Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 февраля 2009

Инна

Начальник відділу обліку та звітності, 2 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник отдела учёта и учётности

с 04.2005 по 09.2008 (3 года 5 месяцев)
ЗАО СК "Еталон", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Основні функціональні обов’язки:
-Організація, планування аналіз та координування роботи свого відділу у відповідності із затвердженим планом робіт
-Сприяння в організації документообігу договорів страхування в Компанії
-Організація та прийняття відповідних заходів для систематичного введення договорів страхування в інформаційну базу
-Перевірка відповідності всіх укладених договорів страхування вимогам та тарифам , затвердженим в Компанії
-Супроводження договорів страхування в частині внесення змін та доповнень і дострокового припинення іх дії
-Систематизація та узагальнення інформації по договорах страхування
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу, узагальнення та прийняття заходів для запобігання їх виникненню
-Контроль за використанням бланків- полісів(договорів) страхування
-Підготовка та перевірка звітної документації, своєчасне подання її до центрального офісу Компанії, організація, ведення та дотримання всіх правил діловодства в регіональному Управлінні страхування
-Роботи по веденню бухгалтерського обліку майна , зобов’язань (облік основних засобів, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей) ;
-Перевірка реєстрів комісійної винагороди та актів виконаних робіт по агентських угодах та договорах дорученнях;
-Ведення обліку використання робочого часу в Управлінні
-Контроль за взаємодією працівників відділу з іншими підрозділами Управління та відповідними підрозділами центрального офісу

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Словенка Інна Юрївна

Дата народження: 12.08.1978 року .
Місце проживання: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Минай, вул.. Шевченка, буд. 17.
Сімейний стан: заміжня.
Контактний телефон :[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта : 1996-2001рр.Ужгородський Національний Університет
Факультет-хімічний, спеціальність-Хімік Вчитель хімії та екології.

Досвід роботи:
2005 рік –теперішній час
ЗАТ Страхова Компанія « Еталон»,
Управління страхування по Закарпатській області
Начальник відділу обліку та звітності(2006-2008рр.)
Основні функціональні обов’язки:
-Організація, планування аналіз та координування роботи свого відділу у відповідності із затвердженим планом робіт
-Сприяння в організації документообігу договорів страхування в Компанії
-Організація та прийняття відповідних заходів для систематичного введення договорів страхування в інформаційну базу
-Перевірка відповідності всіх укладених договорів страхування вимогам та тарифам , затвердженим в Компанії
-Супроводження договорів страхування в частині внесення змін та доповнень і дострокового припинення іх дії
-Систематизація та узагальнення інформації по договорах страхування
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу, узагальнення та прийняття заходів для запобігання їх виникненню
-Контроль за використанням бланків- полісів(договорів) страхування
-Підготовка та перевірка звітної документації, своєчасне подання її до центрального офісу Компанії, організація, ведення та дотримання всіх правил діловодства в регіональному Управлінні страхування
-Роботи по веденню бухгалтерського обліку майна , зобов’язань (облік основних засобів, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей) ;
-Перевірка реєстрів комісійної винагороди та актів виконаних робіт по агентських угодах та договорах дорученнях;
-Ведення обліку використання робочого часу в Управлінні
-Контроль за взаємодією працівників відділу з іншими підрозділами Управління та відповідними підрозділами центрального офісу

Провідний фахівець відділу супроводження договорів(2005 2006рр.)

- Внесення інформації по укладеним договорам страхування в
інформаційну базу Компанії;
-Перевірка наявності договорів, що стосуються всіх платежів, які надійшли;
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу та узагальнення:
-Підготовка звітної документації;
2004-2005 рр.- магазин « Фокстрот ДП Ужгород «- консультант з
продажу.



Знання іноземних мов: російська, англійська зі словником
Особисті якості ;комунікабельність, відповідальність, тактовність, здатність до
навчання.
Додаткова інформація; ПК, Word,Exel,Internet.



Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: