Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3929756
Инспектор отдела кадров, бухгалтер, секретарь
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Город проживания:
- Нежин
- Готов работать:
- Бахмач, Борзна, Нежин, Носовка, Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Administrativni pracovnik
с 09.2022 по наст. время
(1 год 8 месяцев)
Харчова промисловість
Адміністративне забезпечення складського документообігу чеської компанії.
Образование
ДУІТ
Право, Киев
Неоконченное высшее, с 2017 по 2020 (2 года 9 месяцев)
СНАУ
Облік і аудит, Сумы
Высшее, с 2013 по 2017 (3 года 5 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Центр підвищення кваліфікації державних службовців
2018
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Чешский — начинающий
Дополнительная информация
Ціль:
Реалізація своїх професійних можливостей та їх ефективне застосування. Із задоволенням і великим ентузіазмом візьмусь за новий вид роботи, адже в мене є постійне прагнення розвитку як духовного, так і професійного.
Досвід роботи:
Дата надходження: 2018-2022 роки
Фріланс
Види діяльності:
1) автор студентських робіт
2)копірайтер/рерайтер
3)редактор стрічки новин на сайті новин
4)помічник адміністратора інтернет-магазину.
дата надходження: 23.11.2017 року
закінчення: 21.01.2018 року
найменування підприємства: Районна державна адміністрація
назва посади: «Провідний спеціаліст сектору управління персоналом»
функціональні обов'язки
•облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
дата надходження: 31.10.2016 року
закінчення: 31.03.2017
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Інспектор з кадрів»
функціональні обов'язки
•облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
•військовий облік.
дата надходження: 1301. 2014 року
закінчення: 29.10.2016
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Секретар»
функціональні обов'язки
За час роботи вдалося вдосконалити певні професійні навики і набути нових. Без особливого роду знань, умінь і навичок секретареві не справиться зі своїми обов'язками. А в обов'язки входить:
•облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної кореспонденції для доповіді керівництву;
•оформлення (в тому числі друкування) і відправлення розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.;
•підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів;
•аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
•підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
•прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
•організація прийомів відвідувачів;
•прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної, вихідної і внутрішньої кореспонденції.
Крім роботи з документами в обов'язки секретаря включаються функції по бездокументальному обслуговуванню.
Зокрема:
•технічне забезпечення роботи керівника;
•підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
•організація прийому працівників і відвідувачів;
•телефонне обслуговування;
•організація спеціальних прийомів гостей;
•контроль за святковими і ювілейними датами;
•обробка пошти;
•збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
•збір матеріалів для доповідей і мов керівника;
Дата надходження: 1 серпня 2013 року
закінчення (міс. / рік): по січень 2014 року
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Вагар»
функціональні обов'язки
Ця посада вимагала належного виконання таких функціональних обов'язків:
•правильно проводити зважування вантажів;
•здійснювати записи в Книгу вагаря;
•приймати талони при привезенні зерна з поля;
•заповнювати Реєстр приймання зерна вагарем (ф. № 78а);
•заповнення ТТН на відправлення зерна;
•вчасно подавати вищезазначені документи в бухгалтерію;
•доглядати за вагами і перевіряти правильність їх показань.
Освіта:
•дата надходження: вересень 2017 року
•закінчення: 2020 рік
•назва навчального закладу: Державний університет інфраструктури та технологій
•рівень освіти: Бакалавр
•назва спеціальності: Право
•дата надходження: вересень 2013 року
•закінчення: 27 лютого 2017
•назва навчального закладу: Сумський національний аграрний університет
•назва факультету: Економіки та менеджменту
•рівень освіти: Магістр
•назва спеціальності: Облік і аудит
Додаткова інформація:
•володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС
•комп'ютерні навички - впевнений користувач.
•знання мов : українська - вільно, російська - вільно, англійська - рівень Pre-intermediate.
•водійське посвідчення - категорія В.
Інше:
•Вік: 28 років
•Наявність дітей: немає
•Наявність шкідливих звичок: відсутні
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Удаленно, Киев
Інспектор відділу кадрів, бухгалтер, HR-менеджер
14000 грн, Удаленно, Днепр, Каменское
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 грн, Удаленно
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, фахівець із соц. роботи, бухгалтер
15000 грн, Удаленно, Киев, Малин
Директор по персоналу, начальник ОК, инспектор отдела кадров
Удаленно, Одесса
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Удаленно, Житомир