Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Наталия

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, продавець непрод. групи, 6 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Горохов
Готов работать:
Горохов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

МЕТА:
Отримання посади офіс-менеджера, менеджера по роботі з
клієнтами, адміністратора, помічника керівника
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СЕБЕ:
• 1983 р.н., Сімейний стан: заміжня. Діти: дочка.
• Проживаю за адресою: м Горохів
•моб.т.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ОСВІТА:
• Херсонський державний університет, 2005 р
Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)
Кваліфікація: Викладач англійської мови та зарубіжної літератури; учитель основ інформатики.
Курси, тренінги:
• Гендерна політика при підборі персоналу (2006)
• Навички інтерв'ю при підборі персоналу. Види інтерв'ю. (2007)
• Система відбору-підбору персоналу. Компетенції. (2008)
• Види мотивації. (2009)
• Прямий пошук персоналу на ключові позиції. (2010)
• Практика оцінки кандидатів. Проективні питання і кейси. (2011)
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
08.2016-02.2018 - менеджер інтернет-магазину:
-обробка замовлень,консультація клієнтів, наповнення сайту, написання унікальних статей
02.2011 - 03.2016 - ТОВ «ЕКО», провідний менеджер з персоналу регіон Південь (Херсон, Миколаїв, Севастополь: 11 маркетів, офіс, штат 650 чоловік):
- пошук і підбір персоналу, проведення оціночних інтерв'ю;
- формування кадрового резерву компанії (внутрішній і зовнішній);
- моніторинг ринку праці та соцпакетів;
- робота із ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- організація і проведення стажування персоналу, адаптація, навчання, оціночне інтерв'ю після проходження випробувального терміну;
-участь в процесі впровадження стандартів обслуговування;
- кадровий документообіг: формування особистих справ співробітників відповідно до корпоративних вимог (прийом, звільнення, переведення, відпустка), оформлення службових записок по персоналу, статистичні звіти (всередині компанії), ведення обліку робочого часу персоналу (офіс, маркети за потреби);
- мотивація персоналу;
ДОСВІД: відкриття 6 маркетів м.Херсон в 2011 р, 2 гіпермаркетів (Херсон, Севастополь) 2012 р
10.2008-02.2011 - ТОВ «ЕКО», регіональний менеджер по персоналу м.Херсон (7 магазинів, офіс, штат 355 чоловік):
- пошук і підбір персоналу, проведення інтерв'ю:
- формування кадрового резерву компанії;
- аналіз ЗМІ;
- моніторинг ринку праці та соц.пакет;
- робота з ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- організація і проведення стажування персоналу, навчання, адаптація;
- формування особистих справ співробітників відповідно до корпоративних вимог, службових записок по персоналу, звіти по персоналу (всередині компанії);
- мотивація персоналу.
10.2006-10.2008 р - ПП «Струмок - М», роздрібна торгівля продуктами харчування, мережа продуктових супермаркетів м.Херсон; посада - начальник відділу кадрів:
-пошук-підбір персоналу;
- мотивація персоналу;
- проведення вступних інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки (маркети, підрозділи офісу);
- ведення кадрового діловодства Компанії (прийом, переводи, відпустка, звільнення), облік особистих справ співробітників і трудових книжок, розпорядчі документи підприємства з кадрових питань; заключення Трудових договорів між працівником і фізичною особою;
- розробка штатного розкладу підрозділів Компанії;
- ведення та контроль обліку робочого часу всіх підрозділів Компанії;
- робота із ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- формування кадрового резерву Компанії;
- підготовка і подача звітності в органи статистики, Державну службу зайнятості, Фонд соціального захисту інвалідів;
- оформлення службових відряджень персоналу;
- контроль проходження медичних оглядів та наявності медичних книжок.
07.2006-10.2006 - менеджер з персоналу ПП «Струмок - М», роздрібна торгівля продуктами харчування, мережа продуктових супермаркетів, м.Херсон:
-пошук-підбір персоналу;
- ведення кадрового діловодства Компанії (прийом, переводи, відпустка, звільнення), облік особистих справ співробітників і трудових книжок, розпорядчі документи підприємства з кадрових питань;
- робота із ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- формування кадрового резерву Компанії;
- оформлення службових відряджень персоналу;
- контроль проходження медичних оглядів та наявності мед.книжок;
04.2006-07.2006 - ТОВ «Струмок», оптово-роздрібна торгівля продуктами харчування, інспектор відділу кадрів:
- пошук-підбір персоналу, проведення інтерв'ю;
- ведення кадрового діловодства Компанії (прийом, переводи, відпустка, звільнення), облік особистих справ співробітників і трудових книжок, розпорядчі документи підприємства з кадрових питань;
- робота із ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- формування кадрового резерву Компанії.
ДОДАТКОВІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:
• Володіння комп'ютерними програмами: MS Office, Internet
• Володіння мовами: українська та російська (рідні), англійська
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
• Комунікабельна, легко навчаюся, характерні наполегливість і завзятість, вмію працювати як у команді, так і самостійно, працюю на результат

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: