• PRO

Руслан

Бухгалтер, внутрішній аудитор, економіст, фінансист, бізнес-аналітик (1С, BAS, BAF)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-Аналітик 1С/BAS, Бухгалтер

з 07.2022 по 07.2024 (2 роки)
ДИСТРИБЬЮЦІЙНА КОМПАНІЯ 4, Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Участь в проектах по впровадженню доопрацювань на базі 1С, BAS, а також проектів з інтеграції баз BAS з зовнішніми і внутрішніми системами;
Аналіз існуючих бізнес-процесів компанії та пошук і реалізація шляхів оптимізації бізнес-процесів;
Збір та аналіз вимог користувачів, спрощення відділів роботи;
Розробка технічних завдань та постановка задач IT відділу;
Тестування розробок BAS на помилки, якість та оптимальність;
Написання інструкцій по автоматизованим процесам, складання документації по новим алгоритмам роботи для користувачів;
Виправлення помилок працівників в системі 1С, BAS.
Усунення технічних помилок в системі 1С, BAS на місці та з ІТ відділом.
Запуск технічно з ІТ відділом нових брендів (1С, BAS та програмне забезпечення постачальника).
Розробка і введення в робочий процес внутрішнього обліку компанії. Продумування нового спрощеного функціоналу в 1С, BAS (звіти, форми документів, автостворення, синхронізація і т.д.).

Бухгалтер-ревізор (аудитор) філії

з 09.2011 по 12.2021 (10 років 3 місяці)
ДИСТРИБЬЮЦІЙНА КОМПАНІЯ 3, Ужгород (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Планування, зведення і закриття бюджетів компанії по всіх підрозділах (план, факт, переліміт, економія і т.д.).
Планування, контроль, оптимізація і рознесення затрат компанії.
Облік господарсько-фінансової діяльності філії, контроль економного використання матеріальних та фінансових ресурсів компанії.
Контроль і розподілення фінансів згідно службових розпоряджень.
Підбір, прийом, навчання працівників фінансового/бухгалтерського відділу.
Контроль всіх підрозділів працівників філії.
Керівництво працівниками, оцінка якості виконання роботи.
Оцінка ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи.
Розробка документів: посадові інструкції, внутрішні документи
Постановка працівникам чітких задач до виконання.
Координація діяльності компанії, забезпечення взаємозаміни працівниками.
Перевірка та контроль підрозділів на правильність виконання своїх обов'язків.
Складання актів про не відповідність/порушення розпорядження і надання вказівок для усунення таких не відповідностей.
Участь в розгляді поступаючих на компанію претензій від партнерів, підготування відповідей на такі претензії.
Підготовка претензій партнерам при порушенні ними умов договорів.
Контроль дебеторки постачальників та клієнтів (вияснення з проблемними боргами).
Ведення послуг і маркетингу, паливо, банк, підзвіти, списання ТМЦ, прихід, розхід, внутрішні переміщення, контроль цін і націнка на ТМЦ, обробка інвентаризацій, контроль руху ТМЦ по складах, аналіз продажів і оборотів ТМЦ, вирішення питань по недостачі.
Контроль каси.
Робота з постачальниками: виконання умов бізнес планів, усунення порушень умов (якщо такі виникали), підготовка відповідей на запити в межах контрактів та протоколів домовленостей.
Замовлення, аналіз рентабельності, терміни придатності ТМЦ на філії. Контроль дотримання товарного запасу згідно домовленостей з виробниками. Вирішення питань компенсації протермінованого товару.
Розробка і введення в робочий процес внутрішнього обліку компанії.
Виправлення помилок працівників в системі 1С.
Усунення технічних помилок в системі 1С на місці та з ІТ відділом.
Запуск технічно з ІТ відділом нових брендів (1С та програмне забезпечення постачальника).
Написання технічних завдань по 1С, BAS для виконання ІТ відділом.

В прямому підпорядкуванні 15 чоловік.

Бухгалтер, Помічник керівника

з 09.2008 по 10.2010 (2 роки 1 місяць)
ДИСТРИБЬЮЦІЙНА КОМПАНІЯ 2, Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прихід, розхід, списання і оформлення внутрішнього переміщення ТМЦ; контроль цін і націнка на товар; заключення договорів з клієнтами; обробка інвентаризацій; контроль руху товарів на складі та магазині; аналіз продажів та оборотів товара; заказ товара на базу.
Ведення каси, запасів, облік палива і шляхових листів, набір платіжок, податкові накладні, авансові звіти, рознесення банку, акти звірок з клієнтами та постачальниками, складання звітності для постачальників,контроль ліцензій на роздрібну торгівлю.
Навчання стажерів по виписці накладних, контроль і робота з філіями і т.д.
Ведення аналітики компанії.
Розробка і введення в робочий процес внутрішнього обліку складів і магазинів.
В разі відсутності керівника виконання його обов`язків.

Бухгалтер, Оператор1С

з 12.2006 по 08.2008 (1 рік 8 місяців)
Роздрібний магазин, Ужгород (Роздрібна торгівля)

Прихід, розхід, списання і оформлення внутрішнього переміщення ТМЦ; контроль цін і націнка на товар; заключення договорів з клієнтами; обробка інвентаризацій; контроль руху товарів на складі та магазині; аналіз продажів та оборотів товара; заказ товара на базу. Ведення каси, вирішення питань по недостачі ТМЦ, обмін даними із складом №2.
Розробка і введення в робочий процес внутрішнього обліку складів і магазинів.

Бухгалтер роздрібного відділу

з 07.2005 по 07.2006 (1 рік)
ДИСТРИБЬЮЦІЙНА КОМПАНІЯ 1, Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прихід, розхід, списання і оформлення внутрішнього переміщення ТМЦ; контроль цін і націнка на товар; заключення договорів з клієнтами; обробка інвентаризацій; контроль руху товарів на складі та магазині; аналіз продажів та оборотів товара; заказ товара на базу, тижнева звірка ТМЦ з роздрібними точками (14 точок), вирішення питань по недостачах.
Ведення каси, запасів, облік палива і шляхових листів, набір платіжок, податкові накладні, авансові звіти, рознесення банку, акти звірок з клієнтами та постачальниками, складання звітності для постачальників,контроль ліцензій на роздрібну торгівлю.
Інвентаризації роздрібних точок, обробка звітів КА і контроль касових книг на роздрібних точках, організація роботи роздрібних точок.
Навчання стажерів по виписці накладних, контроль і робота з філіями та інше.

В підпорядкуванні 28 продавців.

Освіта

Университет

Бухгалтер, Ужгород
Незакінчена вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

  • 1С 7.7
  • 1С 8.3
  • BAS КУП
  • ERP BAS
  • BAF
  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Outlook
  • Windows
  • Бухгалтерський облік
  • 1С УТП
  • Робота зі сканером
  • Робота з факсом
  • Робота з ксероксом
  • BAS
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Підприємство
  • Бухгалтерський облік (гурт)
  • 1С:Бухгалтерия
  • BAS Бухгалтерия
  • Клиент-Банк

Додаткова інформація

Програми:
1С УТП, бухгалтерія 7.7,/8.2-8.3; BAS/BAF КУП, ERP- рівень впевненого користувача.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: