Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024 PRO

Марина

Керівник відділу продажу, контролю якості обслуговування клієнтів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу продажу

с 08.2023 по 04.2024 (8 месяцев)
Valeso, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Планування і виконання плану продажу відділу;
Формування ефективної команди (підбір, навчання, наставництво);
Безпосередня участь у залученні нових клієнтів, веденні переговорів, відрядження по Україні.
Формування пакету документів для роботи відділу;
Дослідження ринків і аналіз діяльності конкурентів;
Контроль дебіторської заборгованості;
Аналітика та звітність, рішення операційних завдань.

Керівник секції продажів інтернет-магазинів

с 05.2020 по 07.2023 (3 года 2 месяца)
ТОВ КОЛЛАР Компані, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання плану продажу відділу;
Пошук потенційних клієнтів;
Ведення переговорів із ключовими партнерами;
Розробка та впровадження програми розвитку відділу;
Контроль та розвиток контенту за асортиментом компанії.
Досягнення: Приріст обсягу продажу 246%

Керівник відділу продажу

с 03.2017 по 07.2020 (3 года 4 месяца)
ТОВ "Смена", Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Мета виконання плану продажу.
- формування відділу продажів;
- постановка щоденних та щотижневих планів продажу та їх виконання;
- ефективне управління відділом продажів (організація, координація та контроль роботи);
- підбір, навчання, розвиток та мотивація персоналу;
- аналіз ефективності роботи менеджерів;
- Розробка пропозицій щодо розвитку та покращення роботи відділу.

Керівник відділу підвищення якості

с 05.2015 по 07.2020 (5 лет 2 месяца)
ТОВ Гиперторг Вена, Чернигов (Роздрібна торгівля)

1. Організація та контроль завдань, покладених на відділ відповідно до чинних документів у компанії;
2. Виконання цілей проектів:
- Збільшення обсягів продажів;
- Підвищення задоволеності клієнтів компанії;
3. Організація робіт з контролю якості обслуговування клієнтів відповідно до вимог стандартів телефонного обслуговування, затверджених у Компанії;
4. Організація та розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
5. Контроль над виконанням коригувальних заходів, вкладених у підвищення якості обслуговування клієнтів;
6. Проведення операційного контролю всіх стадіях робочого процесу надання послуг з обслуговування клієнтів;
7. Проведення навчання менеджерів з продажу;
8. Проведення атестації роботи менеджерів з продажу.
9. Створення скриптів для роботи менеджерів.

Начальник відділу контролю якості обслуговування клієнтів

с 01.2012 по 05.2015 (3 года 4 месяца)
Еколл, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Організація та контроль завдань, покладених на відділ відповідно до чинних документів у компанії;
2. Виконання цілей проектів:
- Збільшення обсягів продажів;
- Підвищення задоволеності клієнтів компанії;
3. Організація робіт з контролю якості обслуговування клієнтів відповідно до вимог стандартів телефонного обслуговування, затверджених у Компанії;
4. Організація та розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
5. Контроль над виконанням коригувальних заходів, вкладених у підвищення якості обслуговування клієнтів;
6. Проведення операційного контролю всіх стадіях робочого процесу надання послуг з обслуговування клієнтів;
7. Організація робіт з аналізу та вивчення причин погіршення якості обслуговування клієнтів, розроблення пропозицій щодо їх усунення;
8. Організація робіт з ведення обліку показників якості обслуговування клієнтів, щомісячна звітність, забезпечення тренерів, менеджерів та керівників груп об'єктивною та своєчасною інформацією про якість обслуговування співробітниками Call-центру;
9. Ведення комунікацій із замовниками та підрядниками;
10. Виконання інших доручень щодо розпорядження Керівника департаменту в межах своїх компетенцій.

Досягнення цілей проектів:
1. Збільшення рівня якості обслуговування клієнтів відповідно до цільових показників;
2. Підвищення показників задоволеності клієнтів компанії до цільових показників;
3. Виконання обсягів продажу;
4. Створення єдиної електронної бази з моніторингу та проведеної роботи з операторами.

Керівник групи відділу обслуговування вхідних дзвінків

с 01.2011 по 01.2012 (1 год)
Еколл, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Організація, контроль роботи групи відповідно до бізнес-цілей та процедур;
2. Проведення поточного навчання для працівників групи;
3. Аналіз індивідуальної та групової статистики, прослуховування записів розмов та інших доступних даних з метою виявлення позитивних та негативних тенденцій, надання результатів аналізу та складання пропозицій за можливими варіантами вирішення;
4. Презентація співробітникам групи результатів атестації та ознайомлення з цілями на майбутній період;
5. Організація зустрічей, що стосуються впровадження змін обслуговування клієнтів, внутрішніх процедур, впровадження нових сервісів/послуг.

Спеціаліст відділу контролю якості з обслуговування клієнтів

с 04.2008 по 12.2010 (2 года 8 месяцев)
ТОВ "Эколл", Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Операційний контроль на всіх стадіях надання послуг з обслуговування клієнтів;
2. Проведення вибіркового контролю за якістю окремих завдань обслуговування клієнтів (тестові, тіньові дзвінки, тестування) визначення зон розвитку;
3. Визначення рівня вимірюваних критеріїв моніторингу та оптимальних норм надання якісного обслуговування клієнтів відповідно до вимог замовниками та чинних договорів;
4. Оформлення в установленому порядку документації та звітності, що показує рівень якості послуг, що надаються;
5. Виявлення причин невідповідності якістю послуг, що надаються вимогам нормативної документації, визначення можливості збільшення рівня якості та усунення дефектів, проведення заходів щодо їх усунення;
6.Аналіз та облік надання послуг з низькою якістю;
7. Своєчасне проведення заходів, пов'язаних із запровадженням нових нормативів та стандартів.

Образование

Чернігівський державний технологічний університет

Обліку та аудиту, Спеціаліст з обліку та аудиту, Чернігів
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

ТОВ Еколл • Ефективні комунікації

2008

"Центр Навчання Колекторів"; «Психологія та технологія роботи з боржниками»

2009

ТОВ "Еколл" - "Кадровий документообіг"

2011

ТОВ «Еколл» «Клієнтоорієнтація»

2013

ТОВ «Еколл» • «Майстерність продажів»

2014

"Навички ефективного менеджменту" компанія KIY

2014

Програма особистісного розвитку «Особиста дельта»

2014

Бізнес-школа "Лідер"

06.2018 - 03.2019

Система увеличения продаж, Профессионал. Технология Евгения Котова

2021 2 тижні

Система дистанційного навчання Висоцький

2021, 3 місяці

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook MS Access Ведення CRM

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Наявність власного авто, готовність до відрядженнь.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: