Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 декабря 2020

Анна

Директор з персоналу

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Освіта:
Київський Міжнародний Університет (КиМУ)
Факультет: соціально-психологічний;
Спеціальність: психологія
Ступінь магістра

Досвід роботи:

Жовтень 2017 р.- березень 2020 р.
ТОВ з ІІ "МІНІСО/УКРАЇНА/, міжнародна компанія
Напрямок діяльності: Рітейл
Посада: HRD
Штат підлеглих: 4 осіб
Штат підприємства 250 осіб
Обов'язки:
- підтримка HR процесів компанії( пошук, найм, навчання, мотивация, розробка з керівниками KPI,корпоративи та ін.)
- розробка посадових інструкцій та нормативних документів
- повний цикл кадрового адміністрування
- документообіг
- повне забезпечення життєдіяльності офіса
- контроль по бюджету та нарахуванню заробітної плати
- допомога франчайзинговим партнерам в наймі персоналу по Києву і в регіони
- формування річного та квартальних бюджетів, формування та контроль оплат по департаменту по роботі з персоналом
- координація роботи перекладачів
- звітність для головного офіса в КНР
- звітність для директора


Травень 2017 р.- Жовтень 2017 р.
Холдинг "DSG-group"
ТОВ "Глобал Мюзік Ентертеймент"
Напрямок діяльності: Ресторанний бізнес(1 ТОВ і 3 ФОП)
Посада: Менеджер з персоналу
Обов'язки:
- оформлення прийому / звільнення з роботи
- ведення особових справ та карток П-2
- оформлення відпусток
- контроль графіка відпусток
- ведення трудових книжок та журналу реєстрації
- оформлення листків непрацездатності
- закриття табелів робочого часу
- укадання договорів ГПХ
- формування звітів по особам з інвалідністю та квотам
- пошук персоналу ( повний цикл)
- моніторінг ринку праці
- робота зі заявками на звільнення
- участь в інших HR процесах

Червень 2014г.- березень 2017 р
Холдинг «ФОЗЗІ-ГРУП»
ТОВ «Сільпо-Фуд», мережа хлібних майстерень «Буланжері» і сімейні ресторани (Старомак, Голем, Бодегіта дель Медіо, У Хромого Пола)
Напрямок діяльності: Кафе та ресторанний бізнес
Посада: Менеджер з персоналу (з функціями директора з персоналу; пряме підпорядкування віце президенту з персоналу)
Обов'язки:
- розробка НR- стратегії по бізнеcу
- управління ротацією і внутрішніми переміщенням персоналу
- формування і захист ШР(штат 250 співробітників)
- формування і захист НR- бюджету, контроль бюджету
- пошук та підбір персоналу (повний цикл)
- контроль адаптації і навчання персоналу
- моніторинг ринку праці
- ведення структури та карового адміністрування в SAP
- взаємодія з бухгалтерією
- ведення кадрового діловодства (повний обсяг, штат 250)
- робота з лікарняними листа
- робота в програмі SAP, модуль ERP
- формування звітності по персоналу для керівництва: плинність персоналу, співвідношення ФОП до виторгу, "%" вакансій, звіт по джерелам пошуку персонала та за потребою.
-розробка, впровадження, проведення мотиваційних заходів :"Кращий співробітник", привітання с Днем Народження, конкурс "Дитячого малюнка".
- організація тренінгів та корпоративів
- розробка і впровадження програм преміювання ( чек-лист Контроль Дотримання Стандартів)
- формування табеля
- ведення табеля для нарахування Ф2
- робота з персоналом (заявки на звільнення, вирішення конфліктних ситуацій, створення позитивного клімату в колективі)
-контроль проходження медичних оглядів
Успіхи: зниження плинності персоналу, закриття вакансій в «0»%, успішна ротація і управління талантами, виконання KPI

Листопад 2011 р.- травень 2014 року
ТОВ «Фоззі-Фуд», мережа магазинів «Сільпо»
Напрямок діяльності: Рітейл
Посада: Спеціаліст з персоналу (штат до 200 осіб, часті заміни на інших магазинах)
Обов'язки:
- оформлення прийому / звільнення з роботи
- ведення особових справ та карток П-2
- оформлення відпусток
- формування та контроль графіка відпусток
- ведення трудових книжок та журналу реєстрації
- оформлення листків непрацездатності, ведення журналу реєстрації
- закриття табелів робочого часу
- пошук персонала, пошук на часткову зайнятість, на тимчасовий термін.
- мотивація персонала
- робота зі заявками на звільнення
- участь в інших HR процесах
- три місяці займалася пошуком персоналу для 5 кафе "Буланжері"
Досягнення: зниження плинності з 86%, до 45%
Закриття вакансій в «0»,виконання KPI.


Знання мов - вільне володіння українською та російською мовами , англійська- Pre-Intermediate
Навички роботи з ПК: М.Е.Doc, Microsoft Office,1С ЗУП, Internet, SAP, Битрикс 24, Trello, DingTаlk, WeChat.
Професійні та особисті якості: швидка адаптація до змін, уважність, дисциплінованість,орієнтованість на досягнення мети, стресостійкість, чесність,здатність працювати з великою кількістю інформації.
Додаткова освіта: курси "Директор з персоналу"; семінар
"2020- зміни до КЗпП"; семінар "Кадрова робота без помилок"; інтенсив "Ефективний HR"; тренінг : «Цільовий відбір», «Курс офісного керівника", "Командна робота; конференция " HR стратегія: Team building"; навчання по програмі "ЙОГА-інструктор ADHOYOGA" 1-2 рівні та ін.

Похожие кандидаты

HR business partner
Киев

HRD
Удаленно

HR Director, HR business partner
Киев

HRD, HR BP, HRG
50000 грн, Киев

HR-керівник, HRBP, HR manager
Львов, Удаленно

HRD, психолог
Киев, Другие страны, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: