Инна
Начальник відділу обліку та звітності, 2 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Ужгород
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/339895
Опыт работы
Начальник отдела учёта и учётности
с 04.2005 по 09.2008
(3 года 5 месяцев)
ЗАО СК "Еталон", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Основні функціональні обов’язки:
-Організація, планування аналіз та координування роботи свого відділу у відповідності із затвердженим планом робіт
-Сприяння в організації документообігу договорів страхування в Компанії
-Організація та прийняття відповідних заходів для систематичного введення договорів страхування в інформаційну базу
-Перевірка відповідності всіх укладених договорів страхування вимогам та тарифам , затвердженим в Компанії
-Супроводження договорів страхування в частині внесення змін та доповнень і дострокового припинення іх дії
-Систематизація та узагальнення інформації по договорах страхування
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу, узагальнення та прийняття заходів для запобігання їх виникненню
-Контроль за використанням бланків- полісів(договорів) страхування
-Підготовка та перевірка звітної документації, своєчасне подання її до центрального офісу Компанії, організація, ведення та дотримання всіх правил діловодства в регіональному Управлінні страхування
-Роботи по веденню бухгалтерського обліку майна , зобов’язань (облік основних засобів, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей) ;
-Перевірка реєстрів комісійної винагороди та актів виконаних робіт по агентських угодах та договорах дорученнях;
-Ведення обліку використання робочого часу в Управлінні
-Контроль за взаємодією працівників відділу з іншими підрозділами Управління та відповідними підрозділами центрального офісу
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Словенка Інна Юрївна
Дата народження: 12.08.1978 року .
Місце проживання: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Минай, вул.. Шевченка, буд. 17.
Сімейний стан: заміжня.
Контактний телефон :[
E-mail:[
Освіта : 1996-2001рр.Ужгородський Національний Університет
Факультет-хімічний, спеціальність-Хімік Вчитель хімії та екології.
Досвід роботи:
2005 рік –теперішній час
ЗАТ Страхова Компанія « Еталон»,
Управління страхування по Закарпатській області
Начальник відділу обліку та звітності(2006-2008рр.)
Основні функціональні обов’язки:
-Організація, планування аналіз та координування роботи свого відділу у відповідності із затвердженим планом робіт
-Сприяння в організації документообігу договорів страхування в Компанії
-Організація та прийняття відповідних заходів для систематичного введення договорів страхування в інформаційну базу
-Перевірка відповідності всіх укладених договорів страхування вимогам та тарифам , затвердженим в Компанії
-Супроводження договорів страхування в частині внесення змін та доповнень і дострокового припинення іх дії
-Систематизація та узагальнення інформації по договорах страхування
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу, узагальнення та прийняття заходів для запобігання їх виникненню
-Контроль за використанням бланків- полісів(договорів) страхування
-Підготовка та перевірка звітної документації, своєчасне подання її до центрального офісу Компанії, організація, ведення та дотримання всіх правил діловодства в регіональному Управлінні страхування
-Роботи по веденню бухгалтерського обліку майна , зобов’язань (облік основних засобів, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей) ;
-Перевірка реєстрів комісійної винагороди та актів виконаних робіт по агентських угодах та договорах дорученнях;
-Ведення обліку використання робочого часу в Управлінні
-Контроль за взаємодією працівників відділу з іншими підрозділами Управління та відповідними підрозділами центрального офісу
Провідний фахівець відділу супроводження договорів(2005 2006рр.)
- Внесення інформації по укладеним договорам страхування в
інформаційну базу Компанії;
-Перевірка наявності договорів, що стосуються всіх платежів, які надійшли;
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу та узагальнення:
-Підготовка звітної документації;
2004-2005 рр.- магазин « Фокстрот ДП Ужгород «- консультант з
продажу.
Знання іноземних мов: російська, англійська зі словником
Особисті якості ;комунікабельність, відповідальність, тактовність, здатність до
навчання.
Додаткова інформація; ПК, Word,Exel,Internet.
Похожие кандидаты
Керівник, заступник керівника, начальник відділу
Ужгород
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Ужгород, Винница
,
еще 8 городов
Директор, зам. директора, керівник відділу
Ужгород, Мукачево
Директор, заступник керівника, керівник напрямку надрокористування
Ужгород, Ивано-Франковск
,
еще 3 города
Финансовый директор, заместитель, начальник финансового отдела
Ужгород, Киев
,
еще 5 городов
Керівник директор відділу продажів (нерухомість)
Ужгород, Ивано-Франковск
,
еще 5 городов