний інформаційних супровід діяльності ФОП; здійснював контроль за складським обліком. Кількість підлеглих працівників – 17 чоловік.

Заступник директора з розвитку регіонів

с 07.2013 по 09.2013 (2 месяца)
ТОВ «ГЕОЗВЯГЕЛЬ», Новоград-Волинський (Приватна землевпорядна організація)

Забезпечував відкриття нових філій товариства в різних регіонах України, займався підбором та навчанням персоналу, контролював ведення звітності філій, займався пошуком корпоративних клієнтів, укладав та супроводжував контракти, здійснював економіко-фінансовий аналіз конкурентного ринку, забезпечив оптимізацію витрат всього товариства та надходження додаткового прибутку. Кількість підлеглих працівників – 21 чоловік.

Начальник виробництва

с 06.2012 по 07.2013 (1 год 1 месяц)
ПП "Харківвторсировина" філія концерну «ХАРКІВХІМВОЛОКНО» - “GREENSTEP”, Новоград-Волинський (Переробка вторсировини)

Отримав та забезпечив монтаж виробничого обладнання, контролював будівництво та організовував виробничі та обслуговуючі приміщення, забезпечив вчасний запуск виробництва, організував систему охорони праці, здійснював планування виробничої та фінансово-економічної діяльності, визначав рівень рентабельності та напрямки розвитку, вдосконалення виробничих процесів, забезпечив набір та навчання персоналу, організував роботу з постачальниками та покупцями, організував та забезпечив контроль якості продукції та сировини, контролював складський облік. Кількість підлеглих працівників – 76 чоловік.

Начальник відділення

с 04.2012 по 07.2014 (2 года 3 месяца)
Новоград-Волинського відділення ЖОУ ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія», Новоград-Волинський (Фінанси, банки, страхування)

Створив та забезпечив ефективне функціонування регіонального відділення, здійснював відбір персоналу, проводив навчання та тренінги, займався пошуком клієнтів компанії (прямі та непрямі продажі), укладав та супроводжував договори страхування, формував виплатні справи та займався врегулюванням збитків, виїздив на місця страхових подій, складав дефектні відомості та акти огляду, виконував обов’язки аварійного комісара , представляв інтереси компанії в судах. Кількість підлеглих працівників – 9 чоловік.

Начальник відділення

с 02.2012 по 04.2012 (2 месяца)
Центр продаж та обслуговування клієнтів ПрАТ СК «ПРОВІДНА», Новоград-Волинський (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечив ефективне функціонування регіонального відділення, здійснював відбір персоналу, проводив навчання та тренінги, займався пошуком клієнтів компанії (прямі та непрямі продажі), укладав та супроводжував договори страхування, формував виплатні справи та займався врегулюванням збитків, виїздив на місця страхових подій, складав дефектні відомості та акти огляду, виконував обов’язки аварійного комісара , представляв інтереси компанії в судах. Кількість підлеглих працівників – 7 чоловік.

Фінансовий аналітик

с 11.2010 по 07.2014 (3 года 8 месяцев)
ТОВ «БК «Євро-Фасад», Новоград-Волинський (Будівництво, послуги по оздобленню та ремонту об'єктів нерухомості)

Провадив фінансово-економічний аналіз діяльності конкурентного середовища, визначав рівень рентабельність товариства, забезпечував наявність оперативної інформація по вартості будівельних матеріалів та виконання будівельних робіт, займався пошуком клієнтів та укладав договори на виконання робіт чи надання послуг, своїми діями забезпечував оптимізацію витрат та надходження додаткового прибутку; здійснював контроль за складським обліком.

Начальник відділення

с 05.2007 по 02.2012 (4 года 9 месяцев)
Новоград-Волинське відділення ЖОУ ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія», Новоград-Волинський (Фінанси, банки, страхування)

Створив та забезпечив ефективне функціонування регіонального відділення, здійснював відбір персоналу, проводив навчання та тренінги, займався пошуком клієнтів компанії (прямі та непрямі продажі), укладав та супроводжував договори страхування, формував виплатні справи та займався врегулюванням збитків, виїздив на місця страхових подій, складав дефектні відомості та акти огляду, виконував обов’язки аварійного комісара , представляв інтереси компанії в судах. Кількість підлеглих працівників – 9 чоловік.

Спеціаліст І-ої категорії відділу бюджетних видатків

с 02.2003 по 04.2007 (4 года 2 месяца)
Фінансове управління виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради, Новоград-Волинський (Місцеві бюджети, державна служба)

Складання та контроль за виконанням бюджету міста; проводив перевірки якості роботи органів соціального захисту населення та освіти і науки міста; здійснював перевірку правильності нарахування соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям з дітьми та нарахування заробітної плати педагогічним працівникам міста; розробник та поширювач напівавтоматичного методу нарахування та перевірки правильності нарахування заробітної плати педагогічним працівникам міста та району з використанням програми MS Excel; постійний учасник у семінарах та навчаннях міської ради; учасник засідань виконкому міської ради.

Образование

Житомирський державний технологічний університет

Економіка підприємства, Житомир
Высшее, с 2002 по 2005 (2 года 10 месяцев)

Отримав кваліфікацію «Магістр»

Новоград-Волинський промислово-економічний технікум

Економіка підприємства, Новоград-Волинський
Неоконченное высшее, с 2000 по 2002 (1 год 10 месяцев)

Отримав кваліфікацію «Молодший спеціаліст»

Дополнительное образование и сертификаты

курси-тренінги «Управління міським бюджетом за програмно-цільовим методом»

2005-2007р., проведені в рамках проекту «Реформа місцевих бюджетів в Україні» у співпраці з Міністерством фінансів України

сертифіковані курси європейської компанії LUQAM в м. Новий Сонч, Польща, «Дисципліна та організація праці».

2014, Отримано сертифікат європейського зразка.

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Маю досвід у плануванні та запуску нових напрямків діяльності, в Маю досвід ведення переговорів та адміністративно-управлінської Займався підбором та навчанням персоналу Обізнаний у офіційному діловодстві та фінансово-бухгалтерських Маю водійські права категорії «А», «В», «С» Високий рівень працездатності, не проти відряджень.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Польский — средний
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Резюме
Ничипорук Олександр Юрійович
Дата народження: 11 травня 1984 року.
Адреса: Житомирська область, м. Новоград-Волинський, ел. пошта [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2002-2005 рр. – Житомирський державний технологічний університет, факультет «Економіка підприємства». Отримав кваліфікацію «Магістр».
Додатково:
2005-2007 рр. – курси-тренінги «Управління міським бюджетом за програмно-цільовим методом», проведені в рамках проекту «Реформа місцевих бюджетів в Україні» у співпраці з Міністерством фінансів України та за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку. Отримано диплом європейського зразка.
Жовтень 2014 р. – сертифіковані курси європейської компанії LUQAM в м. Новий Сонч, Польща, «Дисципліна та організація праці». Отримано сертифікат європейського зразка.
Досвід роботи, професійні знання та навики:
Жовтень 2002 р. – січень 2003 р. – економіст відділу заробітної плати управління освіти та науки Новоград-Волинської районної державної адміністрації.
Лютий 2003 р. – квітень 2007 р. – спеціаліст І-ої категорії відділу бюджетних видатків фінансового управління виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради. Травень 2007-лютий 2012 року начальник Новоград-Волинського відділення ЖОУ ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія». Кількість підлеглих працівників – 9 чоловік.
Лютий 2012 – квітень 2012 року директор Центру продаж та обслуговування клієнтів ПрАТ СК «ПРОВІДНА». Кількість підлеглих працівників – 7 чоловік.
З квітня 2012 – по липень 2014 року - за сумісництвом начальник Новоград-Волинського відділення ЖОУ ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія».
Червень 2012 – липень 2013 року - начальник виробництва ПП "Харківвторсировина" (філія концерну «ХАРКІВХІМВОЛОКНО» - “GREENSTEP”. Кількість підлеглих працівників – 76 чоловік.
Листопад 2010 року - липень 2014 року - фінансовий аналітик ТОВ «БК «Євро-Фасад».
Липень 2013 – вересень 2013 – заступник директора з розвитку регіонів приватної землевпорядної організації ТОВ «ГЕОЗВЯГЕЛЬ». Кількість підлеглих працівників – 21 чоловік.
Січень 2014 – червень 2014– головний економіст-керівник колл-центру ФОП Газаров Андрій Олексійович . Кількість підлеглих працівників – 17 чоловік.
Липень 2014 – 11 квітня 2018 – логіст ТзОВ «Факро-ТЛ» (філія FAKRO Новий Сонч Польща - №1 у світі по виготовленню дахових сходів та №2 у світі по виготовленню дахових вікон).
11 квітня 2018 – 15 березня 2019 - начальник виробництва/керівник продукції ТзОВ «Факро-ТЛ» (філія FAKRO Новий Сонч Польща - №1 у світі по виготовленню дахових сходів та №2 у світі по виготовленню дахових вікон). Кількість підлеглих працівників – 75 чоловік.
Професійні навики: маю досвід у плануванні та запуску нових напрямків діяльності, виробництв тощо; маю досвід ведення переговорів та адміністративно-управлінської роботи; займався підбором та навчанням персоналу; обізнаний у офіційному діловодстві та фінансово-бухгалтерських документах; маю водійські права категорії «А», «В», «С»; впевнений користувач ПК; українська та російська мови вільно, англійська – початковий розмовний, польська – середній розмовний; високий рівень працездатності, не проти відряджень.
Особисті якості: завжди закінчую те, за що беруся; поважаю чужу думку; йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення; до роботи ставлюся з максимальною віддачою; відповідальний; маю організаторські здібності; ініціативний; дисциплінований; порядний; цілеспрямований; із задоволенням працюю як у команді так і самостійно; якісно виконую поставлені завдання; бажаю вчитися та підвищувати свою кваліфікацію; почуття гумору в межах розумного.
Хобі: книги, риболовля, футбол.
Бажаний розмір доходу: при співбесіді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: