Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 ноября 2023 PRO

Юлія

Менеджер з персоналу, HR

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інженер

с 09.2021 по наст. время (2 года 8 месяцев)
КП "Керуюча компаня з управління та обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва", Київ (Державні організації)

Ведення звітної документації, планування роботи відділу, комунікація з підрядними організаціями, обробка та підготовка докумкентації. Працюю в системі СRM 15-51 (обробка звернень громадян).

Старший кассир

с 12.2012 по 09.2014 (1 год 9 месяцев)
ТОВ"Фора", Київ (Роздрібна торгівля)

Облік руху готівки у магазині:
-операції з прийому, обліку, видачі та зберігання грошових коштів та цінних паперів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку
-складання прибуткових та видаткових ордерів, ведення касової книги та касової звітності
- інкасування коштів.
- продаж товарів прикасової зони
- підтримання чистоти вітрин, ротація, передпродажна підготовка та викладення товару
-організація та контроль роботи касирів
-навчання касирів відповідно до корпоративних стандартів та принципів роздрібної торгівлі
- здійснення розрахунково-касових операцій (оформлення продажів, повернень, обмінів);
- забезпечення безперебійної роботи кас підприємства, контроль відсутності порушень правил торгівлі у роботі кас
-вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій
-виконання розпоряджень адміністрації підприємства.

Администратор

с 02.2012 по 09.2012 (7 месяцев)
L'kafa, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Виконання поставлених завдань керівництвом.
Робота з персоналом:
1) постанову завдань та контроль за їх виконанням
2) складання графіка роботи
3) проведення зборів та "п'ятихвилинок".
Веде необхідну документацію на об'єкті.
Проведення інвентаризації.
Робота з постачальниками (замовлення та прийом товару).
Прийом та обробка замовлень на доставку.
Проведення касових операцій (контроль замовлень, розрахунок клієнтів, заповнення звітів).
Прийом, організація та проведення банкетів.

Официант,кассир

с 03.2010 по 08.2010 (5 месяцев)
DaFavola, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

викладка товарів, контроль термінів придатності, обслуговування та розрахунок клієнтів закладу, ведення касової документації.

Бармен-кассир

с 01.2009 по 09.2009 (8 месяцев)
Ресторан "Русь", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

обслуговування та розрахунок клієнтів закладу, ведення касової документації.

Официант,кассир,администратор ресторана

с 09.2006 по 11.2008 (2 года 2 месяца)
Mastergood, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Офіціант-обслуговування відвідувачів, урочистих та спеціальних прийомів.
Касир-робота на касовому апараті (система R-keeper, D-2), прем і здача виручки, ведення бухгалтерської первинної документації.
Адміністратор-постанова роботи персоналу та контроль її виконання, прийом та обробка попередніх замовлень, ведення необхідної документації, робота з постачальниками.

Образование

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Управління персоналом та економіка праці, менеджер HR, Київ
Высшее, с 2014 по 2016 (2 года)

КСУ

Менеджмент організацій (митна справа), Київ
Неоконченное высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

офіс-менеджер

2004-2005

Знания и навыки

Пользователь ПК Уверенность

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Личностные качества: добросовестность, ответственность, коммуникабельность, стрессоустойчивость, стремление обучаться новому‚ умение работать в коллективе.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: