Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 сентября 2018

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3303461

Економіст відділення банку, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Чоп
Готов работать:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

В.о. Начальника відділення

с 05.2017 по наст. время (7 лет)
Фінанси, банки, страхування

Офіс-менеджер

с 06.2016 по 04.2017 (10 месяцев)
компания «Маннол Логистик Центр», Мукачево (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер

с 08.2014 по 03.2016 (1 год 7 месяцев)
МКП ЖКГ «Тиса», Чоп (Послуги для населення та бізнесу)

Образование

Ужгородський Національний університет

Економічний,економіка підприємства, Ужгород
Высшее, с 2009 по 2014 (4 года 8 месяцев)

Дополнительная информация

Жук Катерина Янівна

• м.Чоп • тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Провідний економіст, бухгалтер, касир (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією бухгалтера 1.5 року, офіс-менеджера 9 місяців,економіст 8 АТ «Комінвестбанк» 8 місяців, в. о. Начальника відділення АТ «Комінвестбанк»- 9 місяців! Претендую на вакантну посаду економіста,бухгалтера,завідуючого касою,начальника!

Особисті дані
Д.н. 1 липня 1992 р.
Неодружена
Дітей нема
Професійні навички: 1) Організація ефективної роботи відділення. 2) Керівництво та управління поточною діяльністю Відділення. 3) Робота з персоналом. 4) Співробітництво з організаціями-партнерами тощо. 5) Забезпечення безперебійної роботи Відділення. 6) Доведення до працівників планових показників діяльності та забезпечення їх виконання. 7) Взаємодія з підрозділами банку для вирішення проблемних питань, що виникають на відділенні. 8) Забезпечення заміни працівників в разі тимчасової відсутності.
9) Ведення нарахування і розрахунків за надані послуги з підприємствами
10) Ведення книги по видам робіт, книги продажу товарів (робіт, послуг)
11) Ведення обліку та підшивки бухгалтерських документів щомісячно
12) Здійснення контролю за дебіторською заборгованістю по підприємствах та подання звіту по дебіторах і кредиторах
13) Здійснення прийому та контролю первісної документації і проведення їх обробки
14) Своєчасне ведення обліку операцій по розрахунковому рахунку і відображення в бух. обліку операції пов’язані з їх рухом
15) Щомісячне складання податкових накладних та оформлення звітності на податкову декларацію з ПДВ

Досвід роботи 2017 р. - по теперішній час. Чопське відділення АТ «Комінвестбанк». Посада: в. о. Начальника відділення. Посадові обов`язки: - Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи Відділення. - Загальне управління та контроль за роботою працівників. - Консультування клієнтів. - Продаж депозитів та відкриття поточних рахунків приватним клієнтам. - Обслуговування депозитів та поточних рахунків приватних клієнтів. - Продаж та обслуговування карткових рахунків приватним клієнтам. - Робота з грошовими переказами WesternUnion, MoneyGram,IntelExspress. - Робота з зарплатними проектами. - Виконання валютних операцій. - Обслуговування та завантаження банкоматів. - Здійснення процесу підкріплення/інкасації.
2014 р. – 2016 рр.

Міське комунальне підприємство житлово-комунального господарства «Тиса»
Посада: бухгалтер
Посадові обов'язки: Ведення бухгалтерського обліку, складання і подання звітної документації до контролюючих органів, бухгалтерський облік розрахунків з контрагентами, складання актів виконаних робіт, актів звірки, податкових накладних.

Освіта
2009-2014 рр.
Ужгородський Національний Університет- м. Ужгород
Кваліфікація: Спеціаліст з економіки підприємства
Спеціалізація: економіка підприємства

Додаткові відомості

ПК – досвідчений користувач (Программа «M.E.DOC IS 10.01.106»; програми «Банк-Клієнт», програма «SCROOGE-3” «Податкова звітність»,1С:Підприємство 8. Бухгалтерія. Документообіг.
Маю знання та досвід роботи з комп"ютерними програмами (Microsoft Office, Excell).

Володіння мовами

Рідна мова – українська. Вільне володіння – російська. Базові навики – англійська.

Особисті якості

До роботи ставлюсь відповідально, пунктуальна, комунікабельна, легко вливаюсь в колектив та спілкування з людьми, ввічлива, трудолюбива.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: