Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 марта 2017

Анна

Керівник, управління продажами, персоналом, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Кривой Рог

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Особисті дані:
народилася 13.06.1984, проживаю -м.Кривий Ріг вул.Кропивницького, маю доньку 12 років, знаходжуся у громадянського шлюбі
Мета:
працювати, розвиватися, бути успішною та робити успішною організацію, у якій буду працювати
Освіта:
Криворізький Жовтневий ліцей( закінчила у 2001 р.), Криворізький державний педагогічний університет (закінчила у 2006 р.)
спеціальність - практичний психолог, спеціаліст з укр.мови та літератури
Підвищення професіоналізму:
спеціалізовані тренінги (мерчендайзинг, маркетинг, касова дисципліна,
товарознавство,кадрове діловодство, збереження товарно-матеріальних цінностей,
безпека магазину, етика ділового спілкування, техніка проведення в конфлікті,
менеджмент, наставництво_ - 2006-2008
сам.вивчення «Adconsult: маркетинговий консалтінг від О.Белгорокова та Р.Пивоварова» - 2014
«Школа успішних керівників та власників" І.Адізеса (спікер О.Постаногов) - 2014
тренінг "Переговори: побудова контакту та створення атмосфери довіри" (спікер А.Кучков)-2014
тренінг «Мистецтво управління стресом» (спікер Т. Наумович) -2015
тренінг «Лідерство» (спікер Л.Поліщук) - 2015
практикум «Створення та просування бренду» (спікер М.Чорнобай) - 2015
школа «Фігіогноміка у бізнесі та житті» (спікер О.Іванов) - 2016
тренінг «Ефективність та результативність реклами» - 2016
тренінг «Фасилітація»(спікер Н.Карпова) - 2016
тренінг «Практична психологія в організації» (спікер Т.Балан) - 2016
тренінг «Вміння вести переговори» (спікер В.Глубоченко) - 2016
Досвід роботи:
Міжнародний іпотечний банк (ТОВ «Фаворит Капітал») старший менеджер з персоналу - 2006-2008:
Облік персоналу (переведення, звільнення, прийом), облік робочого часу (складання графіків, табелів), формування
кадрової політики підприємства, проведення первинної адаптації персоналу, розробка системи мотивації, визначення
потреби у навчанні, атестація і розвиток персоналу, контроль «польового» навчання персоналу, участь в «польовому»
навчанні, управління чисельністю персоналу, а також їх навчання (від 70 осіб)
мережа магазинів «Простор» (ТОВ «Стиль Д») заступник керуючого, керуючий магазином - 2008-2011:
Управління корпоративною культурою, ефективне управління продажами, забезпечення стандартів якості
обслуговування, забезпечення мерчендайзингу відповідно до стандартів компанії, організація правильної роботи
касового блоку, навчання персоналу магазину, наставництво на посаді заступника керуючого, забезпечення збереження
товарно-матеріальних цінностей в межах норм (зовнішня і внутрішня безпека магазину), документообіг, робота з
1С: Підприємство (оформлення прийому товару та ін., видаткові та прибуткові ордери тощо), досвід в відкритті та
закритті магазинів, робота з контролюючими органами, товарознавство, управління персоналом (підбір, оцінка,
мотивація, створення колективу), аналіз асортименту і формування замовлень на товар, проведення інвентаризацій
товару, складання звітності за результатами
рекламна компанія «Вертикаль» менеджер з реклами, керуючий відділом продаж- 2011-2016:
Координація роботи менеджерів, ведення 30% проектів компанії, участь у робочих групах, розрахунки стратегічно
важливих комерційних пропозицій, вирішення проблемні питання у відділі та робота зі скаргами замовників, робота з
тендерними замовленнями, документооббіг (договори, листи - замовлення, звіти постачальників,звітність роботи
відділу та компанії тощо), аналітика прожів, управління продажами, розробка плановіих та індивідуальних показників,
аналіз, оцінювання, резюмування роботи відділів по поточним проектам, формування ціноустрою на продукцію та
послуги, створення прайси, управлінням персоналу (підбір та навчання персоналу), моніторинг постачальників
Комп`ютерні навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel тощо), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox),
графічними редакторами (CorelDRAW, Corel PHOTO-PAINT), з професійними програмами (Lightroom, 1С: Підприємство).
Знання операційних систем Windows і Linux.
Захоплення:
Фотографую, вивчаю психологію, читаю, займаюся для душі Наnd made, басейн, фітнес, люблю гори.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты