Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 сентября 2017

Ірина

Начальник ОТЗ, экономист по труду и заработной плате, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
52 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Office Windows Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з принтером Linux OpenOffice IT-Підприємство

Дополнительная информация

Гук Ірина
Жінка, 44 роки, народилась 30 березня 1972р
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Здобуття посади економіста, економіста-аналітика, економіста по організації праці та заробітній платі, начальника відділу організації праці та заробітної плати, заступника директора з кадрових питань. Перевагу надам компаніям по виробництву товарів, робіт та послуг та ін.
Досвід роботи
Квітень 2000р по теперішній час
ПрАТ "Львівський локомотиворемонтний завод"
Львів, www.lvivlrz.com/about-ukr.html
заступник начальника відділу організації праці та заробітньої плати
З 03.04.2000 року влаштувалася працювати економістом заготівельного цеху Львівського локомотиворемонтного заводу з номенклатурою випуску товарної продукції 3500 найменувань. В процесі трудової діяльності в заготівельному цеху на посаді економіста займалася:
- розробляла проекти цін на напівфабрикати власного виготовлення;
- розраховувала планові калькуляції на разові роботи для сторонніх організацій;
-обраховувала залишки незавершеного виробництва і матеріалів невкладених в діло;
- зводила техпромфінплан-звіт;
- робила аналіз фактичних прямих та непрямих витрат;
- розраховувала техніко-економічні показники за результатами роботи за місяць і в наростаючому порядку;
- заповняла відповідні довідки, що вимагалися економічним відділом заводу;
З 01.10. 2003р перейшла згідно пропозиції адміністрації працювати в економічний відділ підприємства економістом з праці, де:
- займалася розрахунком фонду оплати праці по структурних підрозділах підприємства;
- розраховувала планові трудові затрати на всі види товарної продукції;
- розраховувала чисельність потрібної кількості працівників на випуск товарної продукції;
- складала штатні розписи по структурних підрозділах, та слідкувала за дотриманням штатної дисципліни;
- контролювала і аналізувала фактичні трудові витрати по шифрах виробничих замовлень;
- розраховувала основну і додаткову заробітну плату на плановий період;
- готувала періодичну звітність у зазначені строки за формою №1-П (термінова) по видах продукції та за номенклатурою продукції;
З 08.04.2008р. Працювала економістом з аналізу господарської діяльності підприємства, де:
- готвала довідку про виконання плану виробництва у кількісному еквіваленті за місяць і з початку року;
- розраховувала техніко-економічні показники по ПрАТ»ЛЛРЗ»;
- розраховувала планову собівартість на виконану програму;
- складала проекти цін;
- розцінювала акти та складала відомість вартості ремонту;
- виконувала завдання та надавала інформацію на вимогу вищестоящого керівництва в межах моєї компетенції.
З 07.12.2009року — заступник начальника економічного відділу з праці та заробітної плати, де:
- розраховувала чисельність працівників відповідно до поданих планів;
- доводила планову трудоємкість та заробітну плату в собівартості продукції по цехах підприємства;
- проводила аналіз фактичної трудоємкості та заробітної плати відповідно до планових на всі види товарної продукції;
-впроваджувала підвищення заробітної плати всіх працівників підприємства відповідно до вимог Закону України про Держбюджет.
-розробляла штатні розписи по структурних підрозділах підприємства;
-проводила підвищення заробітньої плати по підприємству відповідно до нормативно-правових актів;
-проводила розрахунок для виплати премій по підприємству відповідно до діючих положень;
-брала учась у підготовці колективного договору Товариства;- брала участь у підготовці положень системи преміювання, компенсацій, доплат та надбавок. - готувала статистичну інформацію щодо виплачених та запланованих зарплат, надбавок, доплат, компенсацій та премій
-Вела контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення);
-Вела контроль за табельним обліком, взаємодіяла з розрахунковою групою бухгалтерії по з/п; -супроводжувала прийом на роботу відповідно до вимог державного класифікатора.
- супроводжувала облік особового складу, базу даних працівників;
- супроводжувала облік дотримання графіків відпусток ;
- проведила моніторинг заробітніх плат.
- усю свою професійну діяльність здійснюю в рамках чинного законодавства України.
- та ін. в межах своєї посадової інструкції.
З 06.03.2012року — заступник начальника відділу організації праці та заробітної плати, який був створений в результаті реструкторизації економічного відділу. Посадові обов'язки не змінилися відповідно до попереднього призначення.
Освіта
Вища
2008
Національний університет "Львівська політехніка", Львів
інститут економіки і менеджмента, економіка підприємства
1995-1997
Львівський національний аграрний університет, Львів-Дубляни
агрономічний і економічний, Агрономія і організація виробництва
Національний університет ім. І.Франка
аспірантура
Знання мов
Українська — рідна
Російська— володію вільно
Англійська - початковий рівень
Водійське посвідчення
ВАА 065631
Наявність закордонного паспорту та шенгенської візи до 2020 року.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: