Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Юлія

Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR generalist

с 10.2021 по 05.2022 (7 месяцев)
ТОВ "1 Безпечне Агенство Необхідних Кредитів" (MyCredit), Харків (IT)

-Веденням повного циклу ivent менеджменту (проведення корпоративних заходів, днів народжень, річниць тощо);
-Спілкування та підтримкиспівробітників;
-Утриманням та мотивація команди;
-Проведення 1:1 зустрічей, складанням звітів та написанням екшн-планів;
-Управлінням благодійними проектами;
-Пошук рішень за запитами співробітників;
-Здійсненням замовлень корпоративної продукції .

Менеджер з персоналу

с 09.2020 по 06.2021 (9 месяцев)
ФОП, віддалена робота, Харків (Сільське господарство, агробізнес)

-Ведення кадрового діловодства у BAS 1C
-Складання посадових інструкцій, трудових договорів
-Підбір персоналу, проведення телефонних співбесід та відбір кандидатів для роботодавця

Менеджер з персоналу

с 06.2017 по 07.2020 (3 года 1 месяц)
ТОВ "Горизонт", Харків (Хімічна промисловість, фармацевтика)

У підпорядкуванні 3 особи

-Розробка системи адаптації співробітників
-Розробка системи внутрішнього навчання
-Розробка програми кадрового резерву
-Розробка посадових інструкцій
-розробка заходів, спрямованих на дослідження мотивації, лояльності, а також особистісних якостей персоналу
-Розробка плану робіт та заходів на календарний рік
-Контроль процесу підбору персоналу
-Планування та контроль витрат на персонал
-Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат
-Організація корпоративних заходів

Менеджер з розвитку

с 09.2011 по 02.2017 (5 лет 5 месяцев)
Автосалон «Тойота», кафе, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

-Підбір, навчання та адаптація персоналу
-Зустріч та розміщення відвідувачів;
-Приймання замовлень
-Проведення розрахунків з клієнтами;
-Ведення обліку

Менеджер з персоналу

с 04.2008 по 05.2011 (3 года 1 месяц)
ТОВ «Компанія Тополек», Клуб "Олімп", Харків (Роздрібна торгівля)

-Розробка штатного розкладу
-Розробка посадових інструкцій
-Пошук та підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід з кандидатами, ведення бази даних)
-Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення співробітників)
-Проведення атестації персоналу
-Ведення особових справ співробітників

Офіс-менеджер

с 09.2006 по 02.2008 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "Обрій плюс", Харків (Роздрібна торгівля)

-Прийом/розподіл вхідних дзвінків
-Ведення документообігу (прийом, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції)
-Робота із кур'єрськими службами
-Робота з електронним документообігом
-Замовлення поліграфічної та сувенірної продукції

Офіс-менеджер

с 02.2005 по 09.2006 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "Логос-Промсервіс", Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Забезпечення життєдіяльності офісу .
-Прийом/розподіл вхідних дзвінків
-Прийом відвідувачів
-Ведення документообігу (прийом, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції)
-Робота із кур'єрськими службами
-Робота з електронним документообігом
-Замовлення поліграфічної та сувенірної продукції

Образование

Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"

Економіка підприємств, Харків
Высшее, с 2004 по 2008 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Школа менеджерів "АБИС"

2010 4 місяця

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet MS Outlook E-Staff Рекрутер BAS Користувач Бітрікс24 Hurma

Инвалидность

Вторая группа.

Дополнительная информация

Знання основ діловодства, КЗпП
Грамотне усне та письмове мовлення
Володіння оргтехнікою, міні АТС, IP-телефонія

Інше:
відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, ініціативність, організаторські здібності, висока працездатність, впевненість у собі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: