Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 марта 2017

Віта

Бухгалтер-касир, менеджер з продажу, 6 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Товарознавець

с 02.2016 по наст. время (8 лет 4 месяца)
ТОВ "Сандора", Біла Церква (торгівля)

ведення реалізації та постачання, акти звірок з клієнтами.

Помічник бухгалтера, менеджер з продажу

с 06.2011 по 11.2015 (4 года 5 месяцев)
ФОП Стогній О.О., Біла Церква (торгівля с/г зап. частинами)

- знання основ бухгалтерського обліку;
- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Помічник бухгалтера

с 09.1999 по 05.2011 (11 лет 8 месяцев)
ФОП Ніщімний В.А., Біла Церква (торгівля)

- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Образование

БНАУ

Бухгалтерський облік і аудит, Біла Церква
Высшее, с 2003 по 2007 (3 года 8 месяцев)

Інститут підготовки спеціалістів статистики та ринку

Бухгалтерський облік, Біла Церква
Среднее специальное, с 1997 по 1999 (1 год 9 месяцев)

Дополнительная информация

ФІпоБ:
Очеретна Віта Володимирівна
Особисті дані:
18.03.1980 р., 35 років, одружена, маю двох синів 12 та 5 років.
Контактна інформація:
Місце проживання та реєстрації: м. Біла Церква, вул.. Чехословацька, 41. Тел.. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета:
Застосування своїх професійних вмінь, навиків та знань на посаді помічника бухгалтера та менеджера з продажу.
Освіта:
1997-1999 рр. «Білоцерківський філіал Інституту підготовки спеціалістів статистики та ринку» Спеціальність - Бухгалтерський облік
2002-2007 рр. «Білоцерківський державний аграрний університет» Спеціальність – облік і аудит.
Професійні навички:
- знання основ бухгалтерського обліку;
- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Досвід роботи:
1999-2011 рр. «ФОП Ніщімний В.А.» помічник бухгалтера;
2011-2015 рр. «ФОП Стогній О.О.» менеджер з продажу запчастин до сільгосп.техніки; помічник бухгалтера.
02.2016 р і нині ТОВ Сандора товарознавець
Особисті якості:
чесність; порядність; відповідальність; цілеспрямованість; вміння працювати в команді; вміння адаптуватися до змін; комунікабельність; впевненість в собі; працьовитість; творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань; прагнення до підвищення професійного рівня, самовдосконалення; здатність до швидкого самостійного прийняття рішень; пунктуальність; оптимізм; почуття гумору.
Інтереси і захоплення:
Вишивка, подорожі та прогулянки з родиною.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: