Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 марта 2019 PRO

Інна

Керуючий, топ-менеджер, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний директор

с 08.2017 по 12.2018 (1 год 4 месяца)
Gents Club, Київ (Надання послуг)

1.Організація і керування роботи персоналу ( 10 чол);
2.Організація і контроль процесу навчання нових працівників;
3.Робота з 1С. Заказ і контроль товару, матеріалу;
4.Робота з AMO crm, Bitrix, Binotel;
5.Контроль сроку виконання робіт та якості;
6.Комунікації з клієнтами;
7.Комунікації і допомага персоналу на різних етапах виконня роботи;
8.Нарахування та видача заробітньої плати.

Управляющий магазином

с 02.2013 по 03.2017 (4 года 1 месяц)
ТОВ "АТБ-Маркет", Киев (Роздрібна торгівля)

Організація і координація роботи магазину:
1.1 Організація і керування роботою персоналу (50-55 чол.);
1.2 Керування процесом підбору персоналу, проведення співбесід;
1.3 Організація та контроль процесу навчання нових працівників, удосконалення та стажування штатних працівників;
1.4 Забезпечення наявності кадрового резерву;
1.5 Контроль за складанням та дотриманням оптимальних графіків роботи працівників магазину;
1.6 Організація і контроль обліку робочого часу працівників;
1.7 Розподіл і забезпечення виконання щомісячних/щоквартальних цілей роботи магазину (планів товарообороту, % втрат). Аналіз структури товарообігу і витрат магазину.

Забезпечення і контроль основних технологічних процесів:
2.1 Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічного стану магазину згідно діючих Санітарних правил і норм для підприємств торгівлі;
2.2 Щоденний контроль ведення касових процедур згідно діючих інструкцій (інкасації, забезпечення магазину і порядок видачі розмінної монети, ліміт каси, касова документація, закриття дня, передача потрібних документів і звітів в бухгалтерію, інвентаризація центральної і операційних кас);
2.3 Організація ведення обліково-звітної та іншої встановленої документації;
2.4 Контроль за дотриманням працівниками умов та правил експлуатації торгово-виробничого обладнання, інвентарю тощо згідно вимог ЗУ «Про охорону праці» та інших нормативних актів, підтримання їх в робочому стані, забезпечення своєчасності проведення планових та капітальних ремонтів після узгодження з керівництвом, приймання участі у інвентаризаціях основних засобів.

Контроль дотримання стандартів аренди арендодаторами площ магазну.

Контроль і облік витрачання енергоресурсів.

Взаємодія з контролюючими органами.

Забезпечення і виконання норм охорони праці та протипожежної безпеки.

Піклування про покращення якості діяльності магазину, дотримання встановлених правил і надання основної послуги.

Образование

Полтавский университет Економіки и Права

Фінанси, Полтава
Высшее, с 2016 по 2017 (9 месяцев)

Дополнительная информация

Високий рівень відповідальності, чесність та цілеспрямованість, організаторські здібності, вміння працювати в команді, висока працездатність, орієнтованість на результат.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: