Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 PRO

Roman

Chief Marketing Officer

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керуючий директор компанії

с 07.2020 по 03.2023 (2 года 8 месяцев)
Antares Capital LCC, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Мета була вивести компанію до нового рівня.
Нові клієнти, нові зв'язки, нові міста. нові контракти, мета полягала в залученні нових клієнтів та партнерів, розширенні географії діяльності та підписанні нових контрактів.
Особисто організовував великі події у багатьох країнах та містах, проводив онлайн та офлайн тренінги з продажу та мотивації, а також щотижневі живі презентації онлайн.

Ми розробили нові додатки на Android та Apple, створили новий сайт з живою графікою, впровадили просування в соціальних мережах та інші заходи.

Ці ініціативи призвели до додаткового обороту у кілька мільйонів доларів та піднесення компанії на новий рівень.Для подальшого розвитку компанії ми працюємо над створенням цифрового порталу, нової моделі дизайну сайту, розвитком відділу продажу, проведенням вебінарів, бізнес-форумів, конференцій та тренінгів, а також впровадженням бренд-матеріалів та збільшенням продажів.Завдяки цим зусиллям, я був призначений заступником CEO компанії, щоб продовжувати просування її до нових вершин.
Стратегія розвитку компанії
Створення цифрового порталу
Нова модель дизайну сайту
Розвиток відділу продажу
Проведення вебінарів
Створення бізнес-форумів
Конференції
Бізнес тренінги
Вебінари
Створення бренд матеріалів
Збільшення продажів Командна мотивація
за підсумками:
Заступник CEO компанії

CEO компании

с 01.2018 по 10.2022 (4 года 9 месяцев)
Indubai Realestate, Dubai (Нерухомість)

Нерухомість у ДУБАЇ
Інвестиції в готельний сектор нерухомості

Ми працюємо на ринку більше 3 років та здійснюємо продаж, оренду, супровід усіх видів угод з нерухомістю в ОАЕ

Надаємо постпродажне обслуговування, оформлення документів, переклади, індивідуальні замовлення, супровід, а також повний консьєрж-сервіс для вас та вашої родини.

Business Development Director

с 08.2017 по 04.2020 (2 года 8 месяцев)
UDS Marketing Group, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Професійний досвід у веденні компанії та розробці стратегій розвитку протягом багатьох років. Мої навички та досягнення включають:

- Створення порталу для компанії з метою покращення взаємодії з клієнтами та партнерами.
- Розробка макету та моделі дизайну сайту для створення привабливого та користувацьки-орієнтованого веб-простору.
- Управління IT департаментом, координація роботи програмістів, дизайнерів та верстальників для забезпечення ефективної розробки та підтримки веб-ресурсів.
- Наповнення контентом веб-сайту для забезпечення актуальної та цікавої інформації для відвідувачів.
- Проведення вебінарів, бізнес-форумів та конференцій з метою спілкування з клієнтами, партнерами та створення нових бізнес-можливостей.
- Організація навчальних бізнес-тренінгів для розвитку навичок персоналу та клієнтів у сфері нерухомості.
- Створення брендованих матеріалів для підвищення впізнаваності та привабливості компанії.
- Включення у бізнес клієнтів за допомогою інноваційних стратегій залучення та збільшення продажів.

Мої зусилля сприяли успішному розвитку компанії та досягненню її бізнес-цілей. Вніс вагомий внесок у команду та досягнув нових висот у сфері нерухомості.

Директор з розвитку / Виконавчий директор

с 03.2015 по 09.2017 (2 года 6 месяцев)
Delston ltd, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Директор з розвитку плюс виконавчий директор протягом 2,5 років.
За свою роботу я зробив багато речей, які сприяли розвитку компанії у різних країнах.
Нові клієнти, новий сайт

Відео презентації
Мобільний додаток у Appstore та Playmarket
Виготовлено бейджі для наших партнерів, свіжі банери, флеш-банери, відеоролики, слайди для презентацій різними мовами.

Ми створили унікальну систему рекрутингу, яка дозволила автоматизувати бізнес-процеси.

Ми проводили великі заходи у багатьох містах, де я був організатором, займався всією підготовкою, керував просуванням, працював спікером для великої кількості людей (понад 1000 осіб) у 23 містах.

Включаючи Європу, Казахстан та Україну.
Плюс спікер вебінарів 3 рази на тиждень протягом 2 років.

CEO

с 02.2014 по 03.2018 (4 года 1 месяц)
Europestate, Spain (Нерухомість)

Ласкаво просимо до Europe Estate на Costa del Sol! Ми пропонуємо:

- Індивідуальний підхід до підбору нерухомості.
- Ексклюзивна юридична підтримка.
- Оформлення ВНЖ та іпотеки.
- Організація ознайомчих поїздок та консьєрж-сервіс.

З нами ваш переїзд на Costa del Sol буде легким та комфортним.

Бренд-менеджер/маркетинг Директор

с 04.2013 по 07.2014 (1 год 3 месяца)
MIBS GROUP VIP TRAVEL, Киев (Туризм)

MIBS GROUP VIP TRAVEL - це компанія, яка вже 37 років спеціалізується в галузі туризму та нерухомості на Кіпрі та Греції
-
Завдання
Реорганізувати роботу маркетинг-відділу, збільшити продажі, підвищити лояльність клієнтів, конкурентно-здатність на ринку. Налагодити роботу відділів, зовнішній вигляд компанії, а також покращити роботу співробітників, спілкування та поведінку з клієнтами.
Доопрацювати існуючий сайт, а також створення нового порталу.
Розвиток соціальних мереж та їх ведення.
-
Технології
-Використані методи агресивного маркетингу, з метою у найкоротші терміни підняти продажі.
-Управління штатом співробітників.
-Постановка завдань колективу.
-Пошиття нового фірмового одягу співробітникам, створення нового корпоративного стилю.
-Розробка технічного завдання та впровадження в розробку нового сайту.
-Доопрацювання існуючого сайту.
-Створення нового стилю та дизайну візиток, фірмових анкет.
-Проведення спільних PR акцій з агентствами підвищення продажів.
-Створення технології підвищення продажів через інтернет.
-Використання нових методів розсилки у форматі відео.
-Нові методи роботи вебінарів для агентів
-Форма збору адрес та нова система підписки для клієнтів.
-Спільна робота з УкрЗаліницею. реклама у форматі відео.
-Спільна робота із мережами ресторанів.
-Проведення тренінгів для співробітників.
-Мотивація та підвищення працездатності у колективу.
-Система лояльності клієнтам, постійний контроль.
-Створення статистики щодо клієнтів.
- Створення програми знижок лояльності для клієнтів.
- Робота з великими туристичними та розважальними порталами.
-Організація спеціальних заходів (виставки, презентації).
-Проведення маркетингових досліджень.
-Розробка креативних стратегій, управління розробкою. візуальних матеріалів (рекламні макети, банери, поліграфічні матеріали), наповнення оновлення корпоративного веб-сайту, організація майстер-класів, комунікація з медіа (ЗМІ), керування позиціонуванням, підготовка унікальних рекламних пропозицій.
-
Досягнення
Розроблено стратегію залучення нових партнерів до компанії, а також унікальні рекламні методи щодо просування туристичної та житлово-комерційної нерухомості.
Збільшився продаж на 55% за квартал, підвищилася ккд співробітників, збільшилося обіг клієнтів повторно на 200%.

Бизнес девелоп/сейлз менеджер

с 08.2012 по 04.2013 (8 месяцев)
INTERSOG, Київ (IT)

- Керування повним циклом розробки програмного забезпечення, ігор та додатків, включаючи реліз та просування продукту.
- Відповідальність за роботу в п'яти офісах у США, Канаді та Україні.
- Робота з європейськими ринками з пріоритетом на Німеччину, Австрію та Швейцарію, а також другим ринком у США та Австралії.
- Побудова та розвиток відділу продажів та аутсорсингу.
- Розробка стратегій продажу та планування.
- Управління відділами маркетингу та аутсорсингу.
- Організація виставок та презентація компанії, включаючи Casual Connect у Гамбурзі, Німеччина.
- Ведення комунікації з одеським офісом, включаючи підбір розробників, спілкування з клієнтами та підписання контрактів.
- Розвиток та заповнення бази клієнтів у Sale Force.
- Приведення в компанію власних клієнтів.

Product Manager/Руководитель проектов

с 07.2011 по 05.2012 (10 месяцев)
KRUSCHE & COMPANY, Київ (IT)

Німецька IT Компанія KRUSCHE & COMPANY має офіси у Геманії, Чехії та в Україні.
Клієнти компанії є: DEUTSCHE BANK. LUFTHANSA. SPARKASSE.
METRO та інші.

Займався всіма діловими поїздками співробітників роботи в Естонію, Німеччину.
Ділові зв'язки сприяли у відкритті віз, бронюванні готелів, організації конференцій та семінарів
Спілкування з партерами про роботу працівників за термінами їх перебування та вимоги щодо виконання певних завдань.
_________________________________________________________
Успішно реалізовано дані проекти
www.kruschecompany.com
www.drivelog.de
www.accentico.com

Делегував процеси із клієнтами.
Структура сайту, кольори, наповнення, функціонал тощо.
Управління програмістами та розробниками, терміни здачі, контроль якості.
Постійне спілкування з клієнтами, оновлення завдань та подальше впровадження в роботу.
Також по завершенню проекту була робота з тестування, пошук багів, quality assurance, записи в екселі в спеціальній таблиці, проводилася далі процеси, що заносилися в систему JIRA, і розробники фіксували баги.

___
Займався англійською версією головного сайту компанії.
Переклад з німецької на англійську. Посібник із наповнення сайту, структури сайту, контроль за виконанням плану від директора.
Додавання тексту, редагування в системі: CRM - Liferay

СПД В наявності Приватний підприємець.

Директор компании

с 11.2009 по 08.2011 (1 год 9 месяцев)
«Туристичний оператор», Київ (Туризм)

•Повне керівництво та розвиток компанії
•Розробка сайту з нуля, оновлення програм, зміна
інформації про країни та готелі
•Робота з рекламними компаніями
•Договори з новими компаніями та оновлення контактів
з постійними партнерами
•Пошук офісу
•Складання плану продажу, впровадження системи калькуляцій у менеджерів
•Набір персоналу, його навчання, тестування
•Складання плану продажів
•Складання звітності та калькуляції для бухгалтерії
• Розробка рекламних турів
•Оформлення віз для клієнтів
•База необхідних партнерів та контакти
•Робота із зарубіжними партнерами
•Розробка та складання туристичного продукту
•Маркетингові дослідження
•Рекламна кампанія
•Розвиток власних напрямів
•Участь у виставках, нарахування зарплат
•Стеження за всіма оплатами, у тому числі і за бухгалтерськими платежами,
•Робота з постійними та новими клієнтами
•Робота з VIP клієнтами
•Складання власних маршрутів
•Робота з мас-медіа публікація інтерв'ю на телеканалах
•Робота з журналами тощо.

Бренд менеджер, керуючий розвитком нового продукту

с 02.2009 по 12.2009 (10 месяцев)
DERTOUR (http://www.dertour.de), Київ (Туризм)

DERTOUR – найбільший німецький туроператор Пориньте у світ безмежних можливостей оператора DERTOUR. Незалежно від того, чи Ви є агентством або приватним мандрівником, DERTOUR надасть Вам широкий вибір варіантів.)
Представник найбільшого концерну в Європі із продажу туристичного продукту.
Розвиток компанії, розробка саїту, публікації в мас-медіа, створення бази агентств, партнерських відносин з агенствами України.
Вивів у активні продажі, на даний момент займає лідируючі позиції.

Керівник відділу туризму та освітніх програм

с 12.2007 по 05.2009 (1 год 5 месяцев)
Спутник (http://www.sputnik-ukraine.ua), Київ (Туризм)

Робота з напрямків - Італія, Чехія, Австрія, Німеччина, Франція, США,
Домінікана, Екзотика, Канада, Англія, Мальта.
Розробка програм, основа зарубіжних партнерів, агентів.
Освітні тури Англія, США, Канада, Мальта.
Власна розробка та організація рекламного туру до Італії та Домінікану.

Спеціаліст по підбору персоналу

с 02.2007 по 09.2007 (7 месяцев)
Кадровое Агентство «Service GMbh» Германия, Київ (Пошук персоналу, HR)

-Тестування розподіл кадрів та подальше працевлаштування
-Пошук та відбір потенційних кандидатів усіх рівнів
-Розробка та впровадження нової системи оцінки персоналу компанії
-Підготовка звітності про виконану роботу
-Участь у проектах відділу персоналу

Арт-директор

с 05.2004 по 12.2006 (2 года 7 месяцев)
«Happy Family» (Германия, Кёльн)., Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організатор шоу та розваг при готелях-комплексах для туристів та їхніх дітей.
Обов'язки: Активний відпочинок, екскурсії, запрошення виконавців, шоу вистави. Балет, водне шоу, термальні джерела. Олімпійські ігри. Організація ігор та зайнятості для дітей. (команда аніматорів). Місце діяльності - Італія

Менеджер із зовнішньоекономічних зв'язків

с 10.2002 по 03.2004 (1 год 5 месяцев)
Спорт-Медия, Київ (ЗМІ, медіа)

Менеджер з адміністративної діяльності.
Координація дій офісу. Добірка інформації, статей для публікації, допомога в посольстві співробітникам, бронювання готелів. і т.д.

Менеджер з реклами

с 04.2001 по 08.2002 (1 год 4 месяца)
«Рембудсервис», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Розповсюдження реклами. Пошук клієнтів - Лайтбокси. Білборди. Вивіски, стенди.

Перекладач, журналіст

с 02.1999 по 01.2001 (1 год 11 месяцев)
Private, Київ (Державні організації)

Супровід іноземних осіб, переговори. Робота журналістом.
Обов'язок перекладача, допомога в адаптації, доручення, договори із представниками різних компаній.

Образование

Университет Uni Duisburg-Essen (Германия)

Факультет Англістика-Німеччина, Эссен, Дюйсбург
Высшее, с 2004 по 2007 (3 года)

Диплом Бакалавра

Національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка

Іноземних мов, Романо-німецької філології, Киев, Луганск
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Трансформація бізнесу, Фокус на Результат -3 місячний Розширений курс для Власників Бізнесу, підприємців, Топ менеджерів

2013

Київський Клуб Підприємців -Це співтовариство для підприємців та керівників бізнесу

2017

Знания и навыки

Фахівець з великим досвідом управління персоналомПрофесіонал в г

Знание языков

  • Итальянский — средний
  • Английский — продвинутый
  • Немецкий — продвинутый

Дополнительная информация

Фахівець з великим досвідом управління персоналомПрофесіонал в галузі ІТ, маркетингу, Туризм, досвід ведення бізнесу в Європі стаж понад 5 років. (Німеччина та Італія)
Досвід керівництва проектами та продажами в іноземних компаніях
Знання 3 іноземних мовАнглійська, Німецька, Італійська мови
Досвід у роботі з VIP клієнтамиУчасть та презентації на міжнародних виставкахПроведення бізнес форумів, проф.спікер
Ведення вебінарівНавчальні курсиНабір співробітників, навчання та мотиваціяУправління розвитком ІТ-бізнесу.
Маркетингові навички.
Набір персоналу Експерт у сфері нерухомості : ІСПАНІЯ/ДУБАЙКерування продажами.
Управління проектами MBA у Туризмі

Особисті дані: Організаторські здібності, чесність, відповідальність, поважаю якість у роботі, цілеспрямованість, аналітичний підхід, порядність, акуратність, презентабельний вигляд, не палю, захоплююсь спортом, східними єдиноборствами, плаванням.Люблю Подорожі вивчення бізнес літератури

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: