Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 августа 2021 PRO

Леся

Координатор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу організації заходів

с 11.2019 по наст. время (4 года 6 месяцев)
Кусум, Київ (Фармацевтика)

За час роботи на посаді було проведено (координація, адміністрування тощо):

2019 рік (листопад-грудень) - 39 заходів з загальною кількістю 1144 чол.

2020 рік (січень-листопад) - 78 заходів. Заходи у 2020 році проводяться з урахуванням карантинних умов (перша половина року - офлайн формат, з травня - змішаний: офлайн+онлайн).

Налаштування роботи відділу з "0":

підбір співробітників у відділ;
навчання та адаптація співробітників;
розподіл та постановка задач та контроль їх виконання;
створення процедур, алгоритмів роботи відділу, взаємодії з іншими відділами, інструкцій, політики роботи івенторів;
робота з підрядниками, агенціями;
Проведення переговорів - пошук нових партнерів щодо організації заходів; проведення тендерів на організацію заходу;

контроль бюджету на захід з урахуванням вимог відділу маркетингу;
робота зі спікерами (в науковій частині) - контроль домовленостей та оплата гонорарів;
контроль за своєчасним закриттям документами заходів;
аналіз ефективності роботи відділу, пропозиції щодо вдосконалення роботи.

Координатор з організації заходів

с 10.2017 по 11.2019 (2 года 1 месяц)
IDS Borjomi Ukraine, Киев (Харчова промисловість)

Організація і координація заходів;
Участь в розробці концепцій заходів;
Контроль і координація всіх етапів розробки і реалізації проектів;
Складання, коригування кошторисів, бюджетів;
Робота з документацією агенції (в тому числі підготовка ТЗ);
Залучення та пошук виконавців / підрядників;
Координація якості роботи підрядників з усіх питань на всіх етапах реалізації проекту (контроль термінів та якості виконання робіт);
Чітке планування своєї роботи, щоденна та щомісячна звітність;
Ведення звітності по проведеним заходам;
Організація та супроводження документообігу. оптимізація внутрішніх процесів з організації відряджень відділу продажів;
Підготовка внутрішніх інструкцій із координації заходів.

Провідний спеціаліст відділу інформаційної підтримки продажів

с 06.2009 по 10.2017 (8 лет 4 месяца)
IDS Borjomi Ukraine, Киев (Виробник та дистриб'ютор природних вод)

За час роботи на цій посаді вдалося організувати документообіг для безперебійної роботи з дистриб'юторами та клієнтами каналу ХоРеКа (знижки, компенсації, оплати - все нараховувалось без затримок згідно регламентів). Створено інструкції з організації та проведення зборів. Усі збори, тренінги проводились без зауважень.
- Організація, контроль та координація документообігу з дистриб’юторами, з клієнтами каналу ХоРеКа. Підготовка шаблонів договорів, угод з дистриб'юторами та клієнтами каналу ХоРеКа. Узгодження з усіма відповідальними відділами (юридичний, фінансовий) усіх необхідних змін в документах. Вирішення поточних питань.
- Розрахунок компенсацій дистриб’юторам за проведені акції. Розрахунок щомісячних знижок дистриб’юторам. Документальний супровід закриття нарахованих знижок. Робота з дистриб'юторами.
- Ведення звітності з продажів дистриб’юторів.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів.
- Робота з аудиторською компанією Global Praxis (англомовна компанія): допомога в збиранні та обробці необхідної інформації для проведення аналізу ефективності роботи відділу продажів.
- Робота з бізнес-порталом ECOD Distribution та ECOD-Agent. Щоденні звіти згідно даних з БП ЕКОД.
- Розрахунок бюджету затрат по каналу ХоРеКа, по адміністративним питанням відділу продажів. Розрахунок резервів затрат.
- Організація проведення розширених зборів, тренінгів відділу продажів. Супроводження та організація документообігу. Організація, координація та контроль проведення виїзних тренінгів, зборів.

Асистент директора з продажів та дистрибуції

с 05.2008 по 06.2009 (1 год 1 месяц)
ПрАТ ІДС, Киев (Харчова промисловість)

- Робота з вхідною/вихідною документацією.
- Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
- Підготовка до зборів, зустрічей.
- Організація закордонних поїздок керівника.
- Планування робочого дня керівника.
- Підготовка звітів для відділу продажів.
- Робота з 1С.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів

Асистент директора з маркетингу

с 08.2007 по 04.2008 (8 месяцев)
Корпорація Клуб Сиру, Киев (Харчова промисловість)

Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
•Підготовка до зборів, зустрічей.
•Планування робочого дня керівника.
•Робота с 1С.
•Робота з вхідною/вихідною документацією.

Асистент директора

с 11.2005 по 08.2007 (1 год 9 месяцев)
Київський вітамінний завод, Киев (Фармацевтика)

Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
•Підготовка до зборів, зустрічей.
•Планування робочого дня керівника.
•Робота с 1С.
•Організація відряджень керівника відділу маркетингу (замовлення авіа квитків, бронювання готелів, оформлення віз)
•Робота з вхідною/вихідною документацією.

Менеджер відділу маркетингу та продажів

с 11.2004 по 11.2005 (1 год)
Центр логістики "Ост-Вест Експрес", Киев (Транспорт, логістика)

Відвідування виставок, ведення бази даних..
Пошук нових клієнтів. Оновлення бази даних вже діючих клієнтів.
Замовлення фірмової рекламно-сувенірної продукції.
Організація корпоративних заходів.
Робота з анкетами (розробка та обробка) всередині компанії.
Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів

Асистент президента компанії

с 05.2000 по 11.2004 (4 года 6 месяцев)
Центр логістики "Ост-Вест Експрес", Киев (Транспорт, логістика)

- Робота з вхідною/вихідною документацією.
- Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів
- Підготовка до зборів, зустрічей.
- Планування робочого дня керівника.
- Координація роботи водіїв, прибиральниц. В підпорядкуванні 1 секретар, водії, прибиральниці.
- Оформлення відряджень: візи, квитки, бронювання готелів.
- Організація закордонних поїздок керівника.
- Пошук та навчання секретарів для приймальної генерального директора. За час роботи було навчено 6 секретарів з "0".
- Забезпечення безперебійної роботи офісної техніки, забезпечення компанії хоз. та канцтоварами.
- Участь в організації корпоративних та ділових заходів.

Образование

Київський інститут соціальних та культурних відносин ім. св. княгині Ольги

Культурологія. Філологія, Киев
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 8 месяцев)

Спеціаліст з міжнародних культурних відносин, культуролог, перекладач

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг: Взаємодія в проектах за допомогою Project Online. УЦ «Сетевые Технологии»

2014

Техніка ведення переговорів. внутрішній тренінг ІДС

2012

"Виконавча дисципліна". внутрішній тренінг ІДС

2012

Курс по Excel-2010. Инком

2010

The Capital School of English, Сертифікат

2009

Французський культурний центр

2008

International House, Сертифікат

2006

Тренінг-семінар «Ефективні продажі продукції по телефону». Гештальт Консалтінг Груп

2005

Курс соціально-психологічного тренінгу «Ефективні продажі».Агентство організаційного розвитку

2004

Програма розвитку з організації заходів, EBA

2018 (2 дня)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Ведення переговорів The Bat! Адміністрування Договірна робота Документообіг ECOD Організація, контроль та підтримка документального супроводу Організація ділових та корпоративних заходів Робота з первинними документами Навчання персоналу (введення, вдосконалення навичок тощо) Проведення переговорів з підрядниками

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Організація процесів, які пов'язані з документообігом: упорядкування та ведення архіву; оптимізація зберігання оригіналів документів; створення інструкцій з документообігу. Оптимізація внутрішніх процесів з організації відряджень, проведення тренінгів та зборів відділу продажів. Довгостроковий досвід роботи з клієнтами (дистриб"юторами) (від початку оформлення документації до різноманітних розрахунків за надані послуги).

Організація Event-подій (збори, тренінгі (як на 30 участників, так і на 160 (в тому числі і виїздні)), корпоративи на 60-80 чоловік). Створення інструкцій для організації та проведення семінарів та тренінгів для відділу продажів. Ведення звітності щодо використання бюджету.

Права водія. Маю автомобіль

Знання комп'ютера - Word, Excel, Power Point, The Bat, Outlook.
Набір всліпу - 320 зн/хв..
Програма 1С, база даних ECOD

Комунікативна. Відповідальна. Вмію працювати в команді. Ініціативна.


Навички:
Адміністрування
•Бюджетування
•Договірна робота
•Організація, контроль та підтримка документального супроводу
•Організація ділових та корпоративних заходів

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: