Ілля
Спеціаліст Service Desk, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Каменское
- Готов работать:
- Каменское, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2760357
Опыт работы
Спеціаліст Service Desk та ПЗ для Бізнесу
с 10.2017 по 02.2022
(4 года 4 месяца)
Intensys, Кам'янське (IT)
Обробка задач по роботі ПЗ Solaris/SoftGym (1С) (Sport Life): тестування та вирішення завдань від програмістів, моніторинг глобальних ситуацій, створення та додавання інструкцій (Jira, Confluence, Trello, CMS-Service Desk) по роботі з ПЗ Solaris/SoftGym. Вирішення типових завдань Service Desk: налаштування ОС Windows (7,8,10,11), принтерів, МФУ, POS-принтерів, аудіо-відео обладнання.
Представник інформаційного центру (технічна підтримка)
с 03.2016 по 09.2017
(1 год 6 месяцев)
Global Bilgi, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Спеціаліст з роботи зі спец-проектами (з питань надання послуг, загального та технічного характеру). Обслуговування високоприбуткових клієнтів телекомунікаційної групи Vega. Обробка електронних звернень. Обслуговування абонентів у соціальній мережі. Утримання клієнтів.
Адміністрування OpenCart, контент, тестування, тех. підтримка
с 03.2015 по 02.2016
(11 месяцев)
Network Global Engineering, Дніпро (IT)
Додавання/оновлення позицій товарів, часткове написання текстів для категорій/товарів, робота з OpenCart (Joomla, Drupal, WordPress тощо). Пошук багів/тестування сайтів (функціонал, верстка, testreil, postman). Технічна підтримка клієнтів компанії з питань роботи з інтернет-магазинами на OpenCart (написання інструкцій для роботи з OpenCart).
Представник ЦОА
с 06.2010 по 10.2014
(4 года 4 месяца)
МТС Україна (Vodafone), Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Консультація/допомога абонентів з послуг компанії.
Створення інструкцій на внутрішньому порталі з налаштування мобільних телефонів (смартфонів, комунікаторів тощо) для інтернет-послуг, ммс.
Участь у проекті BlackBerry Ukraine та ШПД (налаштування, підтримка клієнтів кабельного інтернет-доступу та IP телефонії), комунікація з абонентами з метою підвищення якості надання послуг.
Представник контактного центру
с 04.2009 по 04.2010
(1 год)
Homer Software House, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Консультація/допомога абонентів з послуг кредитування Home Credit & Finance Bank.
Участь у проекті з обслуговування (консультування, підтримка) зарплатних карток Банку.
Образование
Дніпродзержинський Державний Технічний Університет
Металургійний, інженер-металург, Кам'янське
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Граю у баскетбол (аматор), активний спосіб життя. Слідкую за інформацією світу IT. Беру участь у програмах тестування ПЗ (Windows Insider та інше). Захоплююсь чайними церемоніями.
Похожие кандидаты
Менеджер підтримки клієнтів, адміністратор сайту, спеціаліст техпідтримки
40000 грн, Удаленно, Львов, Другие страны
Руководитель клиент-сервиса, службы поддержки, тех. поддержки, оценки качества
15000 грн, Удаленно
Спеціаліст Service Desk
Удаленно, Львов
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Удаленно, Киев
Спеціаліст відділу підтримки робочих місць (технічна підтримка)
Удаленно, Киев
Системний адміністратор, спеціаліст з підтримки користувачів (Technical Support)
Удаленно, Винница