Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 ноября 2023 PRO

Анна

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера, оператор 1С, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажу, помічник бухгалтера

с 07.2020 по 06.2021 (11 месяцев)
ПП "Термолекс", Чернігів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Продаж обладнання системи кондиціювання та вентиляції, виписка первинної документації, приймання участі в тендерах, закупка необхідного обладнання та комплектуючих, приймання та обробка замовлень, прорахунок кошторису комплектуючих по вентиляційним системам, робота з клієнт-банком, ведення документообігу.

Асистент менеджера (оператор 1 С)

с 11.2019 по 02.2020 (3 месяца)
ТОВ ВКФ «ВВ», Чернігів (забезпечення офісів канцелярською та іншою офісною продукцією.)

•Оформлення документів в програмі 1С, облік руху товару (рахунок, заказ, накладна, возврат, ТТН)
•Складання маршруту для водія
•Прийняття заказів від клієнтів
•Взаємодія з відділом закупок для замовлення відсутнього товару на складах у постачальників

Менеджер по адмінистративній діяльності

с 10.2017 по 09.2019 (1 год 11 месяцев)
ТОВ "СП "Фенікс, Чернігів (надання послуг протипожежного призначення)

•Робота з клієнтською базою
•Оформлення документів в програмі 1С, облік руху товару
•Отримання та опрацювання заявок
•Забезпечення життєдіяльності офісу
•Робота з документообігом
•Виконання доручень керівника
•Отримання та відправлення документів та кореспонденції;
•Складання маршруту для водія по Чернігову і Чернігівській області
•Підготовка документів та прийняття участі в тендерах

Бухгалтер

с 11.2016 по 04.2017 (5 месяцев)
ТОВ "Арма-Чернігів", Чернігів (виробництво та продаж дверей)

•Формування маршрутних листів та ТТН
•Ведення реестрів та подшивка документів.
•Ведення первичної документаціїи (прибуткові,видаткові,возврат, переміщення, списання, оприбуткування товару, оплати)
•Отримання та опрацювання заявок

Офіс-менеджер

с 07.2011 по 09.2016 (5 лет 2 месяца)
ТОВ "ДВП "Базис", Київ (здача приміщень в оренду, проектування котеджів, ремонт квартрир та будинків, , юридичні послуги пов’язані з будівництвом, вантажоперевезення, туризм)

Відправка та прийом електронної пошти;
прийом дзвінків;
зустріч клієнтів;
отримання та відправлення документів та кореспонденції;
забезпечення життєдіяльності офіса;
оформлення та відстежування строків договорів, оформлення наказів;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (отправка звичайних та рекомендованих листів, прийом посилок);
підготовка та розрахунок рахунків, видаткових накладних, актів виконанх робіт;
робота з клієнт-банком (платежі, зарплата);
відправлення та отримання податкових накладних в програмі MeDoc;
розміщення реклами в газетах, інтернеті;
ведення ділового листування;
підготовка договорів та розрахунок Орендарів (за оренду приміщення та комунальні послуги);
підготовка проектів документів (договора, довіреності, заяви, листи, запити).

Образование

Київський славістичний університет денної форми навчання

Кваліфікація «Спеціаліста з фінансів», Чернігів
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 10 месяцев)

Отримала диплом "Спеціаліста"

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office M.E.Doc Email Windows Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом Робота з ксероксом

Знание языков

  • Украинский — выше среднего
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Телеграм @Анна Дудко
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, порядність, самокритичність, неконфліктність, робота в команді, доброзичлива.
ПРОХАННЯ ПО ВАКАНСІЇ:
РОБОТУ в КОЛЛ ЦЕНТРІ ТА
МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ НЕ ПРОПОНУВАТИ!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: