Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 февраля 2018

Vadim

Помощник руководителя, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Освіта:
29.08.2008 - Учбовий центр комп'ютерних технологій
освоїв курс Кадровий адміністратор,
маю сертифікат.

2008 - 2014 - ВНЗ Київська гуманітарна академія
спеціальність "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" ,
диплом магістра
10.06 - 30.06.2012 - Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України. (Практика)
Обовязки: готував проекти звітів, кореспонденції, займався організацією робочих зустрічей департаменту, виконував доручення керівника практики.

Досвід роботи:
28.08.2012 -30.10.2012 - MD Group, Oodji
Продавець – консультант.
Обов'язки: продаж одягу відповідно до стандартів компанії, консультування покупців.
06.11.2012 - 08.09.2016 - Ultra Group Levi's
Продавець – консультант.
Обов'язки: обслуговував клієнтів відповідно до стандартів якісного обслуговування мережі "Levi’s" по представленим колекціям в магазині (асортимент, розмірний ряд, історія бренду і особливості колекції поточного сезону, презентація товару), виконував і перевиконував особистий план продажів, брав участь в переоцінках і прийомі товару.
10.09.2016 -20.01.2017 - Ultra Group Levi's
Адміністратор магазину.
Обов'язки:
забезпечував організацію торгового процесу магазину протягом робочої зміни, виконував індивідуальний план продажів і слідкував за виконанням командного плану продажу магазину; організовував підготовку товару до продажу; забезпечував контроль за якісну презентацію товарів у торговельному залі протягом робочої зміни, забезпечував виконання процедур, пов'язаних з відкриттям та закриттям магазину перед / після робочої зміни, забезпечував організацію та підтримку високого рівня обслуговування клієнтів, займався оформленням всіх первинних звітних документів і зведених звітів.

Професійні навики
Освідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Powerpoint), є досвід підготовки та проведення переговорів; досвід роботи в клієнт орієнтованому сервісі; маю навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет, проведення аналізу продажів, ринку і діяльності конкурентів, організації тренінгів для персоналу.

Особисті якості
Відповідальність, уважність, оптимізм, цілеспрямованість, активна життєва позиція, креативність, бажання вчитися новому і постійно вдосконалюватися, дружелюбність.

Додаткові відомості:
Мови: Українська – рідна;
російська – вільно володію;
английский – базовий;

Хоббі: Спорт.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: