Світлана
Секретар, державний службовець, 12 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2803874
Дополнительная информация
Резюме
Литвинова Світлана Вікторівна
24 листопад 1979 р.н.
м.Київ
[
Мета: Отримати посаду офіс-менеджера, секретаря, державного службовця
Освіта:
1996-1998 р.р.
Київські державні курси стенографії та машинопису
Стенограф, секретар-референт
2000-2002 р.р.
Ірпінський економічний коледж
Бухгалтер-молодший спеціаліст
2002-2006 р.р.
Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана
Магістр з економіки
лютий 2010 р.
Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів
Семінар – Культура ділового мовлення як складова адміністративної культури. Мовленнєвий етикет у професійній діяльності.
березень-травень 2012 р.
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Підвищення кваліфікації
Досвід роботи:
1998-1999 р. р.Генеральна прокуратура України
Оператор комп’ютерної техніки (відділ реабілітації та помилування)
2000 - 2001 р. р. ЗАТ «Видавничий дім «Автопрофі»
Секретар-референт
2006 - травень 2007р.р.
ТОВ «L-Мастер» (Все для виробництва меблів).Секретар-міні АТС - прийом та розподіл вхідних дзвінків (12 ліній)
травень 2007 р.
ТОВ «L-Мастер»
асистент Комерційного директора - планування робочого дня комерційного директора;
- ведення телефонних переговорів під час відсутності директора;
- складання рекламацій та листів-відповідей на рекламації;
- аналіз проведених виставок, розподіл нових клієнтів між співробітниками комерційного відділу;
-підготовка документів для отримання віз;
- контроль своєчасного отримання та відправлення кореспонденції, робота з кур’єрськими службами «DHL», «TNT»;
- організація і процес документобігу;
- розподіл щомісячних коштів на потрби офісу;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канц.товарів, питної води, обідів, візитних карток);
- замовлення АВІА та залізничних квитків, бронювання готелів;
- контроль за наявністю та терміном придатності сертифікатів якості на продукцію реалізованою фірмою;
- виписка посвідчень про відрядження, складання внутрішніх наказів про відрядження, ведення реєстраційної книги про відрядження.
квітень 2008 р.
Переведена на посаду асистента Генерального директора
листопад 2009 р. – лютий 2011 р.
Секретаріат Кабінету Міністрів
Провідний спеціаліст Управління організації засідань Кабінету Міністрів України та Урядових комітетів
-стенографування засідань Кабінету Міністрів, урядових комітетів, нарад та інших заходів;
-розшифровка аудіо-відео матеріалів;
-комплектація матеріалів до засідань;
-здійснення реєстрації учасників засідання.
лютий 2011 р. – жовтень 2011 р.
Головний спеціаліст Управління експертизи дотримання регламентних норм та організаційного забезпечення засідань Кабінету Міністрів України.
Присвоєно сьомий ранг державного службовця.
жовтень 2011 р.- жовтень 2012 р.
Перебувала на обліку в Святошинському районному Центрі зайнятості.
Технічні навички:
знання ПК, електронної пошти, Internet, комплекс „Графіт”, робота з офісною технікою, міні АТС, швидкість друку 180-250 символів за хвилину.
Додаткові дані:
знання діловодства, стилістичне та орфографічне редагування тексту.
Особисті якості:
відповідальність, пунктуальність, уміння працювати в колективі.
Сімейний стан: заміжня, маю доньку 2001 р.н.
Похожие кандидаты
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Киев
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя
15000 грн, Киев, Удаленно
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Киев
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Киев