Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 PRO

Дарья

Менеджер з адміністративної діяльності, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з адміністративної підтримки

с 11.2022 по 03.2023 (4 месяца)
ТОВ МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-організація та координування документообігу Торговельного Центру;
- професійне листування та опрацювання ділової кореспонденції;
- контроль організації та підписання договорів, проведення тендерів, подовження ліцензій, HR документів та інших дозвільних документів;
- адміністративна підтримка та вирішення питання.

Фахівець з обліку

с 08.2020 по 03.2022 (1 год 7 месяцев)
ТОВ ОККО БІЗНЕС ПАРТНЕР, Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Ведення документообігу (формування і виписка рахунків, видаткових накладних, актів звірок)
Контроль за поверненням документів від клієнтів
Видача і облік бланків дозволів (матеріальна відповідальність)
Видача і облік паливних карток
Консультування клієнтів щодо продажів
Підготовка документації для участі у тендерах

Менеджер по роботі з клієнтами

с 03.2020 по 08.2020 (5 месяцев)
Інтернет магазин, Житомир (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:

Ведення і підтримку поточної бази клієнтів;
Прийом і обробка заявок на товар;
Консультування клієнтів по телефону;
Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
Контроль дебіторської
заборгованості;
Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.

Менеджер зі збуту

с 08.2019 по 01.2020 (5 месяцев)
ТОВ Житомирський картонний комбінат, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов'язки:

Ведення і підтримку поточної бази клієнтів;
Прийом і обробка заявок на товар;
Консультування клієнтів по телефону;
Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
Контроль дебіторської
заборгованості;
Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.

Менеджер-консультант

с 09.2018 по 04.2019 (7 месяцев)
Магазин, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація і ведення продажів продукції компанії.
Планування і проведення аналітичної роботи.
Забезпечення продажів.
Контроль над відвантаженнями товару і розрахунками з покупцями.

Продавець кави

с 03.2017 по 07.2018 (1 год 4 месяца)
Coffee Shop, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Приготування кави та кавових коктейлів
Прийом замовлень у відвідувачів;

Образование

Державний університет «Житомирська політехніка»

Технології захисту навколишнього середовища, Житомир
Высшее, с 2023 по 2027 (4 года)

ЖГУ им. Ивана Франка

Факультет иностранных языком. Специальности: Английский язык и литература., Житомир
Высшее, с 2014 по 2017 (3 года)

Незакінчена вища (3 роки)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint Opera Mozilla Firefox Google Chrome Google BAF MMS SAP

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Доброго дня!
Слава Україні! 🇺🇦
Якщо Вас зацікавило моє резюме, прошу писати на електронну адресу або в телеграм (нік - @daria6daria).
Дякую!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: