Алина
Спеціаліст із документообігу, менеджер по роботі з документами, діловод, 6 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3842648
Опыт работы
Спеціаліст першої категорії
с 09.2016 по 12.2016
(3 месяца)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у місті Києві, Киев (Державні організації)
Стажування після якого на конкурсній основі була зарахована на державну службу 08.07.15 - 28.08.15 - Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у м. Києві.
Обов'язки на даній посаді: прийняття заяв від громадян, внесення даних до реєстру, видача свідоцтв, робота з архівом та інше.
Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Управління Департаменту стягнення кредитів
с 06.2016 по наст. время
(7 лет 11 месяцев)
ПАТ "Альфа Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Робота з великим обсягом документообігу: отримання документів із судів, внесення інформації у програмні продукти (AlfaCollection), підтримання комунікацій із регіональними юристами, заказ матеріальних цінностей, канцелярії та інше.
Образование
Національний університет «Одеська юридична академія»
Факультет цивільної та господарської юстиції; спеціальність - правознавство, Одесса
Высшее, с 2010 по 2015 (4 года 8 месяцев)
Знания и навыки
Дополнительная информация
Стажування:
Помічник приватного нотаріуса (01.2016 – 05.2016). Обов’язки: складання проектів довіреностей, заповітів, заяв, договорів, опис документів та інше.
КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 08 серпня 1992 ( 24 р.)
Місто проживання: Київ (Академмістечко)
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
Досвід роботи з MS Office (Word, Power Point), Internet, антивірусні програми, програми архівації даних, браузери.
ЗНАННЯ МОВ:
Українська (вільно), російська (вільно), англійська (середня).
Практика під час навчання в університеті:
Червень-липень 2011 рік, 2013 - 2015 р.р. – Головне управління юстиції в Житомирській області.
Червень-липень 2012 рік – Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Лугинського районного управління юстиції.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ: відповідальність, працелюбність, пунктуальність, дисциплінованість, здатність швидко навчатися, комунікабельність, зацікавленість у професійному зростанні, високі організаційні здібності, без шкідливих звичок.
Другие резюме этого кандидата
5 000 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Департаменту Управління стягнення кредитів, ПАТ "Альфа Банк", 7 лет 11 месяцев
- Спеціаліст першої категорії, Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у місті Києві, 3 месяца
6 000 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Департаменту Управління стягнення кредитів, ПАТ "Альфа-Банк", 9 месяцев
8 000 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
Образование: 09.2010 - 05.2015: Цивільна та господарська юстиція (Національний університет "Одеська юридична академія", Київ)....
Похожие кандидаты
Діловод, менеджер, спеціаліст з документообігу
30000 грн, Киев
Спеціаліст з документообігу, контент-менеджер, відділу кадрів, з діловодства, з продажу
18000 грн, Киев
Юрист, спеціаліст з договірної роботи, менеджер з документообігу
Удаленно
Logistic manager, Account executive
45000 грн, Киев
Провідний спеціаліст, менеджер по роботі з документами, сертифікацією
Киев, Другие страны, Удаленно
Діловод, фахівець, менеджер по роботі з документами
10000 грн, Киев