Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024 PRO

Олексій

Директор з маркетингу та розвитку, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу технічного райтингу

с 01.2023 по 02.2024 (1 год 1 месяц)
AmzProfessional (Amazon), Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Задачі відділу технічного райтингу:
Написання технічних завдань (ТЗ) для відділу графічного дизайну, відео-мейкингу та 3D дизайна.
Призначення технічних завдань:
- Створення лістингів товарів що розміщуються розміщення на платформі Amazon.
- Створення сторів в яких представлена продукція брендів компанії.(також платформа Amazon).
- Для створення відеороликів як промо так і товарно-технічних.
- Для Створення 3D моделей подукції.

Обов'язки :
1. Розробка, впровадження та контроль актуальності стандартів технічного, візуального-текстового оформлення лістингів продукції та сторів брендів.
2.Аналіз даних існуючих і нових товарних позицій, 15 брендів більше 6500 ASIN (статус, продажі, маржинальність, вартість і кількість стоку по ASINу, конверсія). (Seller board)
- формування товарних груп
- розподілення ASIN(ів) до груп як по класу необхідного контенту так і по його типу
(відео, графіка, А+, ВS та інші)
3. Формування та контроль виконання місячного плану створення нових та актуалізації існуючих лістингів і сторів.
4. Створення на базі розроблених стандартів шаблонних ТЗ які оптимізують час на написання ТЗ та реалізацію дизайна.
Сегментування шаблонів:
- Товарна категорія
- Товарна група.Сформована по показникам маржинальності, стока, конверсії (А,В С)
- Типом доступного та рекомендованного контента (Standart; ВS; A+; A+Premium)
5. Керування командою райтерів та 3D дизайнером (п'ять осіб).
- Контроль кількісних, якісних показників та відповідність діючим стандартам.
- Контроль використання “Стоп слів”, порушення авторських прав.
- Проведення навчальних заходів спрямованих на підвищення профільної експертності.
6. Взаємодія з дизайнерами та відео мейкерами:
- Розподілення ТЗ завдань для реалізації.(Trello,Amazon seller)
- Робота зі зворотніми зв'язками дизайнерів стосовно зручності та якості ТЗ
- Контроль термінів та якості реалізації ТЗ (візуалізація).
- Перевірка на предмет “Копірайту”, графічно-текстових рішень використаних на тотожньому товарі у коурурентів (Amazon seller)
- Прийом та передача готових матеріалів молодшим бренд-менеджерам для розміщення.(погодження)
7. Проведення A/B тестів для оцінки ефективності різних технічних та дизайнерських рішень
8. Моніторинг та аналіз відгуків покупців, лістингів і сторів конкурентів. Пошук вдалих рішень .
9. Взаємодія з бренд-менеджерами ,обмін зворотнім зв'язком та адаптації стратегій продажів.

Досягнення (стисло):
1) Сформована та навчанна з “нуля” команда з чотирьох райтерів.
2) Створені детальні мануали по створенню ТЗ , всі типии контенту.
3) Створені шаблони всіх типів контенту.
4) Скорочений час на 35 % ( створення ТЗ)
5) Інтеграція в процес створення ТЗ нейромережі GPT-4. ( кастомні, промти)
Досягнення розгорнуто:
Приклади та результати в цифрахза посилання ( мануали, ТЗ, промти):
https://docs.google.com/document/d/1vKLIsKgh4-OlGbNl1rKCGBB1iwnKezteTg2QaVNcbwg/edit?usp=sharing

Керівник департаменту маркетингу

с 05.2020 по 11.2022 (2 года 6 месяцев)
ТОВ "ХАСКІ", Київ (Транспорт, логістика)

Обов’язки:
Керівництво командою департаменту ( РРС спеціаліст , PR/SMM менеджер, Аналітик, Event-менеджер, Відео-мейкер)
- аналіз ринку
Прямі конкуренти + суміжні сегменти ринку, ємність ринку, долі ринку, виявлення ключових факторів впливу, ABC аналіз, організація якісних та кількісних досліджень.
Виявлення ключових факторів що впливають на прийняття рішення ЛПРами цільових компаній , вивчення та описання поведінкової структури.
- Написання та реалізація стратегії розвитку та просування , поканально, таймлайн, бюджет, очікуваний результат, рік/квартал/місяць. (спираючись на отриманні данні аналіз + дослідження)
- Цілі: підвищення кількості нових клієнтів утримання та підвищення оберту по наявним, формування позитивного іміджу та експертності компанії та працівників ( ЦА клієнті та потенційні працівники)
- Формування звітності (ефективності по ключовим показникам департаменту, бюджети, виконання планів, місяць/квартал /рік)
- Створення презентацій для всіх департаментів (графіка/відео )
- Забезпечення департаменти компанії POS матеріалами, зовнішніми та внутрішніми рекламними конструкціями.
- Створення ситуативного контенту по запиту керівників департаментів.
- Формування інформаційного поля для просування нових послуг та напрямків діяльності компанії (Школа карщиків, представництво в Польщі, аутстафінг)

Досягнення:
- створення нової моделі департаменту маркетингу , кадри, мотивація, цілі та бізнес процеси.
- усі бізнес процеси діяльності департаменту переведенні в поле АmoCRM + Ringostat. Це дозволило отримати не тільки максимально детальну аналітики в розрізі Ліди/ROI/Канали але й ділити показники за метриками на категорії і при виявлені проблематики «Провалюватись» по воронці до розмови з менеджером. Як наслідок це призвело до зниження вартості клієнта (мається на увазі підписаний договір) та дало змогу дійсно «Фокусно» працювати над проблеми внутрішніх БП.
- створення власного відео-продакшена, вирішило питання з актуальним, якісним, оперативним та конверсійним контентом.
Результати за посланням: https://www.youtube.com/HaskiUkraine
- створення нового корпоративного сайту компанії. Перевагою котрого є максимальна сегментованість по напрямкам діяльності ,кожна сторінка являє собою окремий лендінг що дозволяє досягнути максимально сфокусованого таргетингу а як наслідок високої ефективності РК. (кожна послуга чи напрямок окрема РК, окремий бюджет, окрема посадка, окрема аналітика)
Результат за посланням: https://haski.ua/
- Переслідуючи ціль підвищення експертності компанії в інформаційному полі складської логістики , був створений кластер нішевих івентів під загальним брендом "ProLogistiс". Як результат не тільки підвищення експертності компанії але й отримання прямих продажів безпосередньо на івенті.
(Результати в цифрах надам по запиту)

Директор з маркетингу та розвитку

с 11.2018 по 04.2020 (1 год 5 месяцев)
"E-Power Украина", Київ (Енергетика)

Керівництво діяльністю відділу маркетингу:
- Написання та реалізація стратегії розвитку ( цілі, бюджетування, канали).
- Організація та проведення якісних та кількісних досліджень.
- ABC аналіз, СВОТ аналіз, аналіз конкурентів та каналів просування.
- WEB просування (сайт, РК, СММ, участь в виході на міжнародні майданчики Amazon, eBay).
- Створення відео контенту (презентація продукції та послуг компанії)
- Створення презентацій, POS матеріалів, розробка макетів упаковки прмо-стендів, зовнішніх та внутрішніх рекламних конструкцій.
- Розробка та впровадження стандартів мерчендайзингу під кожну товарну групу ( 24 групи , в середньому SKU).
- Розробка та проведення крос-промо та компіляційних акцій, маркетингових заходів з ключовими партнерами ( WOG, КЛО,ОККО, SOCAR, SHELL)
- Складання звітності ( ключові метрики та фінанси)

Керівництво відділом розвитку :
- Курування відділу продажу (власний інтернет-магазин, VIPпи , ключовий роздріб та лінійний роздріб).
- Визначення і реалізація присутності в перспективних каналах збуту.
- Участь в формуванні та реалізації планів продажу.
- Ініціювання та участь в створенні нових продуктів.
- Аналіз діяльності відділу по сегментам , напрямкам, продуктам ( до SKU) .
- Залучення партнерів в проекти які побудовані на принципі "Cross-promotion" ( на приклад "Пакетнй" продаж автомобільних тримачів для телефонів "QLAX" разом зі страховим полісами ОСЦПВ страхової компанії «Уніка»
- Складання звітності в рамках власної діяльності ( ключові метрики та фінанси).

Досягнення:
- реструктуризація відділу продажу , сегментування діяльності його підрозділів по каналам збуту (VIPпи , ключовий роздріб, лінійний роздріб експериментальні напрямки), це дозволило ставити фокусні задачі та більш ефективно використовувати кадровий та фінансовий ресурс.
- інтеграція всіх бізнес процесів у CRM-систему, завдання, що повторюються, вирва продажів і щоденні дії співробітника /ліди/результати/плани.
- збільшення продажів та представленості ключових продуктів компанії.
- Реалізація нестандартних партнерських проектів (пакетні продажі продукції спільно з компаніями за принципом тотожних ЦА).

Директор з маркетингу та розвитку

с 09.2015 по 10.2018 (3 года 1 месяц)
On Fly Development LLC, Київ (IT)

Міжнародна компанія, що спеціалізується на розробці інноваційних IT- рішень як для власних бізнес-проектів, так і для вирішення бізнес завдань своїх партнерів.

Обов'язки: Керівництво роботою відділу маркетингу
- написання та реалізація стратегії розвитку за кожним проектом компанії
- організація якісних та кількісних досліджень - ABC-аналіз, СВОТ-аналіз, аналіз конкурентів та каналів просування
- складання звітності
- створення презентацій, POS матеріали, WEB просування, Promotion.
- написання та реалізація програми лояльності.

Керівництво відділом розвитку:
- формування відділу продажів
- налаштування планової роботи (бізнес-процеси, алгоритми дій, CRM)
- визначення перспективних напрямів розвитку
- формування та реалізація планів продажів
- створення нових продуктів для B2B та B2С сегмента
- аналіз діяльності відділу за сегментами та напрямками, складання звітності
- залучення партнерів у проекти, що мають на увазі пайову або функціональну участь кількох профільних компаній (наприклад, додаток особистої безпеки "Security", компанією, що забезпечує безпеку, виступило Агентство Комплексної Безпеки "СТЕЛС").

Досягнення:
- створення відділу продажів
- організація бізнес процесів, їх систематизація (відділ розвитку)
- інтеграція всіх бізнес процесів у CRM-систему, завдання, що повторюються, вирва продажів і щоденні дії співробітника /ліди/результати/плани.
- створення та успішне просування продуктів B2B сегмента, які дозволили зайняти лідируючі позиції в корпоративному секторі
- Реалізація нестандартних партнерських проектів (наприклад: пакетний продаж трансферів разом із турами тур оператора «Феєрія»)

Директор з маркетингу

с 07.2011 по 09.2015 (4 года 2 месяца)
ТОВ "Донсон групп", Київ (Легка промисловість)

Виробництво та дистрибуція ортопедичних матраців та аксесуарів для здорового сну ТМ "Donson", ТМ "Donson Kids", ТМ "Restline"

Обов'язки:
- розробка та впровадження маркетингової та торгової політики компанії відповідно до потреб ринку
- керівництво роботою маркетингового відділу (оперативний маркетинг, профільні дослідження, моніторинг конкурентів, представленість бренду, маркетингові заходи, звітність)
- координація відділу оптової торгівлі (торгова політика, формування ціноутворення, пошук нових клієнтів, розширення покриття, нарощування обсягу продажів)
- координація відділу роздрібної торгівлі (аналітика продажів, трафіку, конверсії та подальше коригування асортименту, каналів просування. Пошук, відкриття нових та подальший їх розвиток)
- пошук нових партнерів у країнах СНД
- створення нових видів продукції та адаптація існуючих видів під ринкові потреби.
- Розробка та просування корпоративних веб-сайтів.
- Управління окремими проектами компанії
- Проведення ситуативних тренінгів (відділу оптової та роздрібної торгівлі)
- Розробка та проведення продаючих презентацій (тендери, франшиза).
- Розробка та впровадження корпоративних стандартів.

Досягнення:
- створення відділу маркетингу.
- отримання сертифікації та рекомендацій на всю асортиментну лінійку продукції від: «Інститут травматології та ортопедії АМН України»; «Центр спортивної травматології НУФЗСУ»; «Національна дитяча спеціалізована лікарня ОХМАТДИТ». Особиста рекомендація директора центру спортивної травматології травматолога-ортопеда, кандидата медичних наук та лікаря вищої категорії Ригана М.М., який згодом став обличчям однієї з ТМ компанії.
- Розширення представленості та збільшення обороту продажів за рахунок підключення нових типів клієнтів HoReCa, а також завдяки перемозі в ряді тендерів з виготовлення СТМ (Private label) для торгових мереж.
- Розробка та запуск корпоративного веб-сайту, в якому вдалося об'єднати як іміджеву так і конверсійну складову. (Обіг прирівнювався до обороту одного з топових салонів компанії)
- Підвищення якісного рівня мережі фірмових салонів компанії та збільшення їх кількості та географії розташування (4 міста, 7 салонів).
-Участь у відкритті філії в країнах СНД (Аналіз ринку, підготовка матеріалів для переговорів з майбутніми партнерами, проведення переговорів та запуск проекту).

Керівник відділу маркетингу

с 02.2005 по 07.2011 (6 лет 5 месяцев)
ТОВ "Преміум групп", Київ (Харчова промисловість)

Виробництво та дистрибуція продуктів харчування ТМ «Фрукталія»; ТМ «Dr.Benner»; ТМ «Золотий Кранч»; ТМ «Magic»; ТМ «Легка каша» ТМ «Фантастика»; ТМ «Некласична закуска» (бакалія).

Обов'язки:
- Участь в організації та контроль проведення маркетингових та промо-акцій;
- Організація укладання договорів та всього документообігу за договорами з партнерами на виготовлення та розміщення реклами на всіх видах носіїв;
- Складання регулярних та своєчасних звітів про результати проведеної роботи відповідно до вимог внутрішньої системи звітності;
- Участь у розробці маркет та медіа-планів;
- Організація роботи з просування нових продуктів та додаткових послуг у філії.
- Контроль виконання поставлених завдань дизайнеру та статистисту
- Організація системи внутрішнього маркетингу
- Курування випуску нових продуктів (від технологічної розробки до створення бренд-нейму).

Серпень 2006 – листопад 2006 (Маркетолог):
- Участь в організації та контроль проведення локальних маркетингових заходів та промо-акцій;
- Організація укладання договорів та всього документообігу за договорами з партнерами на виготовлення та розміщення реклами на всіх видах носіїв;
- Складання регулярних та своєчасних звітів про результати проведеної роботи відповідно до вимог внутрішньої системи звітності;
- Участь у розробці маркет та медіа-планів;
- Організація роботи з просування нових продуктів та додаткових послуг у філії.

Керівник відділу розробки упаковки

с 01.2002 по 01.2005 (3 года)
ЗАО "Багатыр", Киев (Харчова промисловість)

Виробництво та дистрибуція продуктів харчування (Кондитерські вироби).
Обов'язки:
- Управління відділом розробки упаковки (дизайнери, друкарі, оператор тигельного преса, комірник)
- Розробка упаковки на всіх стадіях як куратор: макетування - графічний дизайн - друкарська та постдрукарська підготовка
- Планування обсягів виготовлення упаковки (річне)
- Організація участі у профільних виставках
- Створення та організація роботи шовкотрафаретної ділянки в рамках потреби компанії
- Відстеження та впровадження у сучасних технологій у сфері розробки та застосування пакувальної продукції.

Образование

ВПІ НТУУ "КПІ"

Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

ВПІ НТУУ "КПІ"

Маркетинг, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Берінг – Україна: «PR без брехні або як грамотно провести PR-компанію»

2011, 3 дні

Берінг – Україна: «Специфіка сучасних маркетингових комунікацій»

2011, 7 днів

Інститут інформаційних та бізнес-технологій. "Інтенсив по графічним редакторам"

2012, 4 тиждні

Академія інтернет-маркетингу "Курс-Практикум Ітернет-Маркетингу"

2013, 2 місяця.

Академія інтернет-маркетингу "Курс-Практикум Інтернет-Маркетингу"

2013, 2 місяця

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Adobe Photoshop CRM Бітрікс24 Adobe Illustrator Google Analytics Уміння аналізувати Adobe Google Метрика User ChatGPT Водійські права кат. B Стратегічне планування AWS Trello Canva Creative writing Wrike Dall-E

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Рекомендации

  • Самогородський Андрій Юрійович

    Самогородський Андрій Юрійович

    Комерційний директор, ТОВ "Преміум групп"

    Контактные данные скрыты
  • Никитенко Віктор Іванович

    Никитенко Віктор Іванович

    Директор філії, ТОВ "Віртекс" (частина групи компаній "Балакком", Директор філії, ТОВ "Віртекс" (частина групи компаній "Балакком" куди і входив ТОВ "Донсон груп")

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Професійні навички:
- Маю особисті комунікації (ТОП менеджмент) у ЗМІ, рекламно-виробничих компаніях та профільних міністерствах, що дозволить мінімізувати витрати та значно оптимізувати виконання поставлених завдань.
- Досвід управління у сфері продажу, маркетингу та реклами 15 років.
- Досвід управління колективами 7 років (до 20 осіб)
-Досвід запуску start-up проектів та подальшого їх розвитку.
-Досвід створення та просування на ринок нових брендів з «0», product-менеджмент.
- Маю успішний досвід в написанні кастомних промтів для GPT-4, DALL·E та інших нейромережах.


Особисті якості:
підвищена стійкість до стресів, системність, організаторські здібності, ініціативність, широкий кругозір, комунікабельність, непересічне почуття гумору, внутрішній драйв.
Захоплення: спорт, історія, література, риболовля, подорожі.
Шкідливі звички: куріння та трудоголізм із загостреним почуттям відповідальності.

Додатково: права водія категорії В/С, готовність до відряджень.
За пропозиціями, що передбачають неповну зайнятість або віддалену роботу, рівень заробітної плати обговорюється індивідуально.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: