Резюме від 13 вересня 2018

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3303461

Економіст відділення банку, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Чоп
Готовий працювати:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

В.о. Начальника відділення

з 05.2017 по нині (7 років)
Фінанси, банки, страхування

Офіс-менеджер

з 06.2016 по 04.2017 (10 місяців)
компания «Маннол Логистик Центр», Мукачево (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер

з 08.2014 по 03.2016 (1 рік 7 місяців)
МКП ЖКГ «Тиса», Чоп (Послуги для населення та бізнесу)

Освіта

Ужгородський Національний університет

Економічний,економіка підприємства, Ужгород
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 8 місяців)

Додаткова інформація

Жук Катерина Янівна

• м.Чоп • тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Провідний економіст, бухгалтер, касир (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією бухгалтера 1.5 року, офіс-менеджера 9 місяців,економіст 8 АТ «Комінвестбанк» 8 місяців, в. о. Начальника відділення АТ «Комінвестбанк»- 9 місяців! Претендую на вакантну посаду економіста,бухгалтера,завідуючого касою,начальника!

Особисті дані
Д.н. 1 липня 1992 р.
Неодружена
Дітей нема
Професійні навички: 1) Організація ефективної роботи відділення. 2) Керівництво та управління поточною діяльністю Відділення. 3) Робота з персоналом. 4) Співробітництво з організаціями-партнерами тощо. 5) Забезпечення безперебійної роботи Відділення. 6) Доведення до працівників планових показників діяльності та забезпечення їх виконання. 7) Взаємодія з підрозділами банку для вирішення проблемних питань, що виникають на відділенні. 8) Забезпечення заміни працівників в разі тимчасової відсутності.
9) Ведення нарахування і розрахунків за надані послуги з підприємствами
10) Ведення книги по видам робіт, книги продажу товарів (робіт, послуг)
11) Ведення обліку та підшивки бухгалтерських документів щомісячно
12) Здійснення контролю за дебіторською заборгованістю по підприємствах та подання звіту по дебіторах і кредиторах
13) Здійснення прийому та контролю первісної документації і проведення їх обробки
14) Своєчасне ведення обліку операцій по розрахунковому рахунку і відображення в бух. обліку операції пов’язані з їх рухом
15) Щомісячне складання податкових накладних та оформлення звітності на податкову декларацію з ПДВ

Досвід роботи 2017 р. - по теперішній час. Чопське відділення АТ «Комінвестбанк». Посада: в. о. Начальника відділення. Посадові обов`язки: - Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи Відділення. - Загальне управління та контроль за роботою працівників. - Консультування клієнтів. - Продаж депозитів та відкриття поточних рахунків приватним клієнтам. - Обслуговування депозитів та поточних рахунків приватних клієнтів. - Продаж та обслуговування карткових рахунків приватним клієнтам. - Робота з грошовими переказами WesternUnion, MoneyGram,IntelExspress. - Робота з зарплатними проектами. - Виконання валютних операцій. - Обслуговування та завантаження банкоматів. - Здійснення процесу підкріплення/інкасації.
2014 р. – 2016 рр.

Міське комунальне підприємство житлово-комунального господарства «Тиса»
Посада: бухгалтер
Посадові обов'язки: Ведення бухгалтерського обліку, складання і подання звітної документації до контролюючих органів, бухгалтерський облік розрахунків з контрагентами, складання актів виконаних робіт, актів звірки, податкових накладних.

Освіта
2009-2014 рр.
Ужгородський Національний Університет- м. Ужгород
Кваліфікація: Спеціаліст з економіки підприємства
Спеціалізація: економіка підприємства

Додаткові відомості

ПК – досвідчений користувач (Программа «M.E.DOC IS 10.01.106»; програми «Банк-Клієнт», програма «SCROOGE-3” «Податкова звітність»,1С:Підприємство 8. Бухгалтерія. Документообіг.
Маю знання та досвід роботи з комп"ютерними програмами (Microsoft Office, Excell).

Володіння мовами

Рідна мова – українська. Вільне володіння – російська. Базові навики – англійська.

Особисті якості

До роботи ставлюсь відповідально, пунктуальна, комунікабельна, легко вливаюсь в колектив та спілкування з людьми, ввічлива, трудолюбива.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: