Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 марта 2024 PRO

Ілля

Спеціаліст Service Desk, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Каменское
Готов работать:
Каменское, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст Service Desk та ПЗ для Бізнесу

с 10.2017 по 02.2022 (4 года 4 месяца)
Intensys, Кам'янське (IT)

Обробка задач по роботі ПЗ Solaris/SoftGym (1С) (Sport Life): тестування та вирішення завдань від програмістів, моніторинг глобальних ситуацій, створення та додавання інструкцій (Jira, Confluence, Trello, CMS-Service Desk) по роботі з ПЗ Solaris/SoftGym. Вирішення типових завдань Service Desk: налаштування ОС Windows (7,8,10,11), принтерів, МФУ, POS-принтерів, аудіо-відео обладнання.

Представник інформаційного центру (технічна підтримка)

с 03.2016 по 09.2017 (1 год 6 месяцев)
Global Bilgi, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Спеціаліст з роботи зі спец-проектами (з питань надання послуг, загального та технічного характеру). Обслуговування високоприбуткових клієнтів телекомунікаційної групи Vega. Обробка електронних звернень. Обслуговування абонентів у соціальній мережі. Утримання клієнтів.

Адміністрування OpenCart, контент, тестування, тех. підтримка

с 03.2015 по 02.2016 (11 месяцев)
Network Global Engineering, Дніпро (IT)

Додавання/оновлення позицій товарів, часткове написання текстів для категорій/товарів, робота з OpenCart (Joomla, Drupal, WordPress тощо). Пошук багів/тестування сайтів (функціонал, верстка, testreil, postman). Технічна підтримка клієнтів компанії з питань роботи з інтернет-магазинами на OpenCart (написання інструкцій для роботи з OpenCart).

Представник ЦОА

с 06.2010 по 10.2014 (4 года 4 месяца)
МТС Україна (Vodafone), Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Консультація/допомога абонентів з послуг компанії.
Створення інструкцій на внутрішньому порталі з налаштування мобільних телефонів (смартфонів, комунікаторів тощо) для інтернет-послуг, ммс.
Участь у проекті BlackBerry Ukraine та ШПД (налаштування, підтримка клієнтів кабельного інтернет-доступу та IP телефонії), комунікація з абонентами з метою підвищення якості надання послуг.

Представник контактного центру

с 04.2009 по 04.2010 (1 год)
Homer Software House, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Консультація/допомога абонентів з послуг кредитування Home Credit & Finance Bank.
Участь у проекті з обслуговування (консультування, підтримка) зарплатних карток Банку.

Образование

Дніпродзержинський Державний Технічний Університет

Металургійний, інженер-металург, Кам'янське
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Знания и навыки

Пользователь ПК MS Office Windows Linux HTML Користувач ПК Операционные системы Управленческие навыки Joomla! HCL Notes CMS OpenCart Drupal Confluence IBM Адміністрування Тестування Jira Trello

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Граю у баскетбол (аматор), активний спосіб життя. Слідкую за інформацією світу IT. Беру участь у програмах тестування ПЗ (Windows Insider та інше). Захоплююсь чайними церемоніями.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: