Марина
Керівник відділу продажу, контролю якості обслуговування клієнтів
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2801946
Опыт работы
Керівник відділу продажу
с 08.2023 по 04.2024
(8 месяцев)
Valeso, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Планування і виконання плану продажу відділу;
Формування ефективної команди (підбір, навчання, наставництво);
Безпосередня участь у залученні нових клієнтів, веденні переговорів, відрядження по Україні.
Формування пакету документів для роботи відділу;
Дослідження ринків і аналіз діяльності конкурентів;
Контроль дебіторської заборгованості;
Аналітика та звітність, рішення операційних завдань.
Керівник секції продажів інтернет-магазинів
с 05.2020 по 07.2023
(3 года 2 месяца)
ТОВ КОЛЛАР Компані, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Виконання плану продажу відділу;
Пошук потенційних клієнтів;
Ведення переговорів із ключовими партнерами;
Розробка та впровадження програми розвитку відділу;
Контроль та розвиток контенту за асортиментом компанії.
Досягнення: Приріст обсягу продажу 246%
Керівник відділу продажу
с 03.2017 по 07.2020
(3 года 4 месяца)
ТОВ "Смена", Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Мета виконання плану продажу.
- формування відділу продажів;
- постановка щоденних та щотижневих планів продажу та їх виконання;
- ефективне управління відділом продажів (організація, координація та контроль роботи);
- підбір, навчання, розвиток та мотивація персоналу;
- аналіз ефективності роботи менеджерів;
- Розробка пропозицій щодо розвитку та покращення роботи відділу.
Керівник відділу підвищення якості
с 05.2015 по 07.2020
(5 лет 2 месяца)
ТОВ Гиперторг Вена, Чернигов (Роздрібна торгівля)
1. Організація та контроль завдань, покладених на відділ відповідно до чинних документів у компанії;
2. Виконання цілей проектів:
- Збільшення обсягів продажів;
- Підвищення задоволеності клієнтів компанії;
3. Організація робіт з контролю якості обслуговування клієнтів відповідно до вимог стандартів телефонного обслуговування, затверджених у Компанії;
4. Організація та розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
5. Контроль над виконанням коригувальних заходів, вкладених у підвищення якості обслуговування клієнтів;
6. Проведення операційного контролю всіх стадіях робочого процесу надання послуг з обслуговування клієнтів;
7. Проведення навчання менеджерів з продажу;
8. Проведення атестації роботи менеджерів з продажу.
9. Створення скриптів для роботи менеджерів.
Начальник відділу контролю якості обслуговування клієнтів
с 01.2012 по 05.2015
(3 года 4 месяца)
Еколл, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)
1. Організація та контроль завдань, покладених на відділ відповідно до чинних документів у компанії;
2. Виконання цілей проектів:
- Збільшення обсягів продажів;
- Підвищення задоволеності клієнтів компанії;
3. Організація робіт з контролю якості обслуговування клієнтів відповідно до вимог стандартів телефонного обслуговування, затверджених у Компанії;
4. Організація та розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
5. Контроль над виконанням коригувальних заходів, вкладених у підвищення якості обслуговування клієнтів;
6. Проведення операційного контролю всіх стадіях робочого процесу надання послуг з обслуговування клієнтів;
7. Організація робіт з аналізу та вивчення причин погіршення якості обслуговування клієнтів, розроблення пропозицій щодо їх усунення;
8. Організація робіт з ведення обліку показників якості обслуговування клієнтів, щомісячна звітність, забезпечення тренерів, менеджерів та керівників груп об'єктивною та своєчасною інформацією про якість обслуговування співробітниками Call-центру;
9. Ведення комунікацій із замовниками та підрядниками;
10. Виконання інших доручень щодо розпорядження Керівника департаменту в межах своїх компетенцій.
Досягнення цілей проектів:
1. Збільшення рівня якості обслуговування клієнтів відповідно до цільових показників;
2. Підвищення показників задоволеності клієнтів компанії до цільових показників;
3. Виконання обсягів продажу;
4. Створення єдиної електронної бази з моніторингу та проведеної роботи з операторами.
Керівник групи відділу обслуговування вхідних дзвінків
с 01.2011 по 01.2012
(1 год)
Еколл, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)
1. Організація, контроль роботи групи відповідно до бізнес-цілей та процедур;
2. Проведення поточного навчання для працівників групи;
3. Аналіз індивідуальної та групової статистики, прослуховування записів розмов та інших доступних даних з метою виявлення позитивних та негативних тенденцій, надання результатів аналізу та складання пропозицій за можливими варіантами вирішення;
4. Презентація співробітникам групи результатів атестації та ознайомлення з цілями на майбутній період;
5. Організація зустрічей, що стосуються впровадження змін обслуговування клієнтів, внутрішніх процедур, впровадження нових сервісів/послуг.
Спеціаліст відділу контролю якості з обслуговування клієнтів
с 04.2008 по 12.2010
(2 года 8 месяцев)
ТОВ "Эколл", Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)
1. Операційний контроль на всіх стадіях надання послуг з обслуговування клієнтів;
2. Проведення вибіркового контролю за якістю окремих завдань обслуговування клієнтів (тестові, тіньові дзвінки, тестування) визначення зон розвитку;
3. Визначення рівня вимірюваних критеріїв моніторингу та оптимальних норм надання якісного обслуговування клієнтів відповідно до вимог замовниками та чинних договорів;
4. Оформлення в установленому порядку документації та звітності, що показує рівень якості послуг, що надаються;
5. Виявлення причин невідповідності якістю послуг, що надаються вимогам нормативної документації, визначення можливості збільшення рівня якості та усунення дефектів, проведення заходів щодо їх усунення;
6.Аналіз та облік надання послуг з низькою якістю;
7. Своєчасне проведення заходів, пов'язаних із запровадженням нових нормативів та стандартів.
Образование
Чернігівський державний технологічний університет
Обліку та аудиту, Спеціаліст з обліку та аудиту, Чернігів
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
ТОВ Еколл • Ефективні комунікації
2008
"Центр Навчання Колекторів"; «Психологія та технологія роботи з боржниками»
2009
ТОВ "Еколл" - "Кадровий документообіг"
2011
ТОВ «Еколл» «Клієнтоорієнтація»
2013
ТОВ «Еколл» • «Майстерність продажів»
2014
"Навички ефективного менеджменту" компанія KIY
2014
Програма особистісного розвитку «Особиста дельта»
2014
Бізнес-школа "Лідер"
06.2018 - 03.2019
Система увеличения продаж, Профессионал. Технология Евгения Котова
2021 2 тижні
Система дистанційного навчання Висоцький
2021, 3 місяці
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Наявність власного авто, готовність до відрядженнь.
Похожие кандидаты
Начальник відділу продажів, керуючий відділенням, заступник керуючого, економіст
Чернигов
Директор по качеству, руководитель отдела качества
100000 грн, Чернигов, Киев
Комерційний директор, керівник відділу закупівель, продажів
Чернигов
Заступник керівника відділу, керівник відділу
35000 грн, Чернигов, Днепр
,
еще 7 городов
Керівник, начальник відділу продажів, помічник керівника, медична сестра (масажи)
25000 грн, Чернигов